Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 9 måneder siden #229 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Apropos dårlige berøringer og afleveringer. Danilo er jo en omvandrende joke efterhånden. For satan jeg glæder mig til, at Carvajal er tilbage!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #230 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Det er lige før, at man håber på en PSG sejr, så Benitez måske vågner op. Det her er direkte pinligt at være vidne til.

Og intet, absolut intet, kan undskylde den måde, som de spiller på.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Steen, Kroos

10 år 9 måneder siden #231 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Hviskede Ronaldo lige til Blanc, han gerne vil til Paris til sommer? ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

10 år 9 måneder siden #232 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ronaldo hvisker noget i Blanc's øre til sidst. Var det måske en hensigtserklæring om, at han gerne vil joine dem efter sæsonen? Jeg synes egentlig, at det er OK, hvis han bliver solgt til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 9 måneder siden #233 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Hvis man giver Barca samme muligheder så kan man blive straffet så hårdt. Der er godt nok noget at arbejde med. Mirakel det blev en sejr.

10 år 9 måneder siden #234 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Real Madrid skrev: Hviskede Ronaldo lige til Blanc, han gerne vil til Paris til sommer? ;-)

Alt respekt til hvad Ronaldo har opnået i den hvide trøje, men for alle parters skyld, så burde han virkelig overveje nye baner..

10 år 9 måneder siden #235 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Vandt 1750 blandt andet fordi Real vandt.

Ufortjent!

10 år 9 måneder siden #236 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ringeste kamp i sæsonen, og så er jeg ligeglad med hvor mange spillere vi har skadet, og at Marcelo udgår efter 20 min, at man ikke bare viser lidt vilje, gåpåmod og æren i at spille, i den hvide trøje, er ubegribeligt. Så ufortjent

Ronaldo har desuden aldrig haft noget med Blanc at gøre, så mine 2 vurderinger må være:
1. Han er utilfreds med en opførsel fra en af PSG's spillere overfor ham, eller 2. Han vil til PSG.

10 år 9 måneder siden #237 af Hvidt
Besvaret af Hvidt på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Skræmmende at Nacho er vores bedste spiller idag ...

NØØJ hvor var det dog forfærdeligt og hvor er jeg dog pisse træt af at vi er begyndt at parkere bussen og nu også på hjemmebane ... Det her var sgu den pinligste kamp længe og hvor er jeg glad for at jeg så den hjemme ..

og Ronaldo min kære ven ...... øv, bare fucking øv....

NU frygter jeg Barca-kampen..

Beklager det sure opstød venner; jeg går i seng.

10 år 9 måneder siden #238 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Det her er Benitez første store fejl som træner i Real Madrid, og fortsætter han denne stil, så er han heldigvis fortid inden længe. Træneren kan aldrig gardere sig imod spillerne ikke rammer sit niveau, men det var jo en taktisk brøler af dimensioner fra hans side af. Ligesom under Ancelotti, så vil vi dræbe kampen, og trække al tempo ud af den. Fælles for begge trænere er, at vi altid bliver udstillet med en sådan taktik. Det var decideret forfærdeligt, og i situationer som denne skal der jo nærmest en kompensensation til tilskuerne.

Findes der stadig de fans som mener Ronaldo fungere på toppen? Det gør jo ondt i et fodboldhjerte og se ham deroppe.

Forstår godt købet af Danilo, men han var nok den mest hypet højreback da vi købte ham desværre. Ham er jeg godt nok ikke fan af! Elendig defensiv og utrolig kluntet offensiv.

En forfærdelig optræden, som hurtigst muligt skal glemmes, og nok også for Modric vedkommende. Klart en af hans dårligste kampe nogensinde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

10 år 9 måneder siden #239 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Uacceptabelt. Hvis dette spil fortsætter, bør og skal Benitez være fortid til sommer, om vi så vinder The Treble. Hold da op hvor var det elendigt at se på...

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #240 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Hvorfor har alle altid så pisse travlt med at svine Ronaldo! til
Hele holdet spillede af helvede til! Specielt midtbanen var komplet håbløs!

Hvad med at svine nogle af de andre spillere til en gang i mellem, hvis I endelig skal.
Det andet er latterligt. Ronaldo scorer i det mindste 50 mål hver sæson og er manden bag størstedelen af Real Madrids mange point.

Leveret af Kunena Forum