Sæsonen 2015-2016
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
JimmyBroe skrev:
Pelle skrev: Ved vi overhovedet, om der kommer styr på det? Hvad nu hvis ingen af tv-stationerne vil lægge den nødvendige sum penge. Det er tydeligt, at Bundesligaen er det nye sats fra de danske tv-stationer. Sammen med PRL og Superligaen kunne jeg godt frygte, at man ikke købte rettighederne til de spanske kampe i år.
Som jeg har skrevet tidligere. Så må vi bede om at få rabat hos Viaplay, når 500+ Madridistas stempler ind fra Madridista.dk;)
Jeg nægter under alle omstændigheder at streame kampene i ringe kvalitet fra bandit-siderne på nettet. Det står helt fast.
Tror ikke at man kan se Canal 9 på viaplay mere efter at de blev opkøbt :O
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev:
Pelle skrev: Ved vi overhovedet, om der kommer styr på det? Hvad nu hvis ingen af tv-stationerne vil lægge den nødvendige sum penge. Det er tydeligt, at Bundesligaen er det nye sats fra de danske tv-stationer. Sammen med PRL og Superligaen kunne jeg godt frygte, at man ikke købte rettighederne til de spanske kampe i år.
Som jeg har skrevet tidligere. Så må vi bede om at få rabat hos Viaplay, når 500+ Madridistas stempler ind fra Madridista.dk;)
Jeg nægter under alle omstændigheder at streame kampene i ringe kvalitet fra bandit-siderne på nettet. Det står helt fast.
Pjat! Er man heldig, så løber man ind i en stream med BeIN Sports, der sommetider har en kommentator, der er helt genial ;)
Hør bare sammenklippet fra efterårets kamp:
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nu ved vi, hvorfor Old Trafford kaldes Drømmenes Teater.........de drømmer.......og drømmer........og drømmer!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
På en dag hvor alle er glade, har realmadrid.com givet deres bud på de 10 bedste mål, som Real scorede på Bernabeu sidste sæson.
Er nummer 1 en lille stikpille?;)
M_linding skrev: www.realmadrid.com/en/fans/videos/2015/0...he-santiago-bernabeu
På en dag hvor alle er glade, har realmadrid.com givet deres bud på de 10 bedste mål, som Real scorede på Bernabeu sidste sæson.
Flere stikpiller!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
M_linding skrev: www.realmadrid.com/en/fans/videos/2015/0...he-santiago-bernabeu
Det kunne det såmænd sagtens være, men på den anden side er det også sublim udførelse af Real Madrids varemærke.
Jeg synes dog, at de to andre Benzema-mål er væsentligt bedre og de er mine personlige favoritter.
I det hele taget fedt, at man markerer denne kontraktforlængelse. Mon Cristiano undrer sig over, hvad der blev af hans kontrakt-ceremoni?..:)
M_linding skrev: Seriøst; Tjek lige Ramos kone til ceremonien... Godt for ham;)
I det hele taget fedt, at man markerer denne kontraktforlængelse. Mon Cristiano undrer sig over, hvad der blev af hans kontrakt-ceremoni?..:)
Hvor pokker er det i ser dette henne?
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Hvor pokker er det i ser dette henne?
Den er vist slut nu. Du kan altid se denne slags på realmadrid.com, hvis du vælger den spanske version.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Ramos´ kone..........altså, hvis man alligevel havde bukserne nede om knæene for at skide, så kunne man godt ;-)
Nå, mere seriøst! Cristiano Ronaldo fik da sin egen ceremoni den gang.
Siempre Madrid skrev:
Ramos´ kone..........altså, hvis man alligevel havde bukserne nede om knæene for at skide, så kunne man godt ;-)
Nå, mere seriøst! Cristiano Ronaldo fik da sin egen ceremoni den gang.
Gjorde han det? Hvorfor fanden så jeg ikke den....(?)