Uefa Champions League 2014/2015

11 år 2 måneder siden #325 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev: Vigtig debat om olie-pengene, som tre ud af de fire resterende Champions League mandskaber modtager fra diktaturregimerne i mellemøsten:
www.dr.dk/tv/se/deadline/#!/02:19

De siger intet som den almene fodboldfan ikke ved. Ikke særlig interessant for fodboldfans men nok også fordi Deadline vil ramme et bredere publikum.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #326 af Storken
Besvaret af Storken på emne Uefa Champions League 2014/2015

SR4 skrev:

Inspektøren skrev: Vigtig debat om olie-pengene, som tre ud af de fire resterende Champions League mandskaber modtager fra diktaturregimerne i mellemøsten:

De siger intet som den almene fodboldfan ikke ved. Ikke særlig interessant for fodboldfans men nok også fordi Deadline vil ramme et bredere publikum.

Jeg er ret sikker på, at Deadline aldrig har ramt et bredt publikum :)

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #327 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015

SR4 skrev:

For det første, så appellere Deadline ikke til det brede publikum, desværre.

For det andet: Hvis det virkelig var rigtigt, at den almene fodboldfan kendte til sponsorene og deres forbindelse til diktaturregimer, så ville Qatar aldrig nogensinde afholde VM i 2022. Hvis man samtidig også formoder, at samtlige fodboldfans har et moralsk kompas.. Det ville med garanti blive boykottet.

Prøv også at se på de mange danske Chelsea fans, der efterhånden hober op alle vegne i Danmark. De har absolut intet begreb om, hvilket grundlag, deres nuværende sportslige og finansiele succes er bygget på. Mange af dem kender overhovedet ikke til Roman Abramovich. Og dem der gør, tror bare at han er en ganske almindelig millardær, der bare har tjent sine penge legalt gennem olie. De ved slet ikke, at det faktisk var den russiske befolknings penge, der blev brugt på spillerindkøb og høje lønninger, inden FFP trådte i kraft. De gode lukrative sponsorater som de har tilegnet sig og de gode præmiepenge de har tjent er kun pga. deres sportslige succes som er direkte forbundet til den russiske befolknings penge.

Den almene fodbold fan kender ikke til bagsiden af mønten i fodbold. Det er desværre sandheden.

11 år 2 måneder siden #328 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev:

SR4 skrev:

For det første, så appellere Deadline ikke til det brede publikum, desværre.

For det andet: Hvis det virkelig var rigtigt, at den almene fodboldfan kendte til sponsorene og deres forbindelse til diktaturregimer, så ville Qatar aldrig nogensinde afholde VM i 2022. Hvis man samtidig også formoder, at samtlige fodboldfans har et moralsk kompas.. Det ville med garanti blive boykottet.

Prøv også at se på de mange danske Chelsea fans, der efterhånden hober op alle vegne i Danmark. De har absolut intet begreb om, hvilket grundlag, deres nuværende sportslige og finansiele succes er bygget på. Mange af dem kender overhovedet ikke til Roman Abramovich. Og dem der gør, tror bare at han er en ganske almindelig millardær, der bare har tjent sine penge legalt gennem olie. De ved slet ikke, at det faktisk var den russiske befolknings penge, der blev brugt på spillerindkøb og høje lønninger, inden FFP trådte i kraft. De gode lukrative sponsorater som de har tilegnet sig og de gode præmiepenge de har tjent er kun pga. deres sportslige succes som er direkte forbundet til den russiske befolknings penge.

Den almene fodbold fan kender ikke til bagsiden af mønten i fodbold. Det er desværre sandheden.

Altså nu snakkede de om oliepenge fra golflandene og alle ved nok hvilke sponsoranter de storklubber har. Og tror alle ved hvordan Qatar's regime er.

Forstår godt det med at hvis folk vidste deet så havde også været imod det. Men verden er desværre ikke sådan der. Vi har det bare med at ignorere det.

Og Deadline mente jeg i politisk forstand at det er bredt og altså ikke rettet til fodboldfans.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #329 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Uefa Champions League 2014/2015
Jeg køber ikke en Real Madrid trøje før de skifter sponsor
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Johnson.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #330 af Storken
Besvaret af Storken på emne Uefa Champions League 2014/2015
Juventus sparer hele førstekæden i dagens kamp. Det er kun Marchisio (og muligvis Sturaro) fra startopstillingen, der forventes at spille onsdag.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Storken.

11 år 2 måneder siden #331 af M_linding

Storken skrev: Juventus sparer hele førstekæden i dagens kamp. Det er kun Marchisio (og muligvis Sturaro) fra startopstillingen, der forventes at spille onsdag.

Bayern sparede også en masse energi, og valgte at tabe til Augsburg på hjemmebane. Så nu er de SÅ klar til på tirsdag!;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 2 måneder siden #332 af Kassow-Rossing
Pogba scorede i sin første kamp efter skaden. Det er altid fedt at have de bedste spillere med i en CHL semifinale, men det er også lidt uheldigt at vi fortsat mangler vores næst(?)vigtigste spiller.

Hvad siger mavefornemmelserne?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 2 måneder siden #333 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Uefa Champions League 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: Pogba scorede i sin første kamp efter skaden. Det er altid fedt at have de bedste spillere med i en CHL semifinale, men det er også lidt uheldigt at vi fortsat mangler vores næst(?)vigtigste spiller.

Jeg tror den bliver uafgjort desværre.

Jeg ved at vi havde mange chancer osv, og vi scorer sikkert nogle par mål i Bernabeu. Jeg synes dog at deres kontraer var virkelig farlige, og det kan ende som Barca - Chelsea da det endte 2-2. Sådan ser jeg på tingene, jeg håber dog selvfølgelig på en sejr, og hvis vores forsvar rammer dagen, så kan den godt køres hjem.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

11 år 2 måneder siden #334 af madrid2000
Jeg tror Juve vil trække tid og det vil lykkedes dem minimum at trække 30 minutter. Det vil frustrer os og jeg tror de tager os på kontra ligesom de tog Dortmund.

Eller også klasker vi dem og sætter dem fuldstændig på plads.

Jeg ved det ikke. Vi får se på onsdag.

11 år 2 måneder siden #335 af asp3200
Uafgjort desværre. Fortsætter med vores form og spil fra januar ;(

11 år 2 måneder siden #336 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Uefa Champions League 2014/2015

Kroos skrev:

Kassow-Rossing skrev: Pogba scorede i sin første kamp efter skaden. Det er altid fedt at have de bedste spillere med i en CHL semifinale, men det er også lidt uheldigt at vi fortsat mangler vores næst(?)vigtigste spiller.

Jeg tror den bliver uafgjort desværre.

Jeg ved at vi havde mange chancer osv, og vi scorer sikkert nogle par mål i Bernabeu. Jeg synes dog at deres kontraer var virkelig farlige, og det kan ende som Barca - Chelsea da det endte 2-2. Sådan ser jeg på tingene, jeg håber dog selvfølgelig på en sejr, og hvis vores forsvar rammer dagen, så kan den godt køres hjem.

Okay, efter kampen idag, så er jeg næsten 100 procent sikker på et avancement. Jeg tror ikke at spillerne, træneren og fansene tillader at vi taber det hele på en halv uge.

Nu kan det ikke være svært! Gå nu all in på CL!

Ps. da jeg ikke orker at få depression, så er jeg nød til at oddse nogle røde på Juventus avancement...
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Kroos.

Leveret af Kunena Forum