Sæsonen 2015-2016

10 år 11 måneder siden #565 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016
Hvis det her er de rigtige angivelser på lønfordelingen, er der da noget helt galt. Nogle af spillerne burde se sig om efter nye agenter eller klubber:

Pacheco: 800.000

Cherysehv: 1.000.000

Nacho: 1.200.000

Carvajal: 1.200.000

Casemiro: 1.200.000

Jesse: 1.200.000

Keylor Navas: 2.000.000

Isco: 2.000.000

Danilo: 2.000.000

Varane: 2.400.000

Illarramendi: 2.400.000

Arbeloa: 2.800.000

Pepe: 3.800.000

Coentrao: 4.000.000

Marcelo: 4.000.000

Modric: 4.500.000

Toni Kroos: 6.000.000

James Rodriguez: 6.000.000

Benzema: 8.000.000

Sergio Ramos: 10.000.000

Gareth Bale: 11000000

Cristiano Ronaldo: 17000000

6cero.com/a/raulgarcialines/2015/ago/inj...a-real-madrid/255268

Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #566 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016

Neye skrev: Hvis det her er de rigtige angivelser på lønfordelingen, er der da noget helt galt. Nogle af spillerne burde se sig om efter nye agenter eller klubber:

Pacheco: 800.000

Cherysehv: 1.000.000

Nacho: 1.200.000

Carvajal: 1.200.000

Casemiro: 1.200.000

Jesse: 1.200.000

Keylor Navas: 2.000.000

Isco: 2.000.000

Danilo: 2.000.000

Varane: 2.400.000

Illarramendi: 2.400.000

Arbeloa: 2.800.000

Pepe: 3.800.000

Coentrao: 4.000.000

Marcelo: 4.000.000

Modric: 4.500.000

Toni Kroos: 6.000.000

James Rodriguez: 6.000.000

Benzema: 8.000.000

Sergio Ramos: 10.000.000

Gareth Bale: 11000000

Cristiano Ronaldo: 17000000

6cero.com/a/raulgarcialines/2015/ago/inj...a-real-madrid/255268

Jeg bliver nødt til at spørg.. Hvorfor?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #567 af Neye

Pelle skrev: Jeg bliver nødt til at spørg.. Hvorfor?

F.eks mener jeg der er lidt af en ret synlig ubalance mellem Iscos placering som nr. 14 i verden over mest værdifulde spillere og så ligge som nr. 15 i RM. Her kunne man godt mene, at agenten måske kunne oppe sig lidt, da der må være flere forespørgsler fra andre klubber, der byder Isco ret meget mere i løn.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #568 af Pelle

Neye skrev:

Pelle skrev: Jeg bliver nødt til at spørg.. Hvorfor?

F.eks mener jeg der er lidt af en ret synlig ubalance mellem Iscos placering som nr. 14 i verden over mest værdifulde spillere og så ligge som nr. 15 i RM. Her kunne man godt mene, at agenten måske kunne oppe sig lidt, da der må være flere forespørgsler fra andre klubber, der byder Isco ret meget mere i løn.

Nå, det var alligevel Isco du hentydede til - det havde jeg aldrig gættet ;-) Men prøv nu at se tingene lidt mere nuanceret.
Naturligvis er Isco mere værd, men man går ikke bare ind og giver en spiller mere i løn. Når Isco skal forhandle kontrakt, skal hans løn nok stige tilsvarende. Fælles for den liste er, at dem der ligger i toppen lønmæssigt er Galacticos-køb, og dem der ligger i bunden er folk fra akademiet, eller som er hentet i mindre klubber. Isco var god, da man hentede ham i Malaga. Men han var ikke verdensklasse.
Det afspejler hans løn.

EDIT: Og hvor har du fra, at Isco er nr. 14 i verden? Baseret på hvilke kriterier??

Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #569 af Neye

Pelle skrev: Nå, det var alligevel Isco du hentydede til - det havde jeg aldrig gættet ;-) Men prøv nu at se tingene lidt mere nuanceret.
Naturligvis er Isco mere værd, men man går ikke bare ind og giver en spiller mere i løn. Når Isco skal forhandle kontrakt, skal hans løn nok stige tilsvarende. Fælles for den liste er, at dem der ligger i toppen lønmæssigt er Galacticos-køb, og dem der ligger i bunden er folk fra akademiet, eller som er hentet i mindre klubber. Isco var god, da man hentede ham i Malaga. Men han var ikke verdensklasse.
Det afspejler hans løn.

En spiller kan til hver en tid bede om at få genforhandlet sin kontrakt og især hvis der er nogle ret så indlysende argumenter for det. Tag Carvajal. Det er også ret iøjefaldende ubalance i hans løn og hans estimerede værdi for klubben.

Min pointe er, at her burde agenterne da oppe sig lidt, for nu at blive i det diplomatiske hjørne.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #570 af Pelle

Neye skrev:

Pelle skrev: Nå, det var alligevel Isco du hentydede til - det havde jeg aldrig gættet ;-) Men prøv nu at se tingene lidt mere nuanceret.
Det afspejler hans løn.

En spiller kan til hver en tid bede om at få genforhandlet sin kontrakt og især hvis der er nogle ret så indlysende argumenter for det. Tag Carvajal. Det er også ret iøjefaldende ubalance i hans løn og hans estimerede værdi for klubben.

Min pointe er, at her burde agenterne da oppe sig lidt, for nu at blive i det diplomatiske hjørne.

Men det gør en spiller jo ikke bare til enhver tid. Jeg kan da også til enhver tid bede min arbejdsgiver om en bedre løn, men 1) Det er da langt fra sikkert, jeg får det, 2) Hvorfor skulle jeg gøre mig upopulær hos min arbejdsgiver ved at komme og bede om mere i løn, når nu er der fastlagt rammer for, hvornår min løn skal forhandles?

Agenterne kan da råbe og skrige alt det, de vil. Det er stadig klubben, der skal være indstillet på det. Og den der med "så kan han jo bare skrifte klub" - mon ikke der er flere faktorer, der spiller ind end blot lønnen. Jeg synes i den grad, du mangler at se det store billede.

Du fokuserer kun på "Isco får for lidt i løn, han burde have mere, der kommer nok en anden klub og henter ham nu".

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #571 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg tror personligt at spillere som Carvajal og Isco, venter på det rette øjeblik hvor de står stærkt nok til at kunne genforhandle en kontrakt, lur mig om Isco fra næste af sæson af ikke får fordoblet sin løn + mere til, hvis han selvfølgelig fortsætter som han har gjort i pre-season, det ville være uundgåeligt, hvorimod hvis han gjorde det nu, så ville han stå knap så stærkt i forhandlingerne, eftersom han endnu ikke har fastlagt sit navn i start 11'eren.

Men ja ved første øjekast, så ser listen en smule absurd ud, specielt i forhold til hvor Illarramendi ligger.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #572 af Neye

Pelle skrev: Men det gør en spiller jo ikke bare til enhver tid. Jeg kan da også til enhver tid bede min arbejdsgiver om en bedre løn, men 1) Det er da langt fra sikkert, jeg får det, 2) Hvorfor skulle jeg gøre mig upopulær hos min arbejdsgiver ved at komme og bede om mere i løn, når nu er der fastlagt rammer for, hvornår min løn skal forhandles?

Agenterne kan da råbe og skrige alt det, de vil. Det er stadig klubben, der skal være indstillet på det. Og den der med "så kan han jo bare skrifte klub" - mon ikke der er flere faktorer, der spiller ind end blot lønnen. Jeg synes i den grad, du mangler at se det store billede.

Du fokuserer kun på "Isco får for lidt i løn, han burde have mere, der kommer nok en anden klub og henter ham nu".

Henvisningen til "det store billede" giver jeg ikke ret meget for i forhold til så markant en ubalance. Den kan simpelthen ikke bortforklares som du tydeligvis forsøger.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #573 af Neye

Sahinovic skrev: Jeg tror personligt at spillere som Carvajal og Isco, venter på det rette øjeblik hvor de står stærkt nok til at kunne genforhandle en kontrakt, lur mig om Isco fra næste af sæson af ikke får fordoblet sin løn + mere til, hvis han selvfølgelig fortsætter som han har gjort i pre-season, det ville være uundgåeligt, hvorimod hvis han gjorde det nu, så ville han stå knap så stærkt i forhandlingerne, eftersom han endnu ikke har fastlagt sit navn i start 11'eren.

Men ja ved første øjekast, så ser listen en smule absurd ud, specielt i forhold til hvor Illarramendi ligger.

Personligt ville jeg ikke kunne forestille mig bedre øjeblikke til at forhandle løn, end når andre klubbers dugfriske bud lander i indbakken. F.eks. ved vi, at City har banket på med bud på Isco, der ligger meget tæt på det dobbelte af hvad RM gav for ham.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Neye.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #574 af Pelle

Neye skrev:

Sahinovic skrev: Jeg tror personligt at spillere som Carvajal og Isco, venter på det rette øjeblik hvor de står stærkt nok til at kunne genforhandle en kontrakt, lur mig om Isco fra næste af sæson af ikke får fordoblet sin løn + mere til, hvis han selvfølgelig fortsætter som han har gjort i pre-season, det ville være uundgåeligt, hvorimod hvis han gjorde det nu, så ville han stå knap så stærkt i forhandlingerne, eftersom han endnu ikke har fastlagt sit navn i start 11'eren.

Personligt ville jeg ikke kunne forestille mig bedre øjeblikke til at forhandle løn, end når andre klubbers dugfriske bud lander i indbakken. F.eks. ved vi, at City har banket på med bud på Isco, der ligger meget tæt på det dobbelte af hvad RM gav for ham.[/

Ved vi, at City har budt på Isco? Er det offentliggjort nogle steder?

Og så vil jeg gerne vide hvorfra du har det her med, at Isco er nr. 14 i verden???

Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #575 af Neye

Pelle skrev:
Ved vi, at City har budt på Isco? Er det offentliggjort nogle steder?

Og så vil jeg gerne vide hvorfra du har det her med, at Isco er nr. 14 i verden???

Selvfølgelig ved vi ikke hvad der er budt andet end hvad rygterne siger

Iscos estimerede markedsværdi kan ses her: www.football-observatory.com/IMG/pdf/mr06_eng.pdf

og det er her ubalancen bliver så tydelig. Estimatet siger Isco er nr. 14 på listen over de mest værdifulde spillere i verden men mht. løn, ligger han nede som nr. 15 i Real Madrid. Det burde altså afstedkomme en vis grad af undren hos de fleste
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #576 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016
Hvorfor disse ligegyldige emner hele tiden?

Enhver med bare lidt kendskab til Real Madrid kender lønstrukturen. Jeg kan forklare den kort: De "store" indkøb høster store penge; de "mindre" indkøb høster færre penge.

Neye.... vi er tilbage ved præmissen. Hvorfor kommer sen som en overraskelse for dig gang på gang?

Jeg kan da godt forstå, at det kan diskuteres, hvorfor jeg eksempelvis sagtens kan forstå Ramos' krav til Real Madrid kontraktforhandlingen. Isco skal derimod vise MEGET mere før han kan gøre krav på noget som helst!
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum