Sæsonen 2015-2016
JimmyBroe skrev: Kuk-kuk...
Næste sæson vil Real Madrid være at finde i anden-seedningslag i Champions League. Da Uefa har lavet reglerne om for koefficient-scoren, fra at være eupæisk til kun at være nationalt.
Ikke at jeg tror det vil få nogen synderlig betydning for Real Madrids avancement, men det virker en anelse tosset at Real Madrid ikke ligger blandt de 8 "bedste" hold i Europa.
(Kilde: m.goal.com/s/en/news/11847812)
Det er fordi UEFA og Unicef er gået sammen om, at lave en nødpakke til PL. Uden denne regelændring stod det klart, at det snart ville blive pinligt for "verdens bedste liga"...
Det er fantastisk ulogisk, at det hold der topper UEFAs egen rangliste, ikke er topseedet.
- Johnson
- Gæst
-
Der findes ikke en klub i verden der ville disponere som Real Madrid. Her er nogle få eksempler
Perez skiller sig af med trænere der vinder pokaler til klubben, selvom det nærmest er undtagelsen i nyere tid at vi rent faktisk vinder noget. (Del Bosque)
Perez skiller sig af med Makelele selvom han var verdens bedste på sin position og vedblev med at være det i årevis efter han forlod klubben. Perez formåede iøvrigt ikke at finde en erstatning for Makelele før Xabi Alonso kom til klubben.
Perez skiller sig af med Figo i den sæson hvor han var holdets bedste fordi der skulle være plads til Beckham af marketingsmæssige årsager
Perez skiller sig af med Robben og Snejider fordi de ikke var hans projekter. De kom med Ramon Calderon. Efterfølgende har de begge vundet champions league som bærende spillere på deres respektive hold
Perez undlader at skille sig af med Kaka som floppede i Madrid i 4 år fordi han ikke ville tabe ansigt og erkende at han begik en fejl
Perez skiller sig af med 2 ud af tre midtbanespillere der var nøglen til at vi vandt la decima, fordi vi endelig havde fået en balance på holdet. Jeg tænker selvfølgelig på Alonso og Di Maria. Ovenikøbet undlader han at købe erstatninger for dem. Kroos er ikke en sekser og James er ikke en otter. Kunne man forestille sig andre hold gøre noget lignende? Barcelona vinder alt i 2009 med en midtbaneakse bestående af Busquets, Xavi og Iniesta. Det er da utænkeligt at forestille sig at de nogensinde har overvejet at sælge Busquets og Iniesta. Det er ikke interessant at sammenligne spillernes individuelle kvalitet i den forbindelse. Det handler om deres værdi for holdet og Di Maria og Xabi Alonso var en del af en trio der udgjorde balancen på et hold der vandt UCL. Det er grotesk at man har ledt efter balancen i årevis og når man endelig har den, så skiller man sig af med den
Perez insisterer på at Bale skal spille og blive en succes i klubben selv om holdet i år kun har vundet 67 % af kampene når han har været med. De har vundet 100 % når han ikke har været med. Vi taler i den forbindelse ikke om en lille håndfuld kampe fordi han har været ude i mange kampe på grund af skader.
Perez insisterer på at holdet skal bygges op omkring Ronaldo selvom det er tydeligt at hans primære interesse er personlige titler. Han slår alle personlige rekorder men klubben vinder intet. Er det virkelig en spiller man vil bygge sit hold op omkring hvis man vil vinde titler?
Real Madrid kunne med deres magiske tiltrækningskraft på de bedste spillere dominere fodbolden som de engang gjorde hvis der i ledelsen var folk der havde forstand på fodbold og vilje til at lade fodbold være det primære.
