VM 2014

12 år 1 måned siden #265 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VM 2014
Jeg håber, Cristiano ryger ud! Han har brug for ferie ... og helst masser af den! Fucking FIFA-virus!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• KP
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #266 af KP
Besvaret af KP på emne VM 2014
Meget mærkeligt Cristiano spillede i langærmet når alle klager sådan over varmen.

12 år 1 måned siden #267 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne VM 2014

KP skrev: Meget mærkeligt Cristiano spillede i langærmet når alle klager sådan over varmen.

Det gør han altid - Det er jo også pisse varmt i Madrid.

Men rent faktisk skiftede han til kortærmet i pausen, så det fortæller noget om hvor varmt det var i går aftes...:)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 1 måned siden #268 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne VM 2014

DarioGomez skrev: Jeg håber, Cristiano ryger ud! Han har brug for ferie ... og helst masser af den! Fucking FIFA-virus!

Hvorfor?

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #269 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014
Lidt ekstra benzin til Ronaldo haterne... : www.bt.dk/vm/sportsredaktoer-her-er-mit-...ed-cristiano-ronaldo

• PeterLe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #270 af PeterLe
Besvaret af PeterLe på emne VM 2014
Var ved at poste den men du var hurtigere:-)

12 år 1 måned siden #271 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014

Inspektøren skrev: Lidt ekstra benzin til Ronaldo haterne... : www.bt.dk/vm/sportsredaktoer-her-er-mit-...ed-cristiano-ronaldo

Der findes en del Cristiano-haters herinde, men fælles for dem alle er, at de - trods alt - har så meget forstand, at de aldrig vil bruge stakkels Flemming Fjeldgaard som reference.

Hav lidt medlidenhed med ham. Han er blevet tabt en del gange som barn.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 1 måned siden #272 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne VM 2014

Siempre Madrid skrev:

Inspektøren skrev: Lidt ekstra benzin til Ronaldo haterne... : www.bt.dk/vm/sportsredaktoer-her-er-mit-...ed-cristiano-ronaldo

Der findes en del Cristiano-haters herinde, men fælles for dem alle er, at de - trods alt - har så meget forstand, at de aldrig vil bruge stakkels Flemming Fjeldgaard som reference.

Har du læst artiklen?;)

12 år 1 måned siden #273 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne VM 2014

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Har du læst artiklen?;)

Jeg har, og jeg blev absolut ikke beriget med noget som helst brugbart. Dog er hans pointe ganske god, om end ikke original; alle ved trods alt, at Ronaldo er et fantastisk menneske, en enestående atlet og verdens bedste fodboldspiller.

Det er jantelovens vamle jerngreb i den enkelte danskers bevidsthed, der definerer Flemmings sidste frase: "... og det er mig selv."

Jeg har personligt intet imod fodboldens stjerner, der har lidt kant jf. Balotelli, Zlatan og C. Ronaldo og da slet ikke med tanke på, hvor meget de hver især har kæmpet en vis legemsdel ud af bukserne for at være blandet verdens bedste til deres fag. Jeg tror, at der skal skrives en lille hyldest til Ronaldo i form af en madridista.dk mener snart ;-)
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, M_linding, Dios, Real HWL, JimmyBroe, andreashn

12 år 1 måned siden #274 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VM 2014
Casillas bænket mod Australien.

Gad vide, om San Ikers sidste kamp i landsholdstrøjen blev nedturen mod Chile.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 1 måned siden #275 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014

DarioGomez skrev: Casillas bænket mod Australien.

Gad vide, om San Ikers sidste kamp i landsholdstrøjen blev nedturen mod Chile.

Ja, mon ikke en æra er forbi. Det er tiden at nye vinde skal blæse over det spanske landshold.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 1 måned siden #276 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne VM 2014

Siempre Madrid skrev:

For jeg er ikke bedre end så mange andre, når jeg tillægger manden en masse egenskaber næsten alene på baggrund af hans optræden på græs og på fjernsynet.
Han fortjener ikke min skepsis, hvis det ellers ragede ham. Han fortjener stående klapsalver, så længe at fødderne sover, og hænderne begynder at bløde.

Før VM-kampen søndag aften mod USA var Ronaldo blevet klippet. Han havde barberet et skarpt Z i lokkerne, og de sociale medier kogte over af drillerier. Jeg tænkte også mit, indtil det kom frem, at Ronaldo har klippet sit Z, for at Erik Ortiz Cruz, en etårig spansk dreng ikke skal føle sig anderledes med sit ar i hovedet.

Så fik vi vist lige leveret endnu et eksempel på, at man ikke skal være så hurtig med at dømme andre...

Leveret af Kunena Forum