Uefa Champions League 2014/2015

8 år 9 måneder siden #373 af Kassow-Rossing

madrid2000 skrev: Hvor meget spillede du siden du vandt 2500?

Jeg satsede 500 til odds 2.55.


7500 kr. til odds 1,33. Bet365 har ikke opdateret endnu, men det kommer til at give 9975 kr. og en gevinst på 2475 kr. Tallene var ikke tilfældige da det var alt hvad der stod på kontoen.

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev: Kæft, hvor er det også bare irriterende, at vi ikke slog Juventus ud. Juve fortjente at gå videre over de to kampe, men der er ingen tvivl om, at vi kunne true Barcelona mere, end de var i stand til. Men det er jo hvad der sker, når man undervurderer sin modstander og brænder store chancer i en semi-finale (host Jámes).


Stefano Sturaro nåede lige at få foden på James' forsøg, derfor den ikke gik ind.


Ja :) Og så ramte den overlæggeren.

Det er svært at komme på en mere usympatisk spiller i historien, så Suarez er svær at unde noget som helst.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #374 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Suarez er bestemt ikke den mest sympatiske spiller. Men det virker nu som om, at han lagt alle de dumme ting, han har gjort tidligere, bag sig og er blevet mere moden. I hans tid hos Barcelona, syntes jeg bestemt ikke, at han har gjort noget usympatisk. Tværtimod.

Grunden til at jeg under Suarez succes, er pga. den måde han blev svigtet af Gerrard og især Rodgers i slutningen af sidste sæson. Brendan dummede sig jo BIG TIME med sin taktik mod Chelsea og Gerrard... ja... Derudover dummede Rodgers sig også kampen efter mod Palace, hvor Liverpool fører 0-3 lang tid inden slutfløjt, hvorfor at Brendan ser en mulighed for at forbedre sin målscorer. Det koster så i den anden ende, og kampen ender 3-3. Det er også derfra, at billederne med Suarez stammer fra, lige efter kampen.

Men jeg forstår naturligvis folk, hvis de ikke er enige, da Suarez har det ry, som han har, gjort de ting, som han har gjort og samtidig også spiller for rivalen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #375 af Kassow-Rossing
Som en anden bruger skrev for en times tid siden, så senest i denne kamp virkede han da super usympatisk ved at fake en skade for at trække halvandet minut?

Det er svært at nå at bide, slå og sparke, når man kun har spillet seks måneder :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #376 af madrid2000
7500 er mange penge til odds 1.33

Det havde godt nok været surt, hvis Barca ikke havde vundet CHL.

Var også endt som sorte per, hvis Neymar ikke havde scoret til sidst. Så havde Barca vundet og jeg havde ikke fået noget ud af det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #377 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: Som en anden bruger skrev for en times tid siden, så senest i denne kamp virkede han da super usympatisk ved at fake en skade for at trække halvandet minut?

Det er svært at nå at bide, slå og sparke, når man kun har spillet seks måneder :)


Kassow, det er finale og det var i overtiden. Alle ville have gjort det samme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #378 af Sahinovic
Kassow-Rossing skrev:

Som en anden bruger skrev for en times tid siden, så senest i denne kamp virkede han da super usympatisk ved at fake en skade for at trække halvandet minut?


Jeg blev selv irriteret. Men for Guds skyld, stop nu med at få det til at lyde som om han er den eneste fodboldspiller som gør det. Bare se på vores spillere, de er mindst lige så pinlige at se på hvad angår skuespil. Dem har du ikke så travlt med at pege fingre af.

Kassow-Rossing skrev:

Det er svært at nå at bide, slå og sparke, når man kun har spillet seks måneder :)


Jep, seks måneder også har man en treble, godt klaret Suarez (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #379 af Kassow-Rossing
Sahinovic prøv at læse samtalen og hvad vi taler om.

Madrid2000 det er jo ingen penge, når man er sikker på at vinde ;) Er nu 9-0 mod Bet365.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #380 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015
Egentlig hvordan ser det ud med seedingen? Eftersom Barca både vinder CL og La liga så må anden pladsen vil være første seedet? Elller går den bare til den næste liga?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #381 af Kassow-Rossing
Nej den 8. seedede plads går til den 8. bedste liga i Europa nu hvor Barcelona indtager både CHL pokalen og La Liga.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #382 af Scriptophobe
Besvaret af Scriptophobe på emne Uefa Champions League 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: Så er det tid til CHL finalen 2014/2015: FC Barcelona-Juventus

Det føles altid mærkeligt at skrive, men i Europa håber jeg altid på Barcelona succes (Og alle andre spanske hold) så længe det ikke går udover Real Madrid. Det håber jeg også i aften.

Lad La Liga holdene vise hvorfor spansk fodbold er toppen af proppen. To år i træk med spansk vinder i CHL og Europa League. Aldrig tidligere har en liga domineret Europa så hårdt!


Det sørgede du da for at glemme ret hurtigt, det du skrev i det indlæg her.

Jeg håbede som bekendt på en Juventus-sejr, for Italiens skyld, men det var nu fair at Barcelona løb med titlen. De var klart bedst over 90 minutter, men hvor var det fedt at se et Juventus-mandskab der turde spille fodbold og som gav absolut alt hvad de havde i sig. Pogba spillede en rigtig flot kamp og var over det hele.

Det var dog helt og aldeles fortjent at Barcelona endte med at vinde. De kunne have scoret 4 mål alene i løbet af de første kvarter. Juventus havde en god periode de første 15-20 minutter af anden halvleg, men i resten af kampen var Barcelona dog det klart bedste hold.

Som tidligere skrevet kan jeg normalt ikke udstå Juve, men det var nu alligevel lidt sørgeligt, at se så store legender som Buffon og Pirlo gå fra banen uden et trofæ i hånden. Respekt til Juventus for deres præstation og tillykke til Barcelona ovenpå en vanvittig flot sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #383 af Fondo_Sur
Hold da op hvor har vores trup meget at bevise i næste sæson. Det mener jeg fordi de kan. Ærgerligt at se Barca løbe med det hele, når vi sagtens kunne, med lidt held, stå en i en helt anden situation på nuværende tidspunkt.

... men at have sympati for Suarez forstår jeg intet af. Det er fint at man kan unde lidenskabelige spillere lidt medgang, men når det foregår på så usportslig vis har jeg intet til overs for en som Suarez. Jeg er glad for at vi trods sorte får i truppen generelt har et classy mandskab. Neymars hånd-mål og hysteriet fra alle barca spillerne efterfølgende ved annuleringen var ligeledes et skrækkeligt scenarie. Lidenskab eller ej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #384 af Daniel
Fremragende Champions League-finale. Tempo, flere gode detaljer, mange mål og drama. Finalen i Berlin står umiddelbart, som den måske bedste i nyere tid.... i hvert fald hos undertegnede.

Lige for at runde Pogba, da han trods alt er et transferemne. Han spillede en imponerende finale, og var reelt set den eneste Juventus-spiller, der udgjorde en trussel mod Barcelonas defensiv. Jeg kan sagtens forstå, hvorfor Real Madrid er interesseret i ham; om få år er han den bedste på sin position.

Og lige et lille forsigtigt tillykke til Barcelona. Ja, jeg hader klubben, men det er alligevel imponerende, at katalanerne inden for en kort årrække har vundet El Triplete to gange. Det kan man kun bukke sig dybt i støvet over!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce