Sæsonen 2015-2016
Pelle skrev: Det gør den nemlig. Imponerende form Salgado holder sig!
Det er virkelig svært ikke at savne en spiller som Makelele i vores nuværende trup. Den mand var en konge 6'er!
Det var dog svært frustrerende at høre dem udtale hans navn.
I øvrigt lækre detaljer af Carlos!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jaood skrev: Fra filmskaberne:
... documentary following a year in the life of the world's best, Cristiano Ronaldo...
Ser ud til at være en fiktionel film.
I øvrigt meget fine og vigtige mål af Ronaldo igår, for Portugal, mod Armenien, i en kvalifikationskamp. Hvornår mødes vi ved Cibeles, drenge?
Indtil vi rammer januar 2016:
www.fifa.com/ballon-dor/player-of-the-year/index.html
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Plus Ultra
- Gæst
-
Som både madridista og Liverpool-sympatisør gennem mere end 30 år, bliver det ikke meget større end at se Butragueño, Zidane, Roberto Carlos osv, og ikke mindst, min gamle barndomshelt Ian Rush, på samme grønsvær! Stort! :)
- JJ-86
- Gæst
-
www.unisport.dk/blog/kun-perfektion-tlle...jemme-og-udebantrje/
Hvad er jeres holdning?
Er hjemmebanetrøjen fed?
Eller er udebane trøjen "Silver Glory" federe, fordi den skiller sig ud og lidt specielt i forhold til hvad vi Madridistas plejer at have på?
Personlig synes jeg trøjerne er meget simple, men samtidig pæne.
Jeg er dog spændt på farven på 3.trøjen, og især når hvid og grå ligger lidt op af hinanden, synes jeg personligt.
Men mon ikke jeg skal have en til samlingen! :)
Hala Madrid!
- Storken
- Gæst
-
- Gæst
-
Tak for alt Khedira, held og lykke fremover. En sand kriger på banen og en ekstremt sympatisk fyr uden for den.
M_linding skrev: Jaja... 3 mål; og hvad vil de så bruge dem til!?
Så I hvor dumt Ronaldos hår sad? Og den dårlige boldberøring han havde i det 41. minut?.... Og hvad med det første mål? ET STRAFFESPARK!
Svinet Penaldo, siger jeg bare.
Portugal og Real Madrid bliver først gode, når han stopper karrieren... Lige nu trækker han alt og alle ned.
Undskyld mig, men jeg brækker mig seriøst over den offer-rolle! Skal vi ikke snart til at have en konstruktiv debat om hvad kritikken altid har gået ud på?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real madrid emil
- Gæst
-
Dios skrev:
M_linding skrev: Jaja... 3 mål; og hvad vil de så bruge dem til!?
Så I hvor dumt Ronaldos hår sad? Og den dårlige boldberøring han havde i det 41. minut?.... Og hvad med det første mål? ET STRAFFESPARK!
Svinet Penaldo, siger jeg bare.
Portugal og Real Madrid bliver først gode, når han stopper karrieren... Lige nu trækker han alt og alle ned.
Undskyld mig, men jeg brækker mig seriøst over den offer-rolle! Skal vi ikke snart til at have en konstruktiv debat om hvad kritikken altid har gået ud på?
Skal du låne en spand? Jeg synes den er berettiget. Når den konstruktive debat forsøges, skal Messi blandes ind, og hvis man så argumenterer for, at Ronaldo gør det ene rigtig godt, så skal det altid nævnes, at Messi er den bedste, og Ronaldo kun laver tap-ins. Og så røg det konstruktive ligesom til jorden. Mon det samme foregår med omvendt fortegn på Barcas fora?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
AvatarEyes skrev: Har jeg overset en nyhed om Khedira's exit eller er den der vitterligt ikke (evt. fordi man skammer sig over den voldsomt pinlige måde vi har behandlet ham på)?
Tak for alt Khedira, held og lykke fremover. En sand kriger på banen og en ekstremt sympatisk fyr uden for den.
Vi er underbemandede pt. og får derfor ikke skrevet alle nyheder. Jeg er sikker på, at vi ville lægge den op, hvis du skrev en nyhed.
Personligt må jeg dog bemærke, at jeg har svært ved at se hvad klubbens dårlige behandling bestod i? At han blev bænket efter de pinlige indsatser? At man end ikke udtog ham - efter den famøse indsats mod Atletico, hvor han blev flået ud i pausen? At man ikke forlængede med ham? Ofte har Real Madrid behandlet spillere dårligt, men Khedira er vel ikke anderledes end et almindeligt kontraktophør. Fint for begge parter.