Sæsonen 2015-2016

11 år 5 dage siden #445 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016

DarioGomez skrev:

Madridsta14 skrev: Jeg har et spørgsmål omkring David De Gea

Svaret er 11,5 centimeter

Fra påliderlig kilde har jeg dog, at den kan snige sig op på 13,3 cm., når der leges "Broe Broe Brylle" på Falster.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 dage siden #446 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2015-2016

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Svaret er 11,5 centimeter

Fra påliderlig kilde har jeg dog, at den kan snige sig op på 13,3 cm., når der leges "Broe Broe Brylle" på Falster.

Den bliver aldrig gammel, hva? ;)
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #447 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016

Siden er jo i stykker. Jeg er ret sikker på dette indlæg er blevet skrevet på en Iphone, eller måske bare en mobil?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #448 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016

Deucex skrev: Bale har udelukkende én position hvor alle hans spillemæssige forcer kan komme til udtryk og Real vil få glæde af ham. Men den position sidder Ronaldo tungt på, og så længe det forholder sig sådan, vil Bale aldrig kunne udfolde sig i Real.

Men tror du nu også på at det er tilfældet med Bale?

Jeg kan ikke se hvorfor det at skifte ham til en anden position skulle gå hen og få en så stor effekt på ham spillemæssigt? Det er jo ikke ligefrem fordi det er så stor en ændring i f.eks. at skifte ham fra højre kanten til venstre kanten. I Tottenham gjorde han det jo godt ligemeget hvor på banen han befandt sig, så jeg tror mere det har noget at gøre med hvordan han interagere med spillerne rundt omkring ham, den type fodbold der bliver spillet og hvordan han bare generelt føler sig på banen når han spiller for Real Madrid.

Det virker til at Bale ikke kan finde sin plads på holdet, istedet for at blive inkluderet i holdet så ser jeg ham konstant som en ekskluderet spiller som render rundt på banen helt for sig selv, det tror jeg ikke at en ændring af position på banen vil hjælpe.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 5 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #449 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016
En anden (vigtig) detalje med Bale. Jeg har lagt mærke til, at han spiller mindre dårligt, når Modric er med på holdkortet. Nuvel, præstationen i går var ikke godkendt, men jeg tænker specielt tilbage på foråret, hvor han ramte helt ved siden af.

Det irriterer mig grænseløst, at Bale ikke virker til at kunne finde sit a-game. Jeg mener, at han leverede en mere end godkendt første sæson, hvorfor jeg da også havde store forhåbninger fremadrettet; det er bare stagneret med ham. Han er sgu en klassespiller. Det vil jeg fastholde. Derfor smerter det mig også, at jeg flere gange i løbet af kampen i går krummede tæer.

Jeg er dog en dem, der (stadig) håber......
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #450 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Bale er jo trods alt blot et menneske af kød og blod. Hvis rygterne om, at han føler sig ensom og venneløs i Madrid er sande, så må man formode, at Modric er den eneste ven, han har. Prøv at læg mærke til alle billeder af Real Madrid holdet. Det er sjældent Bale poserer ved siden af andre end Modric. Jeg tror, at han føler sig bedre tilpas, når Modric er på banen med ham. Deraf den måske lidt højere kvalitet.

Men du har da fuldstændig ret, Modric eller ej, så skal Bale altså virkelig snart til at komme i gear og finde de gamle takter.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #451 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2015-2016

Pelle skrev: Bale er jo trods alt blot et menneske af kød og blod. Hvis rygterne om, at han føler sig ensom og venneløs i Madrid er sande, så må man formode, at Modric er den eneste ven, han har. Prøv at læg mærke til alle billeder af Real Madrid holdet. Det er sjældent Bale poserer ved siden af andre end Modric. Jeg tror, at han føler sig bedre tilpas, når Modric er på banen med ham. Deraf den måske lidt højere kvalitet.

Men du har da fuldstændig ret, Modric eller ej, så skal Bale altså virkelig snart til at komme i gear og finde de gamle takter.

God pointe! Og det er faktisk et aspekt, som skræmmer mig lidt. Der har floreret flere rygter om hans sociale rolle i truppen, der blandt andet kulminerede med hans manglende sprogkundskaber. Ligger du så oveni, at han - og det er min personlige holdning/indtryk - virker til at være en lidt akavet type, så er det ikke den bedste situation.

Nu skal man passe på med at fortolke på alt, men de videoer jeg har set, hvor man kan overvære situationer, dialoger og andre episoder med truppen, der synes jeg, at hans forhold med holdkammeraterne virker akavet og ikke særligt 'venneagtigt', hvilket de manglende sprogkundskaber helt klart kan have en andel i. Blandt andet har der her i preseason været en del videoer fra Real, hvor man har fulgt truppen med blandt andet et go-pro på maven, hvor jeg synes, jeg har kunne observere en kløft.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #452 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016
@Sebberg

Hvor finder man de videoer?
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #453 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016
Nu er Ronaldo hverken blevet brugt i Tottenham kampen eller i kampen mod FC Bayern, er han skadet?

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #454 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

Sahinovic skrev: Nu er Ronaldo hverken blevet brugt i Tottenham kampen eller i kampen mod FC Bayern, er han skadet?

Ja han har ondt i ryggen. Ellers var det Benzema, det er vidst intet alvorligt. Han er i Madrid.:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #455 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Sammen med Benzema iøvrigt:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #456 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg håber virkelig, at det vi ser i aften er Rafa, der tager hensyn til, at spillerne er trætte og ikke er fuldt ud opsatte på at vinde. For det er defensive pjat med alle spillere på egen halvdel og uden en egentlig angriber, det er godt nok kedeligt. Lad os nu for pokker undgå endnu en Mourinho-lignende periode!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum