Sæsonen 2015-2016

11 år 1 måned siden #169 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæsonen 2015-2016

Pelle skrev: Det gør den nemlig. Imponerende form Salgado holder sig!

Det er virkelig svært ikke at savne en spiller som Makelele i vores nuværende trup. Den mand var en konge 6'er!

Det var dog svært frustrerende at høre dem udtale hans navn.

I øvrigt lækre detaljer af Carlos!
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #170 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2015-2016

Jaood skrev: Fra filmskaberne:

... documentary following a year in the life of the world's best, Cristiano Ronaldo...

Ser ud til at være en fiktionel film.

I øvrigt meget fine og vigtige mål af Ronaldo igår, for Portugal, mod Armenien, i en kvalifikationskamp. Hvornår mødes vi ved Cibeles, drenge?

Indtil vi rammer januar 2016:
www.fifa.com/ballon-dor/player-of-the-year/index.html

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
  • Plus Ultra
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #171 af Plus Ultra
Besvaret af Plus Ultra på emne Sæsonen 2015-2016
Helt enig mht Salgado og Roberto Carlos. Jeg var inde at se den og det var fedt at se legenderne fra begge hold i levende live!

Som både madridista og Liverpool-sympatisør gennem mere end 30 år, bliver det ikke meget større end at se Butragueño, Zidane, Roberto Carlos osv, og ikke mindst, min gamle barndomshelt Ian Rush, på samme grønsvær! Stort! :)
Emnet er blevet låst.
  • JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #172 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Sæsonen 2015-2016
Så er Real Madrids nye kit sæson 2015-2016 præsenteret. Se lige linket fra unisport og beskrivelsen forneden:
www.unisport.dk/blog/kun-perfektion-tlle...jemme-og-udebantrje/

Hvad er jeres holdning?
Er hjemmebanetrøjen fed?
Eller er udebane trøjen "Silver Glory" federe, fordi den skiller sig ud og lidt specielt i forhold til hvad vi Madridistas plejer at have på?

Personlig synes jeg trøjerne er meget simple, men samtidig pæne.
Jeg er dog spændt på farven på 3.trøjen, og især når hvid og grå ligger lidt op af hinanden, synes jeg personligt.

Men mon ikke jeg skal have en til samlingen! :)
Hala Madrid!
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #173 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2015-2016
Syntes de nye trøjer ser vanvittig fede ud. Jeg skal have en af hver. Dejligt de endelig er gået væk fra de 3 sorte striber på hjemmebane trøjen. Mindes ikke vi har haft så klassisk og enkel en hjemmebanetrøje mens vi har haft adidas. Magnifique!!!!
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JJ-86
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #174 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 2015-2016
Hjemmebanetrøjen er flot og enkel. Udebanetrøjen ser derimod farlig ud. Kombinationen af grå og skrig-grøn er frygteligt. Ronaldo vil hellere skifte klub end at blive set i den ;-)
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #175 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 2015-2016
Det kommer i hvert fald ikke til at blive så stor på salget til kvinderne med den grå/grønne udebane vi har fået nu... Det ligner noget stofværk den er lavet af, synes ikke den er så fed.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #176 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Sæsonen 2015-2016
Har jeg overset en nyhed om Khedira's exit eller er den der vitterligt ikke (evt. fordi man skammer sig over den voldsomt pinlige måde vi har behandlet ham på)?

Tak for alt Khedira, held og lykke fremover. En sand kriger på banen og en ekstremt sympatisk fyr uden for den.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved AvatarEyes.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #177 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016

M_linding skrev: Jaja... 3 mål; og hvad vil de så bruge dem til!?

Så I hvor dumt Ronaldos hår sad? Og den dårlige boldberøring han havde i det 41. minut?.... Og hvad med det første mål? ET STRAFFESPARK!

Svinet Penaldo, siger jeg bare.

Portugal og Real Madrid bliver først gode, når han stopper karrieren... Lige nu trækker han alt og alle ned.

Undskyld mig, men jeg brækker mig seriøst over den offer-rolle! Skal vi ikke snart til at have en konstruktiv debat om hvad kritikken altid har gået ud på?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #178 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sæsonen 2015-2016
Her er lidt bedre billeder af de nye trøjer.

Nye trøjer
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #179 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2015-2016

Dios skrev:

M_linding skrev: Jaja... 3 mål; og hvad vil de så bruge dem til!?

Så I hvor dumt Ronaldos hår sad? Og den dårlige boldberøring han havde i det 41. minut?.... Og hvad med det første mål? ET STRAFFESPARK!

Svinet Penaldo, siger jeg bare.

Portugal og Real Madrid bliver først gode, når han stopper karrieren... Lige nu trækker han alt og alle ned.

Undskyld mig, men jeg brækker mig seriøst over den offer-rolle! Skal vi ikke snart til at have en konstruktiv debat om hvad kritikken altid har gået ud på?

Skal du låne en spand? Jeg synes den er berettiget. Når den konstruktive debat forsøges, skal Messi blandes ind, og hvis man så argumenterer for, at Ronaldo gør det ene rigtig godt, så skal det altid nævnes, at Messi er den bedste, og Ronaldo kun laver tap-ins. Og så røg det konstruktive ligesom til jorden. Mon det samme foregår med omvendt fortegn på Barcas fora?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #180 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2015-2016

AvatarEyes skrev: Har jeg overset en nyhed om Khedira's exit eller er den der vitterligt ikke (evt. fordi man skammer sig over den voldsomt pinlige måde vi har behandlet ham på)?

Tak for alt Khedira, held og lykke fremover. En sand kriger på banen og en ekstremt sympatisk fyr uden for den.

Vi er underbemandede pt. og får derfor ikke skrevet alle nyheder. Jeg er sikker på, at vi ville lægge den op, hvis du skrev en nyhed.

Personligt må jeg dog bemærke, at jeg har svært ved at se hvad klubbens dårlige behandling bestod i? At han blev bænket efter de pinlige indsatser? At man end ikke udtog ham - efter den famøse indsats mod Atletico, hvor han blev flået ud i pausen? At man ikke forlængede med ham? Ofte har Real Madrid behandlet spillere dårligt, men Khedira er vel ikke anderledes end et almindeligt kontraktophør. Fint for begge parter.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum