Sæsonen 2015-2016

11 år 1 måned siden #133 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Når Mølby komplimenterer Ronaldo, ved man at han har lavet noget enestående:P

Sjovt som det mål er blevet gjort så "stort" jeg synes ikke der er noget helt ekstraordinært ved det. Så at det vinder 'årets mål', kan da godt komme lidt bag på mig. Var der virkelig ikke nogen der var bedre?
jeg vil ikke miskreditere Ronaldo (og James), for der er ingen tvivl om, at det var et flot opspil og verdensklasses afslutning og så er det da super fedt med lidt positivt til vores spillere:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #134 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016

JimmyBroe skrev: Når Mølby komplimenterer Ronaldo, ved man at han har lavet noget enestående:P

Sjovt som det mål er blevet gjort så "stort" jeg synes ikke der er noget helt ekstraordinært ved det. Så at det vinder 'årets mål', kan da godt komme lidt bag på mig. Var der virkelig ikke nogen der var bedre?
jeg vil ikke miskreditere Ronaldo (og James), for der er ingen tvivl om, at det var et flot opspil og verdensklasses afslutning og så er det da super fedt med lidt positivt til vores spillere:)

Jeg ved ikke, om der blev scoret flottere mål, men jeg kan sagtens forstå, hvorfor Ronaldos mål er "årets mål". Sværhedsgraden ved selve Ronaldos "tap-in" skal man ikke negligere, ligesom opspillet ditto var eminent - det er du dog selv inde på.

Det var et mål, der fik mine overflødige kilo op af sofaen, og det er ikke tit det sker ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #135 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sæsonen 2015-2016
Uefa har opdateret deres koeficientliste, der på baggrund af de forskellige klubbers resultater de seneste fem sæsonerne vurderer, hvilket hold der har præsteret mest stabilt og dermed må betegnes som det bedste hold. Listen ses nedenunder.

Sådan Uefa!!! :)

Uefas liste
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #136 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
@Daniel

Ingen tvivl. Det var et fremragende mål. Jeg vil ikke negligere Ronaldos nemme tap-ins;-) Jeg har bare set mange mål som var mere ekstravagante end dette. Jeg vil dog ikke påstå at der i sidste sæson har været scoret et vildere mål. Så det er sikkert fortjent.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #137 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2015-2016
Tager man held ud, og indsætter evne i "årets mål", er Ronaldos uden tvivl det allerbedst. Ramseys mål, som mange nævner, er jo rent lucky punch. Selvfølgelig kræver Ronaldos mål held, men det er ikke sådan, at det udelukkende er held. Han ved præcis, hvordan han skal sparke til en bold, der hopper opad. De fleste i serie 4 sparker langt over mål - enkelte sparker den lige op i luften ;) (nogle gange bagover sig selv...) Aldrig har jeg set nogen score ved at ramme under bolden, når den er opadgående.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #138 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2015-2016

Kratmus skrev: Tager man held ud, og indsætter evne i "årets mål", er Ronaldos uden tvivl det allerbedst. Ramseys mål, som mange nævner, er jo rent lucky punch. Selvfølgelig kræver Ronaldos mål held, men det er ikke sådan, at det udelukkende er held. Han ved præcis, hvordan han skal sparke til en bold, der hopper opad. De fleste i serie 4 sparker langt over mål - enkelte sparker den lige op i luften ;) (nogle gange bagover sig selv...) Aldrig har jeg set nogen score ved at ramme under bolden, når den er opadgående.

tjaah så er James' mål vel også heldigt ved VM. Altså det kræver bar altid held ved de helt flotte mål. Men ja ingen tvivl om at Ronaldo's nok var det bedste hvis man snakker udførsel.
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #139 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg er enig i at der altid skal lidt held til de helt flotte mål, men man kan måske argumentere for at James' mål ved VM var der "mindre" held ved end Ramsey's, fordi James tit leverer flotte mål. Ramsey laver ikke forfærdelig mange langskudsmål.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #140 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2015-2016

Moohh skrev: Jeg er enig i at der altid skal lidt held til de helt flotte mål, men man kan måske argumentere for at James' mål ved VM var der "mindre" held ved end Ramsey's, fordi James tit leverer flotte mål. Ramsey laver ikke forfærdelig mange langskudsmål.

Jaa men man kan jo heller ikke sidde og kigge på tidligere flotte mål og på den måde argumentere for hvorvidt målet var heldigt og fortjener at være årets mål :)
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #141 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg har også en lille smule svært ved at se, hvorfor det mål skal hædres så meget, og især hvorfor Ronaldos afslutning skal krediteres i så høj grad. Jeg synes utvivlsomt, at det er flot afsluttet, men heller ikke mere end det. Opspillet er til gengæld rigtig flot, og især Jamés aflevering er helt out of this world.
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #142 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sæsonen 2015-2016
Er der nogen, som har et overblik over sommerens første kampe og turneringer med Benitez i trænersædet. Måske nogle datoer hvis det er muligt. Glæder mig til at se hvordan han kommer at gribe kampene an. Og hvordan han gør med rotation.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #143 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016

Real madrid emil skrev: Er der nogen, som har et overblik over sommerens første kampe og turneringer med Benitez i trænersædet. Måske nogle datoer hvis det er muligt. Glæder mig til at se hvordan han kommer at gribe kampene an. Og hvordan han gør med rotation.

Der er en kanelsnegl til den, som først kan nævne navnet på den hjemmeside, som kan oplyse om det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #144 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016

Siempre Madrid skrev:

Real madrid emil skrev: Er der nogen, som har et overblik over sommerens første kampe og turneringer med Benitez i trænersædet. Måske nogle datoer hvis det er muligt. Glæder mig til at se hvordan han kommer at gribe kampene an. Og hvordan han gør med rotation.

Der er en kanelsnegl til den, som først kan nævne navnet på den hjemmeside, som kan oplyse om det.

Er det www.dukanfindealleoplysningerhvisbaredugiderlæse.dk?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum