Sæsonen 2015-2016

11 år 1 måned siden #157 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Sæsonen 2015-2016
Efter hattricket mod Armenien, er Ronaldo nu oppe på 3 hattricks i 3 kampe. Den mand er seriøst vanvittig!

Off-topic: Er der nogen der har set traileren for den nye Ronaldo-film? Den ser faktisk meget fed ud.

HALA MADRID Y NADA MAS
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #158 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Den ser ok ud. Det ser heldigvis ud som om vi bliver forkælet med masser af Real Madrid og Portugal scener. Håber bare, at den også går tæt på mennesket Cristiano Ronaldo og ikke kun det fodboldmæssige. Hvis den er lavet rigtigt, vil han kunne skabe en masse sympati om sin person hos folk - noget han ikke har så meget af i dag.

Men ses - det skal den! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #159 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæsonen 2015-2016
Altså... er det ikke ved at blive for meget med det Ramos pjat? Nu læser jeg, at broderen lige har udtalt, at eftersom de ikke har modtaget et opkald fra klubben endnu, så ville det måske også være bedst, hvis Ramos sluttede karrieren et andet sted. "Man skal jo nyde det", siger han. Sælg Ramos! Det er Di Maria-sagen om igen...
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #160 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016
Manchester City skriver på deres Facebookside, at de har indstillet transferkanonerne på Ramos
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #161 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Sæsonen 2015-2016

Neye skrev: Manchester City skriver på deres Facebookside, at de har indstillet transferkanonerne på Ramos

Kan se det står derinde men nægter at tro at han skifter nogle steder. Det ender med en ny kontrakt og han bliver. Ellers må i svine mig bagefter:)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved HHB65.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #162 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2015-2016

Neye skrev: Manchester City skriver på deres Facebookside, at de har indstillet transferkanonerne på Ramos

At de ifølge rygterne har*. De samler bare alle transfer-rygter omkring klubben, så fansene kan læse dem. Det gør de fleste engelske klubber.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #163 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Sæsonen 2015-2016
Hej gutter,

Er der nogen der har opstillingerne til kampen kl. 18?

God weekend

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #164 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

Vildfaren skrev: Hej gutter,

Er der nogen der har opstillingerne til kampen kl. 18?

God weekend

Hvilken kamp tænker du makker?:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #165 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Kampen mod Liverpool selvfølgelig:) Jeg har sendt dig en Facebook besked:) det er dog ikke opstillingen men hvem der vil være at finde på banen undervejs:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #166 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016

HHB65 skrev:

Kan se det står derinde men nægter at tro at han skifter nogle steder. Det ender med en ny kontrakt og han bliver. Ellers må i svine mig bagefter:)

Helt enig! Men det er også udtryk for en meget aggressiv forhandlingstaktik
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #167 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016
Det var en fornøjelse at se Roberto Carlos og Michel Salgado her til aften; dén back-konstellation vækker nogle fine minder :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #168 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Det gør den nemlig. Imponerende form Salgado holder sig!

Det er virkelig svært ikke at savne en spiller som Makelele i vores nuværende trup. Den mand var en konge 6'er!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum