Tiltag til Madridista.dk
Hvorfor bruger I ikke Twitter lidt mere produktivt? Alene sådan en ting, som at linke til jeres nyheder. #bareentanke
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
El_Juan skrev: Jeg ved ikke, hvem der styrer jeres Twitter-side, men vedkommende har tydeligvis ikke fanget pointen med og brugen af hashtag, eller i det hele taget fanget konceptet med Twitter "#sigerdetbare" ;-)
Hvorfor bruger I ikke Twitter lidt mere produktivt? Alene sådan en ting, som at linke til jeres nyheder. #bareentanke
Vi har besluttet primært at gøre Twitter til en legeplads for skribenterne, da vi ikke mener der er pokkers mange kliks at hente ved at være vildt seriøse derinde. I stedet prøver vi at skille os lidt ud og lave lidt sjov i gaden.
Og det holder 100%! Er stor fan af jeres Twitterraul7=kongen skrev:
El_Juan skrev: Jeg ved ikke, hvem der styrer jeres Twitter-side, men vedkommende har tydeligvis ikke fanget pointen med og brugen af hashtag, eller i det hele taget fanget konceptet med Twitter "#sigerdetbare" ;-)
Vi har besluttet primært at gøre Twitter til en legeplads for skribenterne, da vi ikke mener der er pokkers mange kliks at hente ved at være vildt seriøse derinde. I stedet prøver vi at skille os lidt ud og lave lidt sjov i gaden.
Den er jeg også ved at blive godt og grundigt træt af. Hvorfor ikke køre det som et alternativ til FB? FB til de 13-18-årige, som heldigvis ikke har opdaget Twitter, hvor Madridista.dk allerede har lagt sig fast på en strategi om, at man skal være lidt anderledes end hjemmesiden.
Jeg vil hjertens gerne smide retweet af nyhederne, hvis de er godt skrevet. Et simpelt velkommen til James, Kroos eller Navas (når den tid kommer), evt. med en kort forklaring om kontraktens længde, fx:
James har skrevet under på en 6-årig kontrakt med Real Madrid til en værdi af XXX millioner. Monaco modtager XXX i overgangssum [link til nyhed]
Jeg siger ikke det skal være sterilt, men... ;-)
- Redondo
- Gæst
-
Det der med at bruge lange intetsigende hashtags er simpelthen så teen, uvidende og belastende at se på.
Brug nogle ordentlige hashtags som kan bruges til noget.
Jeg tænkte lige over en ting. Ift. til alle de karakterer, som vi gav spillerne i hver kamp sidste sæson, er der så lavet en opsamling, der kan kåre madridista.dk's bedste Real spiller og lignende? :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sebberg skrev: Hej Madridista
Jeg tænkte lige over en ting. Ift. til alle de karakterer, som vi gav spillerne i hver kamp sidste sæson, er der så lavet en opsamling, der kan kåre madridista.dk's bedste Real spiller og lignende? :)
Hej Sebberg
Ja, det vil der komme til den kommende sæson, når vi starter op med de officielle kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Min er den 14. august og her er López sendt til Milan, mens Keylor Navas er ankommet til Madrid.
- Omar
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det må vi da lige have kigget på.
Siempre Madrid skrev:
mortenj skrev: Ved godt jeg har bragt dette op før, men bliver nødt til at nævne det igen, da jeg ved at der er rigtig mange der efterspørger det!
Kunne i ikke overveje at få lavet det således at Madridista.dk bliver gjort "responsive" eller med andre ord, at det bliver muligt at se hjemmesiden fra sin smartphone? Det er i øjeblikket ikke det nemmeste eftersom at man skal zoome og scrolle rundt for at læse nyhederne på siden. Det ville glæde en hel del brugere, er jeg sikker på, og det ville også øge antallet af læsere betragteligt.
Hæng mig ikke op på det, men jeg tror at det er blandt projekterne i løbet af sommeren.
Følger lige op på denne, blot for at høre hvor langt man er i processen?
Stiller mig gerne til rådighed hvis i har brug for hjælp af den ene eller den anden slags. Selve evnerne til at udvikle mobilhjemmesiden har jeg dog ikke, men hvad end i måtte have brug for af hjælp udover det, der må i endelig sige til! :-)