Jeg er kommet frem til den konklusion at Real madrid skal foretage en eneste ændring og det er at skille sig af med Florentino Perez. Alt andet er sekundært. Jeg vil gå så vidt at sige at jeg faktisk håber på at Real Madrid kører linen helt ud i næste sæson og bliver nummer fem i stedet for nummer to. Det er vel den eneste måde vi kan slippe af med Florentino Perez
Johnson skrev: Real Madrid har i Florentino perez formandsperiode ( både den første og den anden) vundet 7 betydningsfulde titler ud af 36 mulige. Real Madrid er med andre ord ikke en klub hvor det handler om at vinde titler. Real Madrid er gået fra at være den mest vindende klub i historien til en klub hvor det primært handler om showbizz. På trods af at alle spillere i verden godt ved at det ikke giver titler at spille i Real Madrid, så har klubben fortsat en tiltrækningskraft som ingen anden klub. Det handler om at Real Madrid er magisk. Her spiller de største spillere og kun de allerstørste får succes her. Men de vinder ikke titler, fordi det er ikke vigtigt for ledelsen.
Der findes ikke en klub i verden der ville disponere som Real Madrid. Her er nogle få eksempler
Perez skiller sig af med trænere der vinder pokaler til klubben, selvom det nærmest er undtagelsen i nyere tid at vi rent faktisk vinder noget. (Del Bosque)
Perez skiller sig af med Makelele selvom han var verdens bedste på sin position og vedblev med at være det i årevis efter han forlod klubben. Perez formåede iøvrigt ikke at finde en erstatning for Makelele før Xabi Alonso kom til klubben.
Perez skiller sig af med Figo i den sæson hvor han var holdets bedste fordi der skulle være plads til Beckham af marketingsmæssige årsager
Perez skiller sig af med Robben og Snejider fordi de ikke var hans projekter. De kom med Ramon Calderon. Efterfølgende har de begge vundet champions league som bærende spillere på deres respektive hold
Perez undlader at skille sig af med Kaka som floppede i Madrid i 4 år fordi han ikke ville tabe ansigt og erkende at han begik en fejl
Perez skiller sig af med 2 ud af tre midtbanespillere der var nøglen til at vi vandt la decima, fordi vi endelig havde fået en balance på holdet. Jeg tænker selvfølgelig på Alonso og Di Maria. Ovenikøbet undlader han at købe erstatninger for dem. Kroos er ikke en sekser og James er ikke en otter. Kunne man forestille sig andre hold gøre noget lignende? Barcelona vinder alt i 2009 med en midtbaneakse bestående af Busquets, Xavi og Iniesta. Det er da utænkeligt at forestille sig at de nogensinde har overvejet at sælge Busquets og Iniesta. Det er ikke interessant at sammenligne spillernes individuelle kvalitet i den forbindelse. Det handler om deres værdi for holdet og Di Maria og Xabi Alonso var en del af en trio der udgjorde balancen på et hold der vandt UCL. Det er grotesk at man har ledt efter balancen i årevis og når man endelig har den, så skiller man sig af med den
Perez insisterer på at Bale skal spille og blive en succes i klubben selv om holdet i år kun har vundet 67 % af kampene når han har været med. De har vundet 100 % når han ikke har været med. Vi taler i den forbindelse ikke om en lille håndfuld kampe fordi han har været ude i mange kampe på grund af skader.
Perez insisterer på at holdet skal bygges op omkring Ronaldo selvom det er tydeligt at hans primære interesse er personlige titler. Han slår alle personlige rekorder men klubben vinder intet. Er det virkelig en spiller man vil bygge sit hold op omkring hvis man vil vinde titler?
Real Madrid kunne dominere fodbolden som de engang gjorde hvis der i ledelsen var folk der havde forstand på fodbold og vilje til at lade fodbold være det primære.
Jeg er kommet frem til den konklusion at Real madrid skal foretage en eneste ændring og det er at skille sig af med Florentino Perez. Alt andet er sekundært. Jeg vil gå så vidt at sige at jeg faktisk håber på at Real Madrid kører linen helt ud i næste sæson og bliver nummer fem i stedet for nummer to. Det er vel den eneste måde vi kan slippe af med Florentino Perez
Hold nu med de konspirationsteorier, Perez er ikke en engel, men han er glad for klubben der er der ingen tvivl om, man kunne se på hans reaktion da vi vandt Chl at det virkelig betød noget for ham. Han har da begået fejl, men at sælge Di Maria og Alonso var ikke en af dem. Alonso var gammel og ville selv søge en ny udfordring, Real gjorde det rigtige ved at lade ham gå. Di Maria har haft en halv god sæson, folk bliver forblændet af at han lavede en genialitet i Chl finalen, hvis i sætter jer og ser kampen igen, vil i se hvor mange bolde manden smider væk ved ligegyldige afleveringer og indlæg, præcis som holdet har gjort her på det seneste. Genialt af Perez at få så mange penge for en så ustabil spiller.
Holdet havde en eminent balance i efteråret, jeg så ingen Di Maria spille der, så det kan bestemt lade sig gøre uden ham
Desuden skal man fandme også give Barcelona of Messi noget kredit, Messi har altså ført Barca til deres bedste årti i klubbens historie. Det er altså svært at vinde titel efter titel når man konkurrerer om alle titler med det bedste Barca hold i historien.
- Johnson
- Gæst
-
"Genialt af perez at få så mange penge" Hvor er det dog ligegyldigt hvis man ikke vinder.
" holdet havde eminent balance i efteråret" hvor er det dog ligegyldigt hvis man ikke vinder
" Man skal give barcelona of Messi credit" De vinder marginalt foran os hver sæson selv om de driver en fodboldklub og vi driver et cirkus
“I know Madrid is a special club,” Mourinho told ESPN, “Madrid is not just a club, Madrid is politics, Madrid is not about football, Madrid is not about sport, is about many things around.
www.espnfc.com/real-madrid/story/1512199...olitics-not-football
Florentino Pérez
- muddi
- Gæst
-
Alonso var fantastisk til at lukke hullet mellem modric/Di maria og vores forsvarvskæde. Man henter kroos ind, som er en formidabel fodboldspiller, men man omdanner, ham til at være den der lukker de huller.
Ham og modric var fantastiske til det sammen, fordi de havde hver deres side at dække op. Altså kroos var hele tiden i området omkring Marcelo og den venstre midterforvare og samtidig dækkede Modric op i det samme område, bare på den anden side. Dette ses tydeligt i de kampe, hvor de spiller sammen, hvor de er gode til at skærme af for modstanderen, og dække op i de rigtige område.
Når nu man mister Modric, så mangler man den spil-intelligens som han har. Illaramendi og Khedira, ser jeg som to meget ens typer, langsomme, ideforladte og ikke det store overblik.
Det Ancelotti så gøre, og er 100 % enig med hans dispusition, er at sætte isco-kroos-james, sammen. Det er en fantastisk midtbane i teorien, men i praktsis, så er der en kæmpe kløft imellem forsvar og midtbane, fordi Kroos ikke kan dække området som modric efterlader. Det gøre at balancen knækker
.
James var den spiller jeg var mest skeptisk overfor, men må sku bide mine ord i mig igen. Fantastisk forboldspiller, som har overrasket med hårdt arbejde, vilje og genialiteter. Det er en endnu bedre løsning end di maria, som smed 99 bolde væk, for at lave 1 god aktion.
Bale, der er jeg fuldstændig splitter. Han er en fantastisk fodbold spiller, og det skal man hverken glemme eller lukke øjnene for. Problemet med Bale, er at alle forventer at han er Ronaldo, men at han også er med til at holde balancen på holdet. Hvis der er en man glemmer at nævne i det defensive, så er det nok Bale. Han spille jo mere en højre-midtbane end en høre-wing. Dette betyder at han nogle defensive pligter, som Ronaldo ikke har, og har overhovedet ikke den samme frihed. Problemet opstår i at Ronaldo, er den største stjerne på holdet, og Bale dermed ikke kan tage den rolle som Ronaldo spiller. Ronaldo har en fri rolle, hvor Isco typisk spiller venstre-midtbane, istedet for at Ronaldo søger derned og dermed kan man spiller med tre-midtbanespiller der faktisk befinder sig på midten. Problemet er også yderligere at Ronaldo ikke kan spille angriber, for Ronaldo kan ikke spille med ryggen til målet og kan hellere ikke finde ud af små-spillet. Ronaldo har bare det problem, at han tror at han kan finde ud af småspillet, men hver gang han får boldet, så stopper spillet/rytmen.
Det jeg vil frem til, er at Bale ikke kan udføre det samme arbejde (statistik) som Ronaldo/Messi/Suarez/Neymar/Hazard, netop fordi han hverken spiller samme position eller den samme frihed. Jeg synes personligt at man burde sælge Ronaldo og bygge projektet op omkring Bale, og det er der mange grunde til. Ronaldo gøre mere ud af personlig succes, end holdets. Bale er bedre til at tage det defensive ansvar, samt tage de hårde løbeture hjem. Bale er yngre med et kæmpe potentiale, og med det hold vi har nu, kan holdet blive ved i mange år, derimod har Ronaldo 1-2 sæsoner tilbage i sig. Bale er bedre i småspillet end ronaldo. Kan blive ved, men pointen er at man kun har plads til den ene af de to typer, fordi de er meget ens.
Det blev en masse snak, og kunne blive ved med de forskellige disponeringer. og til dem der siger at Ancelotti ikke har roteret nok, så burde de lukkke i. Hvem skal han skifte ind? Khedira, som ikke har tankerne i Madrid. Jese der ikke har nået hans niveau eller vist i glimt noget af niveaut. Illaramendi, der nok er fejl indkøb på størrelse med graversen og Pablo Garcia. Arbeloa, ja det siger sig selv. Caentrao, der er skadet i 80 % af tiden. Chicarito der her gjort det udmærket i den seneste måned. Lucas Silva, som vi kender det store til, men han kan da ikke have imponeret på træningsbanen. Har vi flere?
Hvis man investere til næste sæson, så skal man tænke på den spillestil man vil have frem. For mig personligt skulle man investere i 4 spillere. De Gea, Danilo, Veratti og Dzeko.
Veratti er samme type som kroos og modric, lille, hurtig med og uden bold, spille-intelligens der er på samme niveau, og kan også godt lide at skærme spillet af. Han er for mig drømme-signingen.
Dzeko, der er fantastisk at have som back-up.
Et hold der hedder:
De Gea
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Veratti
Modric Kroos
James Bale
Benzema
Udskiftere:
Navas
Pepe
Danilo
Caentrao
Silva
Caentrao
Isco
Dzeko
Jese
Johnson skrev: Real Madrid har i Florentino perez formandsperiode ( både den første og den anden) vundet 7 betydningsfulde titler ud af 36 mulige. Real Madrid er med andre ord ikke en klub hvor det handler om at vinde titler. Real Madrid er gået fra at være den mest vindende klub i historien til en klub hvor det primært handler om showbizz. På trods af at alle spillere i verden godt ved at det ikke giver titler at spille i Real Madrid, så har klubben fortsat en tiltrækningskraft som ingen anden klub. Det handler om at Real Madrid er magisk. Her spiller de største spillere og kun de allerstørste får succes her. Men de vinder ikke titler, fordi det er ikke vigtigt for ledelsen.
Real Madrid kunne med deres magiske tiltrækningskraft på de bedste spillere dominere fodbolden som de engang gjorde hvis der i ledelsen var folk der havde forstand på fodbold og vilje til at lade fodbold være det primære.
Perfekt indlæg - fuldstændig enig.
Som jeg har nævnt for nogle dage siden herinde skal Florentino denne sommer vise, at han har lært af hans første præsident periode. Dog skal man være opmærksom på, at der et ordsprog som siger, at man aldrig skal lytte til en forretningsmand før han er gået konkurs to gange.
I det hele taget helt og aldeles ubegribeligt, at sådan en mand skal have en så stor indflydelse på de sportslige beslutninger i klubben, da forståelse til spillet tilsyneladende ikke er at finde på hans CV.
Ultras Sur har som de eneste omkring klubben kørt en kampagne mod Florentino og hans visioner. Gad vide hvorfor han ville skille sig af med den mest loyale Real Madrid gruppering i over 30 år... klart at der var nogle tosser som flagrede med nogle semi-aggressive flag, men jeg savner nogle personer i klubben med en vis sportsligt og klubmæssigt format!
Jeg mener da at i de senere år har der floreret billeder af den næstkommende sæson allerede i marts-aprilmåned?
Edit: Jeg tager fejl kan jeg se sidste år så vi dem først da Dario-drengen postede dem i starten af Juni.
Jeg er her stadig XOXO
Men angående trøjer, så går jeg med en lille drøm om, at man på æstetikkens vegne kunne slippe for de tre sorte striber, som Adidas skal have på trøjerne.
Andre navne har en, i forhold til udseendet, lidt mere subtil markedsføring, og det kunne simpelthen være så smukt med en dragt, der næsten udelukkende var helt og aldeles, simpelt og uforstyrret hvid! :)
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
muddi skrev: Har gået og sundret over tingene i et stykke tid. Der er godt nok, mange faktorer der spiller ind på denne sæsons spil. Hvis vi starter med salget af Di maria og Alonso, det var to spiller der betød meget, fordi de udførte noget løbearbejde, som var nødvendigt i de rum, man mangler lidt af idag.
Alonso var fantastisk til at lukke hullet mellem modric/Di maria og vores forsvarvskæde. Man henter kroos ind, som er en formidabel fodboldspiller, men man omdanner, ham til at være den der lukker de huller.
Ham og modric var fantastiske til det sammen, fordi de havde hver deres side at dække op. Altså kroos var hele tiden i området omkring Marcelo og den venstre midterforvare og samtidig dækkede Modric op i det samme område, bare på den anden side. Dette ses tydeligt i de kampe, hvor de spiller sammen, hvor de er gode til at skærme af for modstanderen, og dække op i de rigtige område.
Når nu man mister Modric, så mangler man den spil-intelligens som han har. Illaramendi og Khedira, ser jeg som to meget ens typer, langsomme, ideforladte og ikke det store overblik.
Det Ancelotti så gøre, og er 100 % enig med hans dispusition, er at sætte isco-kroos-james, sammen. Det er en fantastisk midtbane i teorien, men i praktsis, så er der en kæmpe kløft imellem forsvar og midtbane, fordi Kroos ikke kan dække området som modric efterlader. Det gøre at balancen knækker
.
James var den spiller jeg var mest skeptisk overfor, men må sku bide mine ord i mig igen. Fantastisk forboldspiller, som har overrasket med hårdt arbejde, vilje og genialiteter. Det er en endnu bedre løsning end di maria, som smed 99 bolde væk, for at lave 1 god aktion.
