Ballon d'Or 2014
- Gæst
-
asp3200 skrev: Hvis Messi vinder er den konkurrence virkelig en joke. Neuer kan sagtens forsvares, men er mere på holdets vegne og ikke individuelt som prisen er beregnet på. Bayern og Tyskland havde vundet med anden målmand, synes jeg ikke på samme måde mht Ronaldo og Madrid.
Ronaldo var ekstremt ringe i CL finalen og var ikke med i CdR finalen. Bale afgjorde begge kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Hvis Messi vinder er den konkurrence virkelig en joke. Neuer kan sagtens forsvares, men er mere på holdets vegne og ikke individuelt som prisen er beregnet på. Bayern og Tyskland havde vundet med anden målmand, synes jeg ikke på samme måde mht Ronaldo og Madrid.
Ronaldo var ekstremt ringe i CL finalen og var ikke med i CdR finalen. Bale afgjorde begge kampe.
Cristiano Ronaldo bragte os i den finale og så afgjorde han ene mand den europæiske Super Cup.
Gør plads på dit museum, Cristiano, der er en ny titel på vej og sådan er det!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har du ret i, så kan godt følge dig. Men med de titler og alle de mål bør han vinde alligevel.