Sæsonen 2015-2016

11 år 2 måneder siden #121 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Sæsonen 2015-2016

raul7=kongen skrev: Hvor lang tid man skal opholde sig er jeg ikke helt sikker på. Jeg mener det er fire år uafbrudt i samme land, for at UEFA godtager det. Jeg er dog langt fra sikker. El_Juan, Raul 4 Ever, Siempre eller andre af de stærkt informerede brugere herinde kan givetvis svare på det?

UEFA vurderer mig bekendt ikke noget, de kigger bare på hvilke pas en spiller har.

Det er så op til den enkelte spiller at ansøge om at få et EU pas.

Mange sydamerikanere har f.eks. noget familie i Europa, som de udnytter til at få et EU pas hurtigere end de gængse regler.
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #122 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sæsonen 2015-2016
Glæder mig virkelig til at se ham igen på midtbanen i næste sæson.

Modric
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #123 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæsonen 2015-2016
Nu har jeg lige set en video, med alle vores mål fra den forgangne sæson. Kæft nogle flotte mål, mange af dem i hvert fald!

Man må sige, at selvom mange af ronaldos mål er tap-ins, så ville mange andre spillere jo have skulle tage både et, to og tre træk ekstra! Den mand er en vanvittig målscorer. Samtidig laver han stadig nogle gode ryk på kanten!

Håber vi spiller 4-2-3-1 med Ronaldo på kanten!
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #124 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016

Petroleum skrev: Nu har jeg lige set en video, med alle vores mål fra den forgangne sæson. Kæft nogle flotte mål, mange af dem i hvert fald!

Man må sige, at selvom mange af ronaldos mål er tap-ins, så ville mange andre spillere jo have skulle tage både et, to og tre træk ekstra! Den mand er en vanvittig målscorer. Samtidig laver han stadig nogle gode ryk på kanten!

Håber vi spiller 4-2-3-1 med Ronaldo på kanten!

Link? Den video ville jeg også gerne se :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #125 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016
Pelle

Jeg har selv brugt små 20 min. på den her:

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Pelle
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #126 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Takker Daniel!
Hold nu op hvor var vi vanvittige i efteråret. Og hold nu kæft hvor scorer James bare spektakulære mål!

Det bliver en lang sommer - kan ikke vente med at få sparket den nye sæson igang.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #127 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016
Ja, gode minder fra efteråret - sikke nogle mål og angreb! Selv Bale havde mange gode aktioner:)

At gense målene får mig dog igen til, at fare op i det røde felt over at man ikke vandt mesterskabet.... Jeg kommer mig aldrig helt over denne absurde sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Jaken, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #128 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016
Det bliver jo et helt andet og motiveret Real Madrid hold næste sæson nu hvor Barca har løbet med alt den 'shine'.

Ulideligt at vente til den nye sæson, når vi ved hvilke kvaliteter spillerne har!
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #129 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2015-2016

M_linding skrev: Ja, gode minder fra efteråret - sikke nogle mål og angreb! Selv Bale havde mange gode aktioner:)

At gense målene får mig dog igen til, at fare op i det røde felt over at man ikke vandt mesterskabet.... Jeg kommer mig aldrig helt over denne absurde sæson.

Jeg er faktisk netop stået op efter at have ligget i 45 minutter og tænkt på, at havde Pepe og Ramos været opmærksomme ét sekund tidligere på Camp Nou, så var denne sæson med stor sandsynlighed endt helt anderledes. Længere væk var vi alligevel ikke.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #130 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016

raul7=kongen skrev:

M_linding skrev: Ja, gode minder fra efteråret - sikke nogle mål og angreb! Selv Bale havde mange gode aktioner:)

Jeg er faktisk netop stået op efter at have ligget i 45 minutter og tænkt på, at havde Pepe og Ramos været opmærksomme ét sekund tidligere på Camp Nou, så var denne sæson med stor sandsynlighed endt helt anderledes. Længere væk var vi alligevel ikke.

Vores tabte mesterskab skyldes i høj grad også vores sølle pointhøst mod de andre tophold. Men ja kun 2 point! Glæder mig til se hvordan Benitez takler de større kampe - det har han ellers et ry for at gøre godt.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #131 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 2015-2016

raul7=kongen skrev:

For mig er det Valencia-kampen, der stadig kan vække mig midt om natten - badet i sved.

SÅ tæt på Operacion 30... Suk...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #132 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sæsonen 2015-2016
Sådan!!! Ronaldo får årets mål i champions league 14/15. Målet kan ses her.

Årets mål i ucl
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum