Sæsonen 2015-2016
Florentino Pérez
Med så kort tid til sæsonstarten, må man formode, at det her er en reel strategi.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Alonso er også over the Hill.
- Raúl 7
- Gæst
-
NU SKAL DER HANDLES!: De Gea, Pogba, Reus, Aguero, Bendtner
- Raúl 7
- Gæst
-
* jeg hedder ikke Knud
- Cristiano
- Gæst
-
Det bliver ret spændende med den kommende sæson hvis vores backup for Modric/Kroos er Illarra og Casemiro..... (Regner med at Lucas Silva bliver lejet ud).....
Ellers syntes jeg at forsvaret stod rigtigt godt. Offensiven ikke så godt (Vi var osse uden BBC såeh). Men ellers var Isco god i offensiven.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi stiller med masser af reserver. Vi er stadig et stykke fra sæsonstart. Vi møder et af verdens bedste hold. I tæt på stærkeste opstilling. De har allerede spillet en betydningsfuld kamp. Og starter med sæsonen her i weekenden.
Og så forventer folk, at vi skiller dem ad?
Slap da af!!! Det er jo komplet urealistisk, at vi bare sø meget som kunne dominere den kamp!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Haha. Slap nu for fanden af herinde.
Vi stiller med masser af reserver. Vi er stadig et stykke fra sæsonstart. Vi møder et af verdens bedste hold. I tæt på stærkeste opstilling. De har allerede spillet en betydningsfuld kamp. Og starter med sæsonen her i weekenden.
Slap da af!!! Det er jo komplet urealistisk, at vi bare sø meget som kunne dominere den kamp!
Jeg tror heller ikke at der var nogen der forventede at vi ville vinde idag eftersom holdopstillingen nærmest kun bestod af reserver, men det var mere den defensive indstilling til kampen som var en smule irriterende.
Så langt er vi heller ikke fra sæsonstart, vi har kun én træningskamp tilbage som er imod Valerenga og jeg føler vi er langt fra at være klar.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kassow-Rossing skrev: 18. juli: Roma
24. juli: City
27. juli: Inter
30. juli: Milan
4. aug: Tottenham
5. aug: Evt. finale mod Bayern/Milan.
9. aug: Venskabskamp mod Valerenga.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sahinovic skrev:
DarioGomez skrev: Haha. Slap nu for fanden af herinde.
Jeg tror heller ikke at der var nogen der forventede at vi ville vinde idag eftersom holdopstillingen nærmest kun bestod af reserver, men det var mere den defensive indstilling til kampen som var en smule irriterende.
Så langt er vi heller ikke fra sæsonstart, vi har kun én træningskamp tilbage som er imod Valerenga og jeg føler vi er langt fra at være klar.
Der er jo ikke så meget at gøre. Bayern spillede næsten med stærkeste opstilling i slutningen og det gjorde vi langt langt fra. Dermed er det let for Bayern at spille den rundt og presse spillet op på vores banehalvdel, hvor de kan spille den rundt i bedste Guardiola-vis uden at få noget ud af det. De scorede jo "bare" på en dødbold mens de blev lukket af for store chancer.
En rodet kamp, som vi ikke fik meget ud af. Dog er der ingen beklagelser fra min side. Lad os få den kamp i Oslo overstået, så sæsonen så småt kan starte.