Sæsonen 2015-2016
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
En af de vigtigste årsager til vi ender med tomme hænder i denne sæson er netop fordi reserve-spillerne ikke var gode nok. De spillere du forslår er væsentlige dårligere end første vælgende og dermed ender det i lort, hvis en eller flere af første valg spillere bliver skadet.Shevchenko skrev: @Madrid2000
Hvorfor? Skal Pogba længere tilbage istedet for entetn Kroos eller Modric? Jeg synes han har kæmpe potentiale på midten i sådan en formation, så kan han både gå med frem og tilbage.
Kroos eller Modric skadet, så kommer to snegle på banen(Silva og Casimero) - Det ender næppe godt.
Ødegaard, Asensio og Isco til at rotere med Bale, Pogba og James? Jeg må le. Jovist er Isco en klasse spiller, men de andre to er jo højest Castilla niveau i øjeblikket.
Tilmeld vil du sælge Benzema og erstatte ham med Vietto? LOL
Nu skal der ikke går for meget fm i det, men vi skal købe De Gea.
Ny venstre back, som kan udfordre Marcelo.
En ny angriber, som kan udfordre Benzema.
En Midtbanespiller, som kan udfordre Kroos og Modric.
Bænk:(1) Iker/Keylor, (2)Carvajal/Danilio, (3) Pepe, (4) Veratti, (5) Isco/James, (6) venstre back, (7) ny Angriber:Van Persi/Lukaku kan være en bud.
Og så kan du have Nacho, Asensio, Ødegaard, Casimero/Silva/Illara osv som backup. Førsteholdspillere, som ikke kræver at være med hver gang.
Det kan man hverken klandre Kroos, Modric, Isco eller James for. Hvert fald ikke med den fandenivoldskhed, som man kunne ønske. Derfor ser jeg stadig gerne en fyr som Verratti til klubben. Nuvel, han er ikke den klassiske Xabi Alonso-type, men han er omskolet i PSG, og de kampe jeg har set med ham, har han været uhyggelig dominerende og siddet som en bidsk terrier på sine modstandere. Det er sådan noget, jeg føler, at vi mangler på holdet.
Den slags kan skabe balance til de offensive kræfter på midtbanen, hvilket vil bredes ud til vores offensive trio (eller duo).
Det ændrer dog ikke på, at vi skal have skabt genpresset fra de offensive kræfter også.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Shevchenko
- Junior bruger
-
madrid2000 skrev:
En af de vigtigste årsager til vi ender med tomme hænder i denne sæson er netop fordi reserve-spillerne ikke var gode nok. De spillere du forslår er væsentlige dårligere end første vælgende og dermed ender det i lort, hvis en eller flere af første valg spillere bliver skadet.Shevchenko skrev: @Madrid2000
Hvorfor? Skal Pogba længere tilbage istedet for entetn Kroos eller Modric? Jeg synes han har kæmpe potentiale på midten i sådan en formation, så kan han både gå med frem og tilbage.
Kroos eller Modric skadet, så kommer to snegle på banen(Silva og Casimero) - Det ender næppe godt.
Ødegaard, Asensio og Isco til at rotere med Bale, Pogba og James? Jeg må le. Jovist er Isco en klasse spiller, men de andre to er jo højest Castilla niveau i øjeblikket.
Tilmeld vil du sælge Benzema og erstatte ham med Vietto? LOL
Nu skal der ikke går for meget fm i det, men vi skal købe De Gea.
Ny venstre back, som kan udfordre Marcelo.
En ny angriber, som kan udfordre Benzema.
En Midtbanespiller, som kan udfordre Kroos og Modric.
Bænk:(1) Iker/Keylor, (2)Carvajal/Danilio, (3) Pepe, (4) Veratti, (5) Isco/James, (6) venstre back, (7) ny Angriber:Van Persi/Lukaku kan være en bud.
Og så kan du have Nacho, Asensio, Ødegaard, Casimero/Silva/Illara osv som backup. Førsteholdspillere, som ikke kræver at være med hver gang.
Jeg skrev netop at der skulle implenteres fast rotation og dermed ikke blot vente til at en spiller bliver skadet eller spiller under niveau. Dette er for at udvikle de backups der vil være nødvendige hvis en af de stærkeste bliver skadet. For eksempel Modric og Kroos, de to skal nok være fantastiske sammen uanset om de spiller 25 eller 50 kampe sammen, men hvis en af dem bliver skadet er det nødvendigt at Casemiro, Silva eller for den sags skyld Illaramendi gør det bedst muligt.
Jeg vil ikke erstatte Benzema med Vietto, men med Ronaldo. Vietto erstatter Chicarito og Pogba erstatter Ronaldo på midbanen.
Veratti kan jeg godt li', en hovedsagelig 3 mands rotation med ham, Kroos og Modric til de to bagerste pladser på midtbanen ville være lækkert.
Isco, Pogba, James og Bale kan fint rotere på de 3 foreste midtbanepladser, men Asensio og Ødegaard kan om 3-4 måneder fint spille godt mod de dårligere La Liga hold. Hvis man kan gøre det hæderligt mod Kroatien i en EM kval kamp, så kan man sq fint spille med mod Cordoba med Pogba og Bale ved sin side.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Er der nogle der kan huske hvad vi alle sammen talte om for to år siden? Benzema må ikke få konkurrence på angriberposten, fordi han kan ikke tåle konkurrence. Nu skal vi ikke til at glemme historien og købe en stærk konkurrent til franskmanden, fordi så falder han fra hinanden igen...åbenbart.
Skal vi ikke lige blive enige om at Kroatien er flere niveauer over Cordoba? Skal vi ikke også lige blive enige om at om 3-4 måneder så spiller Cordoba ikke i La Liga? ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Vi skal jo ikke stille med nogle spillere for at behage dem, hvis der står bedre alternativer i kulissen. Det stoler jeg da virkelig også på, at vi holder fast ved.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Faktisk fungerede vores 9'er position virkelig godt i denne sæson, hvilket er ret nyt i mine øjne. Ikke siden Nistel har vi haft så sikker en plads 9'er banen.
Jeg drømmer stadigvæk om en anderledes angriber end Benzema til de kampe, hvor hans forcer ikke kommer til sin ret.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Men helt ærligt så vil det være en meget dyr position på banen at forbedre, fordi det koster på kistebunden at købe El Kun, og det koster formentlig også det første halve år pga Benzema og Ronaldo kører et fint show i øjeblikket.
Pelle skrev: Kassow: Når du siger "vi", hvem mener du så? Dios?! Som vel er den eneste, der kunne få sådan en hjerneblødning at Benzema ikke må få konkurrence ;-) Der skal være sund konkurrence på alle pladser. Også hos vores forreste. Det har Benzema ikke haft i år, selv om Chicharito greb chancen til slut, da det næsten var for sent. Man kan sagtens finde en rigtig god angriber som backup til Benzema. Skulle han vise sig at spille bedre end franskmanden, så er det jo bare sådan, det er?
Vi skal jo ikke stille med nogle spillere for at behage dem, hvis der står bedre alternativer i kulissen. Det stoler jeg da virkelig også på, at vi holder fast ved.
Hey hey du :D
Jeg har aldrig sagt Benzema ikke må få konkurrence. Jeg har til gengæld sagt, at det ikke vil gavne vores 2 angribere, at blive udskiftet efter 60 min. efter hvem af dem der starter inde, fordi der sidder en ligeså god spiller på bænken, som vil være skuffet over at starte ude. Sådan ville det blive hvis vi købte Agüero, Lewandowski, Zlatan eller angribere i den kaliber. I min optik, så er der og skal der være faste rammer for rotationsspillere og den faste stamme.
Spillere som Casillas, Ramos, Marcelo, Kroos, Modric, Ronaldo og Benzema er den faste stamme, og skal spille fast, hvis ikke de trænger til en pause. Også selvom de ikke præstere i et par kampe i træk, så længe det bare ikke går over i Bale tendenser. Så er der spillere som Varane, Pepé, Carvajal, Isco, James, Jesé og Chicharito som alle i min forstand er rotationsspillere, da de ikke har sat sig 100% på pladsen endnu, eller som i Pepé's tilfælde hvor Varane presser ham til stregen.
Marcelo er med i stammen, fordi han er fantastisk vigtig for vores spil, men det er klart, at han slet ikke har været god nok.
Jeg er stor modstander af konkurrence der hedder Ronaldo og Bale til 1 plads, eller Benzema og Agüero til 1 plads.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev:
Pelle skrev: Kassow: Når du siger "vi", hvem mener du så? Dios?! Som vel er den eneste, der kunne få sådan en hjerneblødning at Benzema ikke må få konkurrence ;-) Der skal være sund konkurrence på alle pladser. Også hos vores forreste. Det har Benzema ikke haft i år, selv om Chicharito greb chancen til slut, da det næsten var for sent. Man kan sagtens finde en rigtig god angriber som backup til Benzema. Skulle han vise sig at spille bedre end franskmanden, så er det jo bare sådan, det er?
Hey hey du :D
Jeg har aldrig sagt Benzema ikke må få konkurrence. Jeg har til gengæld sagt, at det ikke vil gavne vores 2 angribere, at blive udskiftet efter 60 min. efter hvem af dem der starter inde, fordi der sidder en ligeså god spiller på bænken, som vil være skuffet over at starte ude. Sådan ville det blive hvis vi købte Agüero, Lewandowski, Zlatan eller angribere i den kaliber. I min optik, så er der og skal der være faste rammer for rotationsspillere og den faste stamme.
Spillere som Casillas, Ramos, Marcelo, Kroos, Modric, Ronaldo og Benzema er den faste stamme, og skal spille fast, hvis ikke de trænger til en pause. Også selvom de ikke præstere i et par kampe i træk, så længe det bare ikke går over i Bale tendenser. Så er der spillere som Varane, Pepé, Carvajal, Isco, James, Jesé og Chicharito som alle i min forstand er rotationsspillere, da de ikke har sat sig 100% på pladsen endnu, eller som i Pepé's tilfælde hvor Varane presser ham til stregen.
Marcelo er med i stammen, fordi han er fantastisk vigtig for vores spil, men det er klart, at han slet ikke har været god nok.
Jeg er stor modstander af konkurrence der hedder Ronaldo og Bale til 1 plads, eller Benzema og Agüero til 1 plads.
Enig...........som i 1000 milliarder % enig!!
Hvem skulle have troet det, Dios! ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.