Sæsonen 2015-2016
Din forrige post: "f.eks. ved vi, at Man City har banket på med bud på Isco".
Din seneste post: "Selvfølgelig ved vi ikke hvad der er budt på, andet end hvad rygterne siger".
Kan du selv høre det? Der er INTET officielt bud på Isco fra nogen klubber - hvert fald ikke nogle, som har nået pressen. Så stop nu venligst med at opdigte dine egne historier.
At du så ydermere linker til en eller anden hjemmeside, som har brugt tid på at lave en liste med, hvilke fodboldspillere der burde have mest i løn. Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Jeg stopper dig lige engang.
Din forrige post: "f.eks. ved vi, at Man City har banket på med bud på Isco".
Din seneste post: "Selvfølgelig ved vi ikke hvad der er budt på, andet end hvad rygterne siger".
Kan du selv høre det? Der er INTET officielt bud på Isco fra nogen klubber - hvert fald ikke nogle, som har nået pressen. Så stop nu venligst med at opdigte dine egne historier.
At du så ydermere linker til en eller anden hjemmeside, som har brugt tid på at lave en liste med, hvilke fodboldspillere der burde have mest i løn. Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde.
Vi ved nu godt, at der har været interesser ude fra Juventus, City, Chelsea men hvor officielle de er, det ved jeg faktisk ikke. Faktisk ved jeg ikke hvad et officielt bud er. Mig bekendt er der ikke mange klubber der fremlægger officielle bud når de forhandler? Klubber forhører sig eller kommer med et forsigtigt udspil og afventer så klubbernes svar. Langt de fleste klubber der henvender sig, kontakter først spilleren eller spillerens agent, inden der kan blive tale om "officielle" henvendelser klubberne imellem.
Jeg linker nu ikke til en eller anden side der har lavet en liste over hvad spillerne skal have i løn. Det er en ret anerkendt side, der ud fra nogle offentligt tilgængelige kriterier har lavet nogle beregninger på spillernes estimerede markedsværdi. Hvis ikke du kan finde ud af forholde dig til så simple informationer (der fremgår af linket) så skal jeg ikke kaste flere perler for svinene.......
Pelle skrev: Nu har jeg lige læst det link, du kom med, igennem. Iscos 14 plads er jo helt hen i vejret. Hvis det er dit argument, så fair nok - jeg konkluderer, at du i den grad mangler saglighed og kompetence til at debattere det her emne.
Så trækker vi den lige op.
Min påstand: Der er nogle agenter der burde komme igang med at forhandle løn for de enkelte spillere, for der er en ret tydelig indbyrdes ubalance i forhold til hvad spillerne får i løn og hvad markedet umiddelbart ansætter dem til at være værd.
Mit eksempel med Isco er udtryk for at jeg er inkompetent og usagligt fordi du er uenig i Iscos placering i det link jeg har smidt, der i øvrigt bruger nogle offentlig tilgængelige og ikke mindst ret objektive kriterier for deres vurdering.
Hovedrysten + Ignore
- Inspektøren
- Gæst
-
Så ved I det.
Inspektøren skrev: Jeg vil lige benytte pausen i braget i England, til at meddele samtlige Madridistas, at grunden til at der ikke står navnet på den kanal der viser vores første la liga opgør er fordi, at man endnu ikke ved, hvem der får rettighederne til at vise La Liga i Danmark, her en uge før det går løs.
Så ved I det.
Det er i øvrigt rystende, at dette ikke er afklaret endnu
- Par nummer 7
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Oftest deler SBS og C-More jo kampene i mellem sig, så mon ikke også det er de forhandlinger, der stadig ikke er afsluttede?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Mon ikke det ordner sig, det er vist ikke første gang, at der har været dialog til det sidste.
Oftest deler SBS og C-More jo kampene i mellem sig, så mon ikke også det er de forhandlinger, der stadig ikke er afsluttede?
SBS (som faktisk kun hedder Discovery nu), købte Canal9 og Canal8 her i sommers hvilket også indebar deres sportsredaktion, så C-more er i hvert fald ikke en del af kampene. Den bør umiddelbart bestå af Discovery, Viasat og så TV2, men rygterne siger af sidstnævnte er ude.
Vi har før set at det først er forhandlet færdigt lige op til første spillerunde, og lur mig om det nok ikke er Discovery (med canal 9, 6'eren og Eurosport Danmark) der bliver rettighedsindhaverne.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Realex skrev:
DarioGomez skrev: Mon ikke det ordner sig, det er vist ikke første gang, at der har været dialog til det sidste.
SBS (som faktisk kun hedder Discovery nu), købte Canal9 og Canal8 her i sommers hvilket også indebar deres sportsredaktion, så C-more er i hvert fald ikke en del af kampene. Den bør umiddelbart bestå af Discovery, Viasat og så TV2, men rygterne siger af sidstnævnte er ude.
Vi har før set at det først er forhandlet færdigt lige op til første spillerunde, og lur mig om det nok ikke er Discovery (med canal 9, 6'eren og Eurosport Danmark) der bliver rettighedsindhaverne.
Tak for lidt insider-viden :) Mon ikke det løser sig. Det lyder trods alt til flere kanaler er interesserede, var værre hvis det var omvendt.
Pelle skrev: Ved vi overhovedet, om der kommer styr på det? Hvad nu hvis ingen af tv-stationerne vil lægge den nødvendige sum penge. Det er tydeligt, at Bundesligaen er det nye sats fra de danske tv-stationer. Sammen med PRL og Superligaen kunne jeg godt frygte, at man ikke købte rettighederne til de spanske kampe i år.
Som jeg har skrevet tidligere. Så må vi bede om at få rabat hos Viaplay, når 500+ Madridistas stempler ind fra Madridista.dk;)
Jeg nægter under alle omstændigheder at streame kampene i ringe kvalitet fra bandit-siderne på nettet. Det står helt fast.
Jeg er her stadig XOXO