Uefa Champions League 2014/2015
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det føles altid mærkeligt at skrive, men i Europa håber jeg altid på Barcelona succes (Og alle andre spanske hold) så længe det ikke går udover Real Madrid. Det håber jeg også i aften.
Lad La Liga holdene vise hvorfor spansk fodbold er toppen af proppen. To år i træk med spansk vinder i CHL og Europa League. Aldrig tidligere har en liga domineret Europa så hårdt!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Men det bliver svært. De skal spille op til deres bedste for at være med.
EDIT: Jeg hører nu på 3+, at Mølby forventer, at "Morati" fra Juventus vil være den angriber, der løber væk fra bolden. God forberedelse fra eksperten..
- Real madrid emil
- Gæst
-
Morati, ja sikke da en forberedelse han viser der. :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det bedste ville være, at de tabte, mens de værste vil være, hvis de vandt med en eller efter forlænget.
Jeg er her stadig XOXO
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kassow-Rossing skrev: Så er det tid til CHL finalen 2014/2015: FC Barcelona-Juventus
Det føles altid mærkeligt at skrive, men i Europa håber jeg altid på Barcelona succes (Og alle andre spanske hold) så længe det ikke går udover Real Madrid. Det håber jeg også i aften.
Lad La Liga holdene vise hvorfor spansk fodbold er toppen af proppen. To år i træk med spansk vinder i CHL og Europa League. Aldrig tidligere har en liga domineret Europa så hårdt!
En hel uges vendetta om alt hvad der er catalansk. Lige fra skattesager, priser på spillere til opførsel under en nationalmelodi og så på den største aften i europæisk fodbold håbes der på Barcelona-sejr.
Jeg har gudskelov en aftale med mine nærmeste om at jeg slæbes ud på en mark og skydes, hvis det samme overgår mig.
Den dag, hvor jeg håber på en Barcelona-sejr har jeg levet to dage for længe. Mindst.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og hvem er ham Juventus-angriberen med nummer 9 på ryggen? Burde vi ikke købe ham?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Barca er det absolut sidste hold jeg kommer til at støtte uanset hvilken kamp de spiller.
Kassow-Rossing skrev: Barcelona på banen og Barcelona udenfor banen er to vidt forskellige ting :) I Champions League repræsenterer de også La Liga.
Og hvem er ham Juventus-angriberen med nummer 9 på ryggen? Burde vi ikke købe ham?
Smooth træk (-;
Florentino Pérez
"Maybe they hate me because I'm too good."