Bale, der er jeg fuldstændig splitter. Han er en fantastisk fodbold spiller, og det skal man hverken glemme eller lukke øjnene for. Problemet med Bale, er at alle forventer at han er Ronaldo, men at han også er med til at holde balancen på holdet. Hvis der er en man glemmer at nævne i det defensive, så er det nok Bale. Han spille jo mere en højre-midtbane end en høre-wing. Dette betyder at han nogle defensive pligter, som Ronaldo ikke har, og har overhovedet ikke den samme frihed. Problemet opstår i at Ronaldo, er den største stjerne på holdet, og Bale dermed ikke kan tage den rolle som Ronaldo spiller. Ronaldo har en fri rolle, hvor Isco typisk spiller venstre-midtbane, istedet for at Ronaldo søger derned og dermed kan man spiller med tre-midtbanespiller der faktisk befinder sig på midten. Problemet er også yderligere at Ronaldo ikke kan spille angriber, for Ronaldo kan ikke spille med ryggen til målet og kan hellere ikke finde ud af små-spillet. Ronaldo har bare det problem, at han tror at han kan finde ud af småspillet, men hver gang han får boldet, så stopper spillet/rytmen.
Det jeg vil frem til, er at Bale ikke kan udføre det samme arbejde (statistik) som Ronaldo/Messi/Suarez/Neymar/Hazard, netop fordi han hverken spiller samme position eller den samme frihed. Jeg synes personligt at man burde sælge Ronaldo og bygge projektet op omkring Bale, og det er der mange grunde til. Ronaldo gøre mere ud af personlig succes, end holdets. Bale er bedre til at tage det defensive ansvar, samt tage de hårde løbeture hjem. Bale er yngre med et kæmpe potentiale, og med det hold vi har nu, kan holdet blive ved i mange år, derimod har Ronaldo 1-2 sæsoner tilbage i sig. Bale er bedre i småspillet end ronaldo. Kan blive ved, men pointen er at man kun har plads til den ene af de to typer, fordi de er meget ens.
Det blev en masse snak, og kunne blive ved med de forskellige disponeringer. og til dem der siger at Ancelotti ikke har roteret nok, så burde de lukkke i. Hvem skal han skifte ind? Khedira, som ikke har tankerne i Madrid. Jese der ikke har nået hans niveau eller vist i glimt noget af niveaut. Illaramendi, der nok er fejl indkøb på størrelse med graversen og Pablo Garcia. Arbeloa, ja det siger sig selv. Caentrao, der er skadet i 80 % af tiden. Chicarito der her gjort det udmærket i den seneste måned. Lucas Silva, som vi kender det store til, men han kan da ikke have imponeret på træningsbanen. Har vi flere?
Hvis man investere til næste sæson, så skal man tænke på den spillestil man vil have frem. For mig personligt skulle man investere i 4 spillere. De Gea, Danilo, Veratti og Dzeko.
Veratti er samme type som kroos og modric, lille, hurtig med og uden bold, spille-intelligens der er på samme niveau, og kan også godt lide at skærme spillet af. Han er for mig drømme-signingen.
Dzeko, der er fantastisk at have som back-up.
Et hold der hedder:
De Gea
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Veratti
Modric Kroos
James Bale
Benzema
Udskiftere:
Navas
Pepe
Danilo
Caentrao
Silva
Caentrao
Isco
Dzeko
Jese
Der er rigtig mange ting jeg er uenig med dig her.
