Sæsonen 2015-2016

11 år 2 måneder siden #97 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2015-2016

Neye skrev: Det forklarer måske hvorfor Benzema vil væk.

Kassow-Rossing skrev: Vil Benzema væk?

Jeg har læst dine fire link igennem, og ingen af dem viser noget som helst i retningen af at Benzema vil væk. Hvorfra har du at han gerne vil væk? Jeg siger ikke at klubben måske ikke har tænkt sig at sælge ham.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #98 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016

Kassow-Rossing skrev:

Neye skrev: Det forklarer måske hvorfor Benzema vil væk.

Kassow-Rossing skrev: Vil Benzema væk?

Jeg har læst dine fire link igennem, og ingen af dem viser noget som helst i retningen af at Benzema vil væk. Hvorfra har du at han gerne vil væk? Jeg siger ikke at klubben måske ikke har tænkt sig at sælge ham.

Benzema er i forhandling med flere PL-hold og det er jo simpelthen rettidig omhu, da han og hans agent også kan se skriften på væggen, efter Benitze blev valgt til trænerposten. Disse forhandlinger er jo ikke sat igang fordi Real har sat Benzema til salg.

Tror da gerne Benzema ville blive men han er jo ikke dum, hvorfor han orienterer sig. Nøjagtig ligesom Isco. Ryger Bale, tror jeg faktisk begge de superspillere bliver - for Bale kan man ikke konkurrerer med, så længe Perez er præsident
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Neye.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #99 af Kassow-Rossing
For mig er det ikke "Benzema vil væk". For mig er det mere at han er et voksent og fornuftigt menneske.

Dit ordvalg fik det til at lyde som om Benzema ville væk. Og på alle vegne: Kan du ikke stoppe med at kalde ham Benitze?

Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #100 af Kassow-Rossing
Altid professionelle Cristiano Ronaldo er ude med en besked til sine fans:

www.unscriptd.com/raw/football-%28soccer...iano-ronaldo-m00022/

Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #101 af Neye

Kassow-Rossing skrev: For mig er det ikke "Benzema vil væk". For mig er det mere at han er et voksent og fornuftigt menneske.

Nu er du polemisk igen

Kassow-Rossing skrev:
Dit ordvalg fik det til at lyde som om Benzema ville væk. Og på alle vegne: Kan du ikke stoppe med at kalde ham Benitze?

Beklager, det ligger i fingrene. Skal gøre mit bedste
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #102 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
www.espnfc.com/club/real-madrid/86/blog/...n-work-graham-hunter

Graham Hunter har nogle ret interessante teorier om, hvad Rafa Benitez fører med sig af godt og ondt. Interessant er det især med budskabet om, at Bale på venstrekanten ikke kan trække ind i banen og sparke. Han er nødsaget til at spille via Ronaldo, som ligger på toppen. Guderne skal vide, at Ronaldo ikke er særlig dygtig i den del af spillet.

Spændende bliver det hvert fald :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #103 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg leger lidt! Her er mit første bud inden silly season for alvor starter:

Tilføj i øvrigt en tredje målmand (eks. Pacheco), samt Medrán og Ødegaard.

Dem med grøn regner jeg for værende sikre til den kommende sæson. Dem med orange er der er spørgsmålstegn ved. Navas, Arbeloa, Khedira og Chicharito er fortid i klubben, mens Lucas Silva og Asensio lejes ud.

Noget siger mig lige her og nu, at Casillas fortsætter, mens Navas skifter væk. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig. Arbeloa er godt nok Benítez' mand og det kan blive hans lod i forhold til at blive, men jeg mener ikke han har nogen fremtid i klubben længere. Khedira og Chicharito giver sig selv.

Nacho har været rygtet væk, men jeg kan ikke umiddelbart se hvem der skal komme ind og erstatte ham. Hvis han søger nye udfordringer og klubben ikke henter en ind udefra, så kan Diego Llorente fra Castilla være en mulighed. Det er lidt det samme med Coentrão. Jeg havde håbet på Gaya, men det tror jeg ikke længere på, efter han forlængede sin kontrakt med Valencia. Nu er drømmen så Alaba, der så også ville kunne gøre sig på midtbanen, akkurat som Danilo også kan spille der. Det kommer dog nok heller ikke til at ske, at Alaba ender med at skifte til Real Madrid.

Pogba eller Verratti er ønsketænkning. Især Pogba. Som det står lige nu, så tror jeg dog ikke på nogle af dem, men jeg håber. Casemiro, Illarramendi eller Lucas kommer til at kæmpe om to pladser, så en af de tre bliver sorteper. Jeg tror umiddelbart det ender med at blive Lucas Silva, som dog ikke skal sælges men lejes ud. Jeg tror umiddelbart heller ikke, at Casemiro er hentet tilbage for at blive sendt afsted igen. Det skulle så kun lige være fordi, at de har lavet en speciel aftale med Porto. Illarramendi så jeg egentlig gerne forsvinde fra klubben, men som tingene står nu, så tror jeg faktisk han bliver. Medrán er med på yderste mandat. Og så kan Kroos selvfølgelig også spille længere tilbage, evt. bytte med Modric.

Kroos kunne jeg godt tænke mig, at se lidt længere fremme - eller Modric i stedet - og Bale, James og Isco skal selvfølgelig ingen steder. De tre bliver vigtige og kommer til at blive afgørende (endnu mere afgørende) i den nye sæson. Jesé har jeg sat et stort spørgsmålstegn ved. Jeg håber han bliver, men rygterne om at han muligvis lejes ud sidder lidt i baghovedet. Denis er ren og skær ønsketænkning. Jeg tror på ingen måde han fortsætter i Real Madrid. Jeg forventer at klubben sælger ham, selv om jeg godt kunne tænke mig, at klubben ville give ham en chance.

På toppen tror jeg ikke umiddelbart, at der kommer til at ske en udskiftning, selv om Agüero har været nævnt. Jeg tror ikke Benzema får en lige så fremtrædende rolle som tidligere, hvorfor jeg også har sat et spørgsmålstegn ved ham. Time will tell hvordan Rafa løser kabalen oppe i angrebet, hvor Jesé også med rette kan anvendes.

Alternativet til Rafas klassiske 4-2-3-1 er en 4-4-2. I forhold til Ødegaard og Asensio, og deres situation og fremtid i klubben, så vælger jeg i øvrigt at se tiden an.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #104 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sæsonen 2015-2016
Helt enig med alt det du skriver.
og det med de orange og grønne spillere er jeg også enig med dig i.

Godt tænkt omkring det med din opstilling. :)
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #105 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 2015-2016
Lucas Silva bliver uanset hvordan du vender og drejer det sorteper pga. udlændingekvotaen...
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #106 af Neye
Er der nogen der kort kan ridse "udlændingkvotaen" op?
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #107 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016

Neye skrev: Er der nogen der kort kan ridse "udlændingkvotaen" op?

Max 3 ikke-EU spillere i truppen.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #108 af Neye

M_linding skrev:

Neye skrev: Er der nogen der kort kan ridse "udlændingkvotaen" op?

Max 3 ikke-EU spillere i truppen.

Så er jeg med. Takker
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum