Sæsonen 2015-2016
anes skrev: Lucas Silva bliver uanset hvordan du vender og drejer det sorteper pga. udlændingekvotaen...
Ikke nødvendigvis, men højest sandsynlig.
- KesseBM
- Gæst
-
KesseBM skrev: Jeg har læst de 3 ikke EU spiller flere steder, men nu spørger jeg nok dumt hvordan kan Barcelona have Messi, Neymar, Suarez, Alves, Bravo, Douglas og Mascherano på samme hold ? hvor lang tid skal man opholde sig i EU før man ikke gælder i dette sammenhæng ?
Jeg ved ikke, hvad reglerne er for de respektive lande, men såfremt ovennævnte spillere har statsborgerskab i et og- eller flere europæiske lande, tæller de ikke med i kvoten for ikke-EU spillere.
Jeg vil gætte på, at det kun er Douglas og Neymar, som pt. optager plads jf. EU-reglerne.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
KesseBM skrev: Jeg har læst de 3 ikke EU spiller flere steder, men nu spørger jeg nok dumt hvordan kan Barcelona have Messi, Neymar, Suarez, Alves, Bravo, Douglas og Mascherano på samme hold ? hvor lang tid skal man opholde sig i EU før man ikke gælder i dette sammenhæng ?
Transfermarkt er altid super-godt opdaterede omkring spillernes pas.
Du kan se Barca-spillernes tilhørsforhold på dette link.
Hvor lang tid man skal opholde sig er jeg ikke helt sikker på. Jeg mener det er fire år uafbrudt i samme land, for at UEFA godtager det. Jeg er dog langt fra sikker. El_Juan, Raul 4 Ever, Siempre eller andre af de stærkt informerede brugere herinde kan givetvis svare på det?
El_Juan skrev:
anes skrev: Lucas Silva bliver uanset hvordan du vender og drejer det sorteper pga. udlændingekvotaen...
Ikke nødvendigvis, men højest sandsynlig.
Når de andre to er nyindkøbte Danilo og Casemiro samt James Rodriguez så tør jeg godt være 99% her.
Til svar om udlændingereglen så er det så vidt jeg er oplyst først muligt at søge om spansk statsborgerskab efter at have spillet i den spanske liga i 5 år. Der er nogle undtagelser her, som at afrikanske og div. områder ikke tæller som værende ikke-EU spillere i Spanien
- KesseBM
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
Transfermarkt er altid super-godt opdaterede omkring spillernes pas.
Du kan se Barca-spillernes tilhørsforhold på dette link.
Hvor lang tid man skal opholde sig er jeg ikke helt sikker på. Jeg mener det er fire år uafbrudt i samme land, for at UEFA godtager det. Jeg er dog langt fra sikker. El_Juan, Raul 4 Ever, Siempre eller andre af de stærkt informerede brugere herinde kan givetvis svare på det?
Jeg takker mange gange for svaret :)
- JohnJohn
- Gæst
-
I Football Manager gives der spansk pas til sydamerikanske spillere efter to års ophold i Spanien. Derudover er det forskelligt fra land til land.
Der er i øvrigt undtagelser for ikke-EU-spillere. Således tæller norskere, schweizere og nogle af de jugoslaviske lande med som EU-spillere, selvom deres nationalitet ikke er medlem af EU.
Man kan sige meget om realismen - eller mangel på samme - om FM, men deres database arbejde har de nu meget godt styr på. Så det ville ikke undre mig hvis det afspejler virkeligheden ganske fornuftigt.
Jeg er også meget skeptisk for Casemiros tilbagevenden. Selv om han har spillet flot for Porto, er det jo ikke givet, at han også vil spille godt for os.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- JohnJohn
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Haha! Norskere?! :-D!!!
Grin du bare - men det er sexisitisk korrekt ;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Neye skrev: Det forklarer måske hvorfor Benzema vil væk.
Det er nu bekræftet at benzema netop ikke vil væk. Hvorfor nogen dog kunne tro det, er mig en gåde.
www.bold.dk/nyt/benzema-agent-slaar-united-rygter-til-jorden
"- Hvad skulle Karim lave i Manchester? Han er glad for at være i Madrid. Han vil ikke væk, siger agenten, der også fortæller, at Benzema gerne vil blive hos Real Madrid i resten af karrieren."
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)