Uefa Champions League 2014/2015

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #337 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Kroos melder ud på twitter, at vi ikke behøver at være bekymret for ham:
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Vigtigt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #338 af Inspektøren

Jeg tror faktisk, at han ikke appelerer for straffe, men derimod for hjørne.

Ikke desto mindre, så ser fandme morsomt ud.

Vis endelig samme teknik på onsdag, Vidal!

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #339 af Inspektøren
Fremragende billeder fra dagens træning:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...urn-2-1-deficit.html

Tjek lige det tredje billede ud og så kig på CR7s lårmuskler. Der kan man sige SHHHHHHHHHHIIIIIII

Den mand er laaangt fra at være færdig med at spille fodbold.

Og så går man billederne igennem og så ser man lille Martin Ødegaard side om side med Lucas Silva, Coentrao, Varane og CR7.

Den transfer har virkelig være en farce. Han er ikke god nok til at starte for vore reservehold der spiller i den tredje bedste række i Spanien. Men han er god nok til at træne med Real Madrid CF (ja, ja, det er del af kontrakten, men alligevel) der varmer op til det andet semi-finale opgør i Uefa Champions League i morgen, hvor vi er baggud med 2-1 efter opgøret i Torino.
Det er simpelthen alt for useriøst.

Kæft, hvor kan jeg bare ikke vente længere.

Ser i øvrigt også ud til - baseret på en udtalelse fra Chiellini, at Juventus vil angribe os, og ikke bare forsvare deres føring. Skal blive meget interessant...

11 år 2 måneder siden #340 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Uefa Champions League 2014/2015
Hold nu op hvor er Bayerns defensiv da elendig. Virkelig sørgeligt at se den forfatning de er i uden deres to største profiler.

Nå, Barca i finalen - som ventet. Lad os så for pokker på det El Clasico opgør!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Chamartin, Inspektøren

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #341 af Inspektøren
MSN slår til igen. Kæft, hvor er den trio bare farlig. Nok den bedste nogensinde både statistisk og hvordan de indgår i spillet.

Neymar er nok den spiller der truer CR7 og Messi mest i kampen om FIFA Ballon D'or. Han har nu lavet 37 mål i 36 kampe. Sidste sæson spillede han elendigt. Nu ser man hans fremragende potentiale blive udløst efter Enrique er blevet hans træner og bl.a. har tilført kontra-fodbold til Barcelona, som Neymar især har lukreret på. Så forestil jer, hvordan han ville gøre det for os. Fandme ærgerligt.

TOP 5 IMO:
Messi

CR7
Neymar
Hazard
Suarez

Forhåbentlig motivere Neymars mål, Bale til at levere en fantastisk præstation i morgen så han kan lukke munden på de mange kritikkere.

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #342 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Pelle skrev: Hold nu op hvor er Bayerns defensiv da elendig. Virkelig sørgeligt at se den forfatning de er i uden deres to største profiler.

Bayern har mange skader , mens barcelona har de 3 oppe foran og en bagerst, resten er meget standard

11 år 2 måneder siden #343 af Chamartin
Det er ikke frygtelig mange Barcelona kampe jeg ser, men jeg har vist endnu Ikke set en, hvor jeg ikke har haft lyst til at sparke Alba i bollerne. Føj for en klam og uværdig attitude han render rundt med...patetisk udover alle grænser.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Lars1991, Gribben

11 år 2 måneder siden #344 af Siempre Madrid

Chamartin skrev: Det er ikke frygtelig mange Barcelona kampe jeg ser, men jeg har vist endnu Ikke set en, hvor jeg ikke har haft lyst til at sparke Alba i bollerne. Føj for en klam og uværdig attitude han render rundt med...patetisk udover alle grænser.

Får du nogensinde chancen, så lov mig at du giver ham et los fra mig også.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 2 måneder siden #345 af Sahinovic

Chamartin skrev: Det er ikke frygtelig mange Barcelona kampe jeg ser, men jeg har vist endnu Ikke set en, hvor jeg ikke har haft lyst til at sparke Alba i bollerne. Føj for en klam og uværdig attitude han render rundt med...patetisk udover alle grænser.

Når det er overfor Thomas Müller så synes jeg det er på sin plads.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 2 måneder siden #346 af Doc.juego

areal001 skrev:

Pelle skrev: Hold nu op hvor er Bayerns defensiv da elendig. Virkelig sørgeligt at se den forfatning de er i uden deres to største profiler.

Bayern har mange skader , mens barcelona har de 3 oppe foran og en bagerst, resten er meget standard

Jeg er meget enig, det er slet ikke for at tage noget fra smn for de er virkelig dygtige, men Bayern spiller jo så dårligt forsvarsspil som de kan mod netop disse 3. De spiller med en høj (og elendigt udført) offside fælde, hvilket er virkelig farligt når alle de 3 på toppen i forvejen er hurtigere end de 4 bagerste hos Bayern.

Barca har de 3 forest og målmanden som er virkelig dygtige, det er så også alt de behøver.

Det er sy dt for Bayern at de har så mange skader mod et Barca i topform, som vel ikke har haft en egentlig skade hele sæsonen? Samtidig har Barca's 2 målmænd virkelig imponeret den her sæson

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #347 af Inspektøren

Doc.juego skrev:

areal001 skrev:

Jeg er meget enig, det er slet ikke for at tage noget fra smn for de er virkelig dygtige, men Bayern spiller jo så dårligt forsvarsspil som de kan mod netop disse 3. De spiller med en høj (og elendigt udført) offside fælde, hvilket er virkelig farligt når alle de 3 på toppen i forvejen er hurtigere end de 4 bagerste hos Bayern.

Barca har de 3 forest og målmanden som er virkelig dygtige, det er så også alt de behøver.

Det er sy dt for Bayern at de har så mange skader mod et Barca i topform, som vel ikke har haft en egentlig skade hele sæsonen? Samtidig har Barca's 2 målmænd virkelig imponeret den her sæson

Uenig med det sidste. Ter-Stegen har bestemt ikke imponeret mig i de kampe jeg har set ham i, i Copa del Rey og Champions League. Han laver utrolig mange fejl og er enorm usikker. Bravo, derimod har virkelig leveret varen og overrasket positivt. Deres gode statistik i forhold til antal mål lukket ind (19), skal bl.a. tilfalde Bravo og ikke bare deres Tiki-Taka stil. Han har virkelig lavet nogle vigtige og gode redninger (mod Valencia, f.eks.) og gjorde også, at Barcelona undgik en ordentlig røvfuld mod os i efteråret, da vi vandt 3-1.

11 år 2 måneder siden #348 af Fondo_Sur
Kan ikke klare at Barca har muligheden for at vinde the treble. Lad os nu vinde den turnering!
iVamooos mi Madrid!

Leveret af Kunena Forum