Uefa Champions League 2014/2015

11 år 1 måned siden #349 af Kassow-Rossing
Så er det tid til CHL finalen 2014/2015: FC Barcelona-Juventus

Det føles altid mærkeligt at skrive, men i Europa håber jeg altid på Barcelona succes (Og alle andre spanske hold) så længe det ikke går udover Real Madrid. Det håber jeg også i aften.

Lad La Liga holdene vise hvorfor spansk fodbold er toppen af proppen. To år i træk med spansk vinder i CHL og Europa League. Aldrig tidligere har en liga domineret Europa så hårdt!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #350 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Uefa Champions League 2014/2015
Naaah lad Barcelona få så meget smadder, at de ikke kan gå bagefter. Jeg kunne sagtens unde Juventus' meget flotte kollektiv noget international succes efterhånden. Og så har de en angriber, som jeg er stor fan af og som jeg håber på at se tilbage i Real-trøjen på et tidspunkt.

Men det bliver svært. De skal spille op til deres bedste for at være med.

EDIT: Jeg hører nu på 3+, at Mølby forventer, at "Morati" fra Juventus vil være den angriber, der løber væk fra bolden. God forberedelse fra eksperten..
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Brylle.

• Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #351 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Uefa Champions League 2014/2015
Haha. :)
Morati, ja sikke da en forberedelse han viser der. :)

11 år 1 måned siden #352 af madrid2000
Så er der smidt 500 på Barca vinder med to.

Det bedste ville være, at de tabte, mens de værste vil være, hvis de vandt med en eller efter forlænget.

11 år 1 måned siden #353 af JimmyBroe
Ååh hvor er jeg dog glad for at være på Amager til min lillebrors 18 års fødselsdag. -Troede jeg... 80% af selskabet er åbenbart Barcelona fans. Jøsses er skrigeri da scorede. #FåMigVækHerFra #Roesen? #Dios? #DarioGomez? #Hjælpmig

Jeg er her stadig XOXO

11 år 1 måned siden #354 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Uefa Champions League 2014/2015
Hold nu kæft hvor ligger Barca meget ned, det er jo uudholdeligt. Synd at Juves defensiv slet ikke er stemplet ind i kampen endnu, for offensiven har ganske meget at byde på.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 måned siden #355 af Rasmus75
Lige netop derfor holder jeg mig væk fra alt hvad der hedder fest,skal satme ikke hånes af barca fans på selve aftenen, det skal nok komme senere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 1 måned siden #356 af Siempre Madrid

Kassow-Rossing skrev: Så er det tid til CHL finalen 2014/2015: FC Barcelona-Juventus

Det føles altid mærkeligt at skrive, men i Europa håber jeg altid på Barcelona succes (Og alle andre spanske hold) så længe det ikke går udover Real Madrid. Det håber jeg også i aften.

Lad La Liga holdene vise hvorfor spansk fodbold er toppen af proppen. To år i træk med spansk vinder i CHL og Europa League. Aldrig tidligere har en liga domineret Europa så hårdt!

En hel uges vendetta om alt hvad der er catalansk. Lige fra skattesager, priser på spillere til opførsel under en nationalmelodi og så på den største aften i europæisk fodbold håbes der på Barcelona-sejr.

Jeg har gudskelov en aftale med mine nærmeste om at jeg slæbes ud på en mark og skydes, hvis det samme overgår mig.

Den dag, hvor jeg håber på en Barcelona-sejr har jeg levet to dage for længe. Mindst.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, asp3200, madrid2000, Brylle, Damholt, Gribben, Pelle, Sahinovic, Real madrid emil

11 år 1 måned siden #357 af Kassow-Rossing
Barcelona på banen og Barcelona udenfor banen er to vidt forskellige ting :) I Champions League repræsenterer de også La Liga.

Og hvem er ham Juventus-angriberen med nummer 9 på ryggen? Burde vi ikke købe ham?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.

11 år 1 måned siden #358 af Rasmus75
Jeg er godt nok fuldstændig ligeglad med om den spanske eller engelske ligger nr 1. Ser sguda hellere at Morata vinder med juve, end barca stå med pokalen.
Barca er det absolut sidste hold jeg kommer til at støtte uanset hvilken kamp de spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real madrid emil

11 år 1 måned siden #359 af Sahinovic

Kassow-Rossing skrev: Barcelona på banen og Barcelona udenfor banen er to vidt forskellige ting :) I Champions League repræsenterer de også La Liga.

Og hvem er ham Juventus-angriberen med nummer 9 på ryggen? Burde vi ikke købe ham?

Smooth træk (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Sahinovic.

11 år 1 måned siden #360 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Uefa Champions League 2014/2015
Der kunne uden problemer være dømt straffe til Pogba i den situation. Istedet scorer Barca på en omstilling. Det er som om det er skæbnen, at denne sæson skal være deres. Der er intet at gøre. Min respekt for Juventus har dog aldrig været større.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum