Uefa Champions League 2014/2015
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Når han har haft hånden på bolden, hvordan kan han være så stensikker på, at den ramte hans skulder?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ham kunne jeg virkelig godt tænke mig på vores hold! Næsten ligeså meget som Verratti.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
madrid2000 skrev: Så er der smidt 500 på Barca vinder med to.
Tillykke med pengene :) Jeg vandt selv 2500 kr. på samme odds lavet for nogle dage siden.
Tillykke til FC Barcelona, selvom det gør ondt i hjertet. Hvorfor fanden skulle James også ramme overlæggeren? ;)
(Tillykke til La Liga som fortsætter den totale dominans)
Kan næste sæson SÅ komme i gang!!
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Men helt klart den rigtige vinder. Barcelona kunne sagtens ha' vundet større, hvis de var mere skarpe i deres afslutninger.
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
madrid2000 skrev: Så er der smidt 500 på Barca vinder med to.
Tillykke med pengene :) Jeg vandt selv 2500 kr. på samme odds lavet for nogle dage siden.
Tillykke til FC Barcelona, selvom det gør ondt i hjertet. Hvorfor fanden skulle James også ramme overlæggeren? ;)
(Tillykke til La Liga som fortsætter den totale dominans)
Kan næste sæson SÅ komme i gang!!
Jeg må indrømme, at jeg håbede på det sidste på Juventus og jublede også vildt over Moratas udligning.
Der var klart straffe til Pogba og hvor er det usympatisk af Suarez og spille skadet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hmmmm ja Suarez og Neymar mister stadig point i fair-play bogen, men det er jo ikke noget nyt.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg satsede 500 til odds 2.55.
Inspektøren skrev: Kæft, hvor er det også bare irriterende, at vi ikke slog Juventus ud. Juve fortjente at gå videre over de to kampe, men der er ingen tvivl om, at vi kunne true Barcelona mere, end de var i stand til. Men det er jo hvad der sker, når man undervurderer sin modstander og brænder store chancer i en semi-finale (host Jámes).
Stefano Sturaro nåede lige at få foden på James' forsøg, derfor den ikke gik ind.
Florentino Pérez
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Et år siden:
Et år senere står han som målscorer i en Champions League finale, som han endte med at vinde sammen med pokalen og ligaen.
Inspektøren skrev: Men hvis der er en jeg under nogen form for succes, så er det Suarez.
Et år siden:
Et år senere står han som målscorer i en Champions League finale, som han endte med at vinde sammen med pokalen og ligaen.
Du under simpelthen Suarez succes? Suarez er nok den sidste mand på kloden, jeg kunne unde noget som helst.
"Maybe they hate me because I'm too good."