Tiltag til Madridista.dk
- Administrationen
-
- Administrator
-
Men vi står overfor at skulle opgradere til den nyeste version af det CMS vi bruger. Og det giver en del problemer med at få rettet de forskellige moduler vi har lavet til at virke med den nye version. Vi vil ikke opdatere den template vi bruger for tiden til at være responsive, da det arbejde vil være spildt fordi templaten ikke kan genbruges i det opdaterede system.
Så snart vores moduler (Tipskonkurrence, La Liga tabel, Næste kamp, Brugernes bedømmelse af truppen) fungerer i den nye version, bliver der opgraderet og lavet nyt layout.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Thumbs up!
Godt arbejde. Er det bevidst og for at spare plads at i har undladt antal indlæg skrevet i i hver debat? Og hvor lang tid siden sidste indlæg blev skrevet?
Super med det lille grønne "x nye" ude for hver enkelt tråd.
Det er blevet meget nemmere, at skrive indlæg og scrolle rundt på siden.
Stående applaus:)
Jeg er her stadig XOXO
- Administrationen
-
- Administrator
-
Det kan godt være vi skal have justeret lidt på hvilke informationer der forsvinder hvornår, når skærmpladsen bliver lille...
Derudover er det virkelig lækkert med en mobilversion. Godt arbejde!
Jeg kan ikke tilgå siden når jeg er udenfor Europa. Lidt træls når man bor i Mellemøsten. Eneste løsning er at have en europæisk vpn kørende. Er der andre der har samme problem?
Er det noget I kan kigge på da madridista.dk er den eneste side, som jeg har den her udfordring med. Lidt belastende at skulle tænde sin vpn hver gang når man checker siden 3-4 gange om dagen :-)
- Administrationen
-
- Administrator
-
Har I overvejet at lade trafikken gå igennem en service som CloudFlare for at komme problemet til livs? www.cloudflare.com/ ?
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
henrikcomn skrev: Der er igen opgivet forkert spilletidspunkt på jeres forside - Kamp spilles og vises kl 20 på canal 9 :)
Hvis du kigger på vores egen henvisning til næste kamp, så er den korrekt.
Hvis du derimod kigger på Sofabolds indlejrede henvisning, så er dén forkert. Det er selvfølgelig til dels også vores ansvar, men ikke noget vi kan ændre på - med mindre vi selvfølgelig dropper deres henvisning.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Eduardo Vílchez Ortiz spillede i Real Madrid i perioden 1987-1989. (01 år)
De bliver da også yngre og yngre ;)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...