Lad os tage spiller for spiller. Hvis vi nu starter med vores indkøb først. Verratti har været nævnt 10 gange og også omkring hans spil og så videre, men det nytter ikke at nævner ham hver dag. Man har efterhånden forstået at han er en ønske - køb ´. Danilo har vi allerede fået, så den er sikret. De Gea har også været floreret i flere måneder og virker meget mere end sandsynligt nu. Dzeko er jeg desværre fuldstændig uenig med. Her min grund: Du nævner at Ronaldo ikke kan spille angriber, fordi han ikke er så god i de små områder, hvad gør så, at Dzeko vil kunne udføre, som udskifter hvis han skifter?? At have Dzeko op i angrebet og ikke Ronaldo er i min optik fuldstændig forkert. Her hentyder jeg til, at man skifter ham ind, fordi Ronaldo har alt hvad dzeko har og meget mere. Lige netop Ronaldo, har jeg også noget at sige til. Først og fremmest tror jeg slet ikke at Ronaldo kun har 1-2 sæsoner endnu. Ronaldo er en maskine, meget ligesom Ibrahimovic. De er begge stærke i kropsbygning. og jeg garanter for at Ronaldo bliver ved med at score mål og forstætter i flere end de 1-2 sæsoner du nævner. Jeg er fortaler for at man skubber Ronaldo op i angrebet, netop fordi jeg ved at han score rigtig mange mål. De fleste af hans mål har netop været i feltet, så hvad kan gå galt? Jeg mener dog ikke, at man skal gør det, da det så vil gå udover Benzema og Benzema er lige noget nær perfekt for os. Hvis vi gå over til Di Maria og James sammenligning som du laver. Først nævner du, at Di Maria salget var en fejl, men efterfølgende kritiser du ham for at miste 99 bold og lykkedes med 1. Der modsiger du dig selv. Det er helt fint, at du mener at Di Maria var en fejlkøb og jeg var helt enig med dig omkring hans vilje og løbestyrke, men så skiftede du pludselig mening omkring ham. Jeg er kommet over Di Maria, da jeg mener at James udfør hans arbejde perfekt.
Alonso kunne man ikke holde, da han ikke ønskede at blive (søgte nye udfordringer). Jeg er enig med din Kroos betragtning og ligeledes med Modric. De er perfekt sammen, og spillet blev ødelagt da han blev skadet. Det er korrekt, at Illarra ikke kunne fuldføre sit arbejde ordentlig nok. Khedira havde allerede givet op på os for langt tid siden og han havde slet ikke viljen til at spille til sidst.
Med Bale.. Puhha.. Hvad er der at sige om Bale som ikke er blevet sagt 10 gange før?.. Jeg forstår at der er rigtig mange der er frustreret, men hans defensive arbejde har ikke været prangende (Noget som jeg ellers synes han gjorde godt tidligere). Jeg har ikke rigtig lyst til at diskutere Bale yderligere, fordi der er blevet sagt så meget om ham. Jeg har forsvaret Bale 100 gange, men kan også godt forstå hvorfor folk er frustreret. Vi ved også alle sammen præcis hvorfor han ikke funger så godt i spillet.
Ancelottis rotering tror jeg du har forstået forkert. Folk kritiser ikke Ancelotti for at skifte hele holdet ud og rotere med udskiftings - spiller, men mere fordi han til tider venter til 80-90 minut til at lave sin udskiftning. Det kan vores stamspiller mærke og det har måske været en af grundene til skaderne. Noget som jeg har sagt før og nævner igen. Måske er der brug for ændringer, hvor jeg ønsker en spiller som Hazard til klubben i stedet for Ronaldo. Af angriber type, skal vi have en som er løbestærk, lidt ligesom Chicharito, men igen: Det er noget som jeg har sagt før :D hehe
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Bakar skrev: Jeg ved godt, at jeg nu lidt går ned ad en ligegyldig tangent af petitesser :)
Men angående trøjer, så går jeg med en lille drøm om, at man på æstetikkens vegne kunne slippe for de tre sorte striber, som Adidas skal have på trøjerne.
Andre navne har en, i forhold til udseendet, lidt mere subtil markedsføring, og det kunne simpelthen være så smukt med en dragt, der næsten udelukkende var helt og aldeles, simpelt og uforstyrret hvid! :)
Den drøm skal du nok søge lidt langt efter desværre :/.. Adidas har vist nok en krav på de 3 tre sorte striber, lidt ligesom det Bayern går rundt med. Men jeg vil sku ogs¨af med de striber, havde det stået til mig! :)
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
De Gea
Danilo - Ramos - Pepe - Marcelo
Modric - Kroos
James - Isco - Bale
Ronaldo
Hvis bagud , skifte enten en Isco eller en som ikke lige spiller sin bedste kamp ind med Benzin til motoren
HALA MADRID Y NADA MAS!!!