Sæsonen 2015-2016
- Real madrid emil
- Gæst
-
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Real madrid emil skrev: Er der nogen, som har et overblik over sommerens første kampe og turneringer med Benitez i trænersædet. Måske nogle datoer hvis det er muligt. Glæder mig til at se hvordan han kommer at gribe kampene an. Og hvordan han gør med rotation.
Der er en kanelsnegl til den, som først kan nævne navnet på den hjemmeside, som kan oplyse om det.
Er det www.dukanfindealleoplysningerhvisbaredugiderlæse.dk?
Det er nok det link ja:)
siger undskyld for min besked. jeg har lige fundet det, havde ikke lige set det var lagt op.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real madrid emil skrev:
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Real madrid emil skrev: Er der nogen, som har et overblik over sommerens første kampe og turneringer med Benitez i trænersædet. Måske nogle datoer hvis det er muligt. Glæder mig til at se hvordan han kommer at gribe kampene an. Og hvordan han gør med rotation.
Der er en kanelsnegl til den, som først kan nævne navnet på den hjemmeside, som kan oplyse om det.
siger undskyld for min besked. jeg har lige fundet det, havde ikke lige set det var lagt op.
Intet at undskylde for. ...hvis vi bare må gøre os morsomme på din bekostning ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real madrid emil
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Real madrid emil skrev:
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Intet at undskylde for. ...hvis vi bare må gøre os morsomme på din bekostning ;-)
Det må i gerne :)
Siempre Madrid skrev:
Real madrid emil skrev:
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Nu hvor du jo ved alt, kunne du passende forklare lidt om turneringernes strukturer ;) Hvordan kan der i en af turneringerne være 3 hold?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Har hørt rygter om at Rafa er på stadion.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real madrid emil
- Gæst
-
Cristiano har også scoret i første halvleg mod Armenien.
Ronaldo mål
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
I øvrigt var Ronaldos tredje mål fremragende!
Så I hvor dumt Ronaldos hår sad? Og den dårlige boldberøring han havde i det 41. minut?.... Og hvad med det første mål? ET STRAFFESPARK!
Svinet Penaldo, siger jeg bare.
Portugal og Real Madrid bliver først gode, når han stopper karrieren... Lige nu trækker han alt og alle ned.
- Inspektøren
- Gæst
-
Gode mål af CR7, men kom lige lidt ned igen, for hvor fanden var han i slutningen af denne sæson, da vi havde mest brug for ham? Jeg husker kun kampen mod Sevilla. Mod Atletico Madrid, Barcelona, Juventus (begge opgør) var han mere eller mindre usynlig.
Men forhåbentlig er han topmotiveret igen, nu hvor Messi, sikkert, tager sin femte Balllon D'or, så CR7 kan vinde trofæer for holdet.
Inspektøren skrev: Ja, for tre mål mod ARMENIEN! (NR. 84 på FIFA rangliste) og så er man verdens bedste, eh?
Gode mål af CR7, men kom lige lidt ned igen, for hvor fanden var han i slutningen af denne sæson, da vi havde mest brug for ham? Jeg husker kun kampen mod Sevilla. Mod Atletico Madrid, Barcelona, Juventus (begge opgør) var han mere eller mindre usynlig.
Men forhåbentlig er han topmotiveret igen, nu hvor Messi, sikkert, tager sin femte Balllon D'or, så CR7 kan vinde trofæer for holdet.
Ti nu stille engang imellem. Sku da flot og ude mod Armenien er ikke nemt. Ved godt du er Pro Messi, men kan du ikke stoppe med at trolle konstant om det...
Inspektøren skrev: Ja, for tre mål mod ARMENIEN! (NR. 84 på FIFA rangliste) og så er man verdens bedste, eh?
Uanset hvad synes jeg at det er ret imponerende at det er hans - hvad fjerde hattrick inden for en halvanden måned? Jeg husker ikke helt præcist datoer, men det er altså verdensklasse.
Desuden er han ofte den eneste af vores spillere s8 har vist noget farlighed foran mål.