Tiltag til Madridista.dk
Dios skrev:
JimmyBroe skrev: Hvad foregår hér??:O
Hvad blev der af, at nyhederne automatisk kommer på forum? Nu findes de kun på forsiden. Hvor længe har det fundet sted? Jeg kommer personligt til at gå glip af mange nyheder, da jeg ikke kommer så meget på forsiden.
Det er da ærgerligt:(
Jeg tror faktisk de virkelig har lavet et scoop her! Jeg undrede mig nemlig også over, at artiklen med Di María og lønforhøjelse ikke kom på forum, så jeg valgte at skrive i den boks under artiklen, og vupti, så kom artiklen frem på forummet.
Kan det tænkes, at forummet ikke længere bliver "spammet" med "ligegyldige" indlæg folk ikke kommentere på? Hivs det er korrekt, så er det intet mindre end fantastisk :)
Hmm, undre mig også lidt over hvorfor jeg ikke kan se ''UEFA indleder sager mod Simeone og Xabi Alonso'' inde under debat forummet? Skal man skrive inde i boksen på forsiden før den bliver tilgængelig?
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kunne i ikke overveje at få lavet det således at Madridista.dk bliver gjort "responsive" eller med andre ord, at det bliver muligt at se hjemmesiden fra sin smartphone? Det er i øjeblikket ikke det nemmeste eftersom at man skal zoome og scrolle rundt for at læse nyhederne på siden. Det ville glæde en hel del brugere, er jeg sikker på, og det ville også øge antallet af læsere betragteligt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
mortenj skrev: Ved godt jeg har bragt dette op før, men bliver nødt til at nævne det igen, da jeg ved at der er rigtig mange der efterspørger det!
Kunne i ikke overveje at få lavet det således at Madridista.dk bliver gjort "responsive" eller med andre ord, at det bliver muligt at se hjemmesiden fra sin smartphone? Det er i øjeblikket ikke det nemmeste eftersom at man skal zoome og scrolle rundt for at læse nyhederne på siden. Det ville glæde en hel del brugere, er jeg sikker på, og det ville også øge antallet af læsere betragteligt.
Hæng mig ikke op på det, men jeg tror at det er blandt projekterne i løbet af sommeren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
mortenj skrev: Ved godt jeg har bragt dette op før, men bliver nødt til at nævne det igen, da jeg ved at der er rigtig mange der efterspørger det!
Hæng mig ikke op på det, men jeg tror at det er blandt projekterne i løbet af sommeren.
Og igen hvis det er et pengespørgsmål (pga. Udvikling af en app eller "bare" en mobil version), så læg en del af det ud til brugerne. Har ikke forstand på apps osv. men det kan da ikke være helt gratis:)
Jeg har bla. hørt ude i byen, at Brylle er klar til at smide 5kilo:O Svææærg;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er klar til at smide 10! Hvis bare jeg liiiige kan låne dit kort og kode først :DJimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
Og igen hvis det er et pengespørgsmål (pga. Udvikling af en app eller "bare" en mobil version), så læg en del af det ud til brugerne. Har ikke forstand på apps osv. men det kan da ikke være helt gratis:)
Jeg har bla. hørt ude i byen, at Brylle er klar til at smide 5kilo:O Svææærg;-)
Siempre Madrid skrev:
Bordet fanger!! ;-)
Ej, det lyder i hvert fald super super godt. Det vil helt sikkert være noget der gavner læserne og som vil gøre Madridista.dk endnu mere synlig.
En app vil være lidt overkill og det er samtidig også alt for dyrt. Udover det ville man i så fald blive nødt til at udvikle en app til hver platform (Android, iPhone, Windows Phone osv.) hvis alle brugere skal kunne gøre brug af det, eftersom at vi jo hver især har forskellige slags smartphones. Når appen så endelig er udgivet i AppStore, Google Play og Windows Marketplace skal der bruges ressourcer på at overvåge kundefeedback og på at vedligeholde appen. En app vælger man tit at lave til at håndtere tunge animationer som f.eks. i spil, og det kan man jo ikke ligefrem sige at der er tale om i tilfældet med Madridista.dk.
Mobile hjemmesider udvikles til at overholde de krav, mobilbrowserne har, og når kravene er mødt, så passer de ellers til alle platforme. Dvs. udviklingsomkostningerne er i bund – sammenlignet med apps. Driftsomkosningerne er også i bund, da alt indhold, du lægger på din hjemmeside, automatisk vises tilpasset på de forskellige mobile platforme - du skal ikke logge ind flere steder for at opdatere flere forskellige apps.
Det er også mere ligetil for brugerne at få adgang til en mobil hjemmeside end en app. Brugerne skal oftest aktivt lede efter app’en på de forskellige app stores og downloade den, før de kan bruge tjenesten. Tjenester, der ligger på mobile hjemmesider derimod, kan brugerne finde og tilgå med det samme ved i så fald bare at gå ind på Madridista.dk fra deres smartphone.
Bottom line; en mobilhjemmeside er den klart bedste løsning. Det er langt billigere end en decideret app og det vil samtidig være den nemmeste løsning.
Men som JimmyBroe nævner: Hvis det alligevel bliver et issue med penge, så læg det ud til brugerne! :-)
Det var mit ydmyge input til overvejelserne omkring det at gøre Madridista.dk "mobil-venlig". Håber det kunne bruges!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det bliver vist som Mortenj siger og ikke en decideret app.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Årh du er en geek;-) Høhø
Fedt med info omkring de to muligheder, og du har da helt ret, det lyder noget mere tilforladeligt med blot mobilversionen:) Det kunne være helt fantastisk. Som det ser ud nu, er det nærmest umuligt at skrive et indlæg på siden, med sin(min) IPhone ihvertfald.:)
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: @Mortenj
Fedt med info omkring de to muligheder, og du har da helt ret, det lyder noget mere tilforladeligt med blot mobilversionen:) Det kunne være helt fantastisk. Som det ser ud nu, er det nærmest umuligt at skrive et indlæg på siden, med sin(min) IPhone ihvertfald.:)
Hvis du køber en Samsung, så er det faktisk ret let ;-)
BBB skrev:
JimmyBroe skrev: @Mortenj
Hvis du køber en Samsung, så er det faktisk ret let ;-)
Tsk, Samsung? Hvem tror du jeg er;P Ha'
Neej du:) Jeg må bare vente på at Siempre og co. får hænderne ud, og får skabt en IPhone-venlig version:D
Jeg er her stadig XOXO
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal formulere mig, men jeg vil gerne give Madridista.dk ros for at have sat reklamer op på hjemmesiden.
Der var engang hvor holdningen var, at der ikke skulle være adds her på siden, men jeg er personligt glad for at hjemmesiden og/eller dets administratorer får lidt belønning for at arbejde frivilligt med sådan en fantastisk hjemmeside hver evig eneste dag året rundt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- 100cardel
- Gæst
-
Tænkte på om vi kunne have en ny afstemning, her på madridista.dk?
En afstemning om hvordan holdopstilling skal se ud her fra næste sæson :) Man kunne enten lave den nu, eller når transfervinduet er lukket.
Jeg kan godt lide afstemninger ! :D