Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg bryder mig ikke om Ronaldos attitude i disse tider. Jeg ved ikke, om det er fordi, at JEG har sværere ved at acceptere den, når han ikke scorer sine vanlige mål, men det er om ikke andet forfærdeligt at se ham slå ud med armene, slå op i banen og gå rundt, som en pensionerede 70-årig gennem hele kampen. Selv på egne hæslige fejlafleveringer kigger han bebrejdende på sine medspillere. Det er frygteligt at være vidende til!
LIGE NU ser jeg gerne ham byttet ud med enten Reus eller Hazard til sommer og så videre i teksten.
Jeg synes Benitez fejler. Jeg synes taktikken fejler. Jeg synes holdet fejler. Det er bare ikke godt nok at blive kørt ud på og røv og albuer i egen hule mod PSG, og så er jeg bedøvende ligeglad med, at Bale, James, Benzema og Carvajal alle er ude med skader. Det er fandeme bare ikke godt nok.... og slet ikke måden det sker på; man accepterer det!
Jeg synes faktisk, at Lucas bliver ved med at vise fine takter, selvom han ikke er verdensklasse, bringer han noget anderledes og direkte til holdet. Han tørrede jo røv i Maxwell efter han kom ind. Jeg tog mig selv i at tænke i kampens indledning, da Jesé overlegent løb fra Aurier op langs venstrekanten, at nu er den gamle Jesé tilbage - det tror jeg stadig, han er - men han falder med holdet. Desværre.
Midterforsvaret gør det igen pisse godt og det er lidt imponerende, at de afviser mere eller mindre alt, ikke bare i dag, men generelt med tanke på, hvor mange chancer alle hold formår at skabe mod os. Varane, Ramos og Navas er sgu dejlige at have i truppen i denne tid.
Selvom det ikke skal være en undskyldning med skader, så savner jeg den større variation Real Madrid har i sine offensive muligheder med Bale, James og Benzema på holdkortet. Der bare flere trusler at forholde sig til. PSG skulle ret beset slet ikke forholde sig til noget offensivt fra Real Madrid i går.
Jeg har ikke meget positivt at sige. Desværre. Den dårligste præstation siden Atletico Madrid på Calderón sidste sæson, og Real Madrid har vel ikke været domineret så meget i egen hule, siden Ronaldinhos one-man-show på Banerbeu i fjern fortid?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
bilboellehammer skrev: Super kamp af drengene!
Nøj, hvor var det fedt at se gutterne levere en brandkamp. Man kommer op mod en skræmmende stærk modstander mod hvem et nederlag på kun et mål, villr være et stærkt resultat. Jeg frygtede dog, at vi ville forsøge at spille som favoritter i opgøret, men hvor var det dejligt at se, at vi hår efter et 0-0 resultat.
Defensiven hang vanvittigt godt sammen; vi fik næsteb holdt Paris sankt Germain fra fadet. Dog synes jeg, at vi forsøger at spille os ud af for mange situationer. SKYD DOG BARE BOLDEN VÆK! Heldigvis var Cristiano god til at skyde bolden over baglinjen og skabe noget ro.
Jeg synes også, at presset var lagt for; Kroos presseee meget højt, hvor han i stedet bare skulle have stillet sig ned og forsvaret.
Men stadigvæk en vanvittig flot kamp!!!
Hala Madrid
Den slags sarkastiske indlæg bliver bare en tand skarpere, hvis man 1) er sjov 2) kan stave 3) er sjov.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det skal vi gøre noget ved i januar, men med spillere, der er spærret i CHL, så er muligheder enormt små. Desværre.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Billederne fra optrinnet ser bestemt mærkelige ud, for man kan godt se at Cristiano Ronaldo føler sig beklemt i situationen, men det er intet mindre end en skandale, hvis det virkelig forholder sig sådan, at Cristiano Ronaldo skal stilles til ansvar for nogle udtalelser umiddelbart inden en så vigtig kamp.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Jeg nægter simpelthen at tro på, at Florentino Pérez stiller sig op ved indgangen til Estadio Santiago Bernabéu for at fortælle Cristiano Ronaldo, at han er skuffet over udtalelserne i Kicker.
Billederne fra optrinnet ser bestemt mærkelige ud, for man kan godt se at Cristiano Ronaldo føler sig beklemt i situationen, men det er intet mindre end en skandale, hvis det virkelig forholder sig sådan, at Cristiano Ronaldo skal stilles til ansvar for nogle udtalelser umiddelbart inden en så vigtig kamp.
Er fuldstændig enig i at selvfølgelig stiller de sig ikke op og diskutere det foran hele pressen, med en træt Cristiano og formentlig også en Cristiano i dårligt humør fordi han godt ved at han ikke ramte sit top niveau i dag, samt jeg tror ikke han er særlig glad for måden vi spiller på i øjeblikket. Vi spiller noget anderledes end under Ancelotti, hvor han de 2 år blev kåret til verdens bedste. Derfor tror jeg også han tager nogle snakke med Benitez om det hele, også fordi det er så tydeligt at han skal have plads at løbe fremad på og ikke tilbage med en mand i ryggen. Det er jo også derfor at alle vores trænere beholder Benz, fordi han gør Ronaldo til en endnu bedre spiller og så vinder vi altså kampe. At alle vores skadet spillere er det Benz jeg savner mest! Jeg synes han løfte hele holdet så meget, selv på sine dårlige dage.
Jeg synes desuden at Ronaldo spillede en lad, doven og forfærdelig 1. halvleg. Dog synes jeg modsat resten af jer at han spillede en noget bedre 2. halvleg, stor set alle bolde op til kamp holdte han på, han lavede en del tilbageløb hvor han fik bolden og kæmpede generelt meget mere med holdet end i 1. halvleg. Jeg er fuldstændig enig i han spillede en mindre god kamp generelt, men han indordnede sig i 2. halvleg under forholdene og bidrog så godt som han kunne, han var også med i alt det farligere vi foretog os. Så ja lad os hade ham fordi vi forventer så absurd meget af ham, men også give ham ros når han forsøger at hjælpe holdet med defensive løb når vi alle ved at det er han rigtig dårlig til.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Jeg nægter simpelthen at tro på, at Florentino Pérez stiller sig op ved indgangen til Estadio Santiago Bernabéu for at fortælle Cristiano Ronaldo, at han er skuffet over udtalelserne i Kicker.
Det ville være fuldstændig vanvittigt, hvis det skulle forholde sig sådan!
Og situationen er jo i virkeligheden meget sammenlignelig, med det Ronaldo selv laver umiddelbart efter slutfløjtet. Her nægter jeg simpelthen også at tro, at Ronaldo snakker klubskifte med Blanc. Ikke at jeg tror, at et sådant skifte skulle være fuldstændig usandsynligt, men igen; hvorfor skulle han tage den med Blanc i så stor mediebevågenhed?
Dog bekymrer det mig altså en smule, at begge situationer ser så suspekte ud, som de gør. For mig ville det ikke i sig selv være en katastrofe, hvis de igangværende gætterier omkring de to situation skulle være sande, men nøj hvor ville det bare være klodset lavet af to af klubbens frontfigure!
Altid Real Madrid.
Hvis PSG kommer med godt bud til sommer så sælg ham. Vist en del foruden mig herinde som har mistet tålmodigheden med ham. Hazard ind som afløser og så er vi mindst lige så stærke.
Glæder mig til James, Benzema, Carvajal, Bale er tilbage for nøj hvor har spillet været dårligt og hvis vi tillader os at spille sådan mod Barcelona hjemme så får vi en kæmpe røvfuld som er yderst fortjent. Utroligt vi fører alle ligaer med den træner og det spil.
- rene
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
rene skrev: Har det sku fint med at vi losser Ronaldo afsted til PSG til sommer, vi har nydt godt af ham i hans prime år 24 - 30 år, dog uden de store titler, men det kan selvfølgelig nåes i denne sæson. Hazard er mit bud som en værdig afløser, han er ikke helt på samme niveau i know that, men har et kæmpe potentiale, men dumt af Ronaldo i går og stå og snakke med Blanc efter kampen i går for rullende kameraer, nu kommer der så ingen ro over klubben i hvert fald det næste stykke tid, og netop uroen har tit været en stor årsag til, at vi ingen titler vinder, når vi når Maj.
La Liga
Champions League
Copa del Rey
VM for klubhold
UEFA Super Cup
Supercopa de España
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rene
- Gæst
-
Real Madrid skrev:
rene skrev: Har det sku fint med at vi losser Ronaldo afsted til PSG til sommer, vi har nydt godt af ham i hans prime år 24 - 30 år, dog uden de store titler, men det kan selvfølgelig nåes i denne sæson. Hazard er mit bud som en værdig afløser, han er ikke helt på samme niveau i know that, men har et kæmpe potentiale, men dumt af Ronaldo i går og stå og snakke med Blanc efter kampen i går for rullende kameraer, nu kommer der så ingen ro over klubben i hvert fald det næste stykke tid, og netop uroen har tit været en stor årsag til, at vi ingen titler vinder, når vi når Maj.
La Liga
Champions League
Copa del Rey
VM for klubhold
UEFA Super Cup
Supercopa de España
Du kan da ikke seriøst mene at Ronaldo har vundet mange trofæer med klubben, selvfølgelig har han vundet alt med klubben, men det jo kun 1 titel af hver han har, hvilket vil sige at han har misset utrolig mange muligheder for at hente flere trofæer hjem, bl.a. mange misset mesterskaber desværre og det jo ikke fordi han har været i klubben hvor vi har domineret spanien og europa, tværtimod, så har Barca og sågar Atletico været mere dominerende end os, de sidste 6 år. Det sølle det udbytte han og klubben har vundet, når man tænker på det hold vi har haft de sidste 6 år, det ikke okay i en klub som Real Madrid.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Såååå, for at vinde titler vil du sende Ronaldo afsted og købe en enkelt spiller som Hazard???
Nu siger jeg ikke, at det lige præcis er dét, du mener, men generelt er det ikke helt et legit statement, at Ronaldo ikke vinder titler med sit hold... Han er én ud af en trup på 24-25 spillere, om end han nogle gange i løbet af sin karriere har været verdens bedste.
Nej, grunden til at vi ikke har vundet nok titler gennem de seneste mange år er 1) dårlig ledelse, der har taget usandsynligt mange dumme beslutninger - heriblandt salg og køb af spillere, som ikke nødvendigvis har styrket truppen. 2) For mange trænerskifter, der har skabt ubalance og som hver i sær har haft hver sin filosofi. At gå fra Mourinho til Ancelotti til Benitez er jo relativt store spring, når man kigger på den slags bold, de praktiserer. 3) De sidste to sæsoner især har været kendetegnet ved, at vi har mistet momentum mod slutningen af sæsonen, hvilket har gjort vores nok så flotte form i efteråret fuldstændig ligegyldigt. Spillere har været skadet, spillere falder i niveau osv. 4) Defensivt er vi først i år ved at komme tilbage på den absolutte top af europæisk fodbold. Og det er sgu ikke engang fordi, at vi lukker fuldstændigt ned for modstanderne endnu... 5) Det seneste årti har europæisk fodbold været præget af ét hold i særlig grad - Barca. No wonder, at vi ikke har vundet så meget, når vores største modstander har udklasseret os. Ikke fordi, vi er dårlige, men fordi de bare er bedre.
Pointen er, at vi ikke vinder en skid mere, hvis alene Ronaldo skippes videre. Så kan det godt være, at han fylder for meget pt (det er meget muligt ;) ) i forhold til, hvor svingende præstationerne kan være, men alt i alt skal vi forbedre spillet og holdet på mange mange punkter, før vi kan sætte os på spansk og international fodbold igen. Der skal være en rød tråd tilstede over en længere årrække, som skal håndhæves af den givne træner, spillere skal købes og sælges ud fra idéen om at styrke det samlede produkt og den røde tråd og bla bla bla. Et salg af Ronaldo vil hjælpe på homogeniteten og den samlede balance på holdet, men til gengæld mister vi mange, altså rigtig mange mål og assists og en spiller, der trækker rigtig meget af modstanderens opmærksomhed egenhændigt, og så kan man ellers selv indsætte, hvad man ellers synes, han er så god til.
Det er også derfor, at det ikke nytter at gøre Ronaldo til syndebuk efter igår. For hele holdet + træner mm fejlede. Og det er - i min optik - og så det der har været tilfældet, når vi år efter år misser trofæer.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Raúl 7
- Gæst
-
Daniel skrev: Det er lidt irriterende at se, at Kroos, selvom han er en uovertruffen presspiller, skal lægge det første pres på PSGs bagkæde. Jeg ved ikke, om det er taktisk, at Benitez vil skåne Ronaldo og spare ham til mere eksplosive aktioner (de kom aldrig) eller om Kroos' pres simpelthen kom, som en konsekvens af, at Ronaldo bare var sindsygt doven (det er tænkeligt). Konsekvensen var i hvert fald, at PSG fik nemme arbejdsbetingelser i banens længderetning og med to, på dagen, dårligt spillede centrale midtbanespillere, var det flere gange ved at gå grueligt galt.
Jeg bryder mig ikke om Ronaldos attitude i disse tider. Jeg ved ikke, om det er fordi, at JEG har sværere ved at acceptere den, når han ikke scorer sine vanlige mål, men det er om ikke andet forfærdeligt at se ham slå ud med armene, slå op i banen og gå rundt, som en pensionerede 70-årig gennem hele kampen. Selv på egne hæslige fejlafleveringer kigger han bebrejdende på sine medspillere. Det er frygteligt at være vidende til!
LIGE NU ser jeg gerne ham byttet ud med enten Reus eller Hazard til sommer og så videre i teksten.
Jeg synes Benitez fejler. Jeg synes taktikken fejler. Jeg synes holdet fejler. Det er bare ikke godt nok at blive kørt ud på og røv og albuer i egen hule mod PSG, og så er jeg bedøvende ligeglad med, at Bale, James, Benzema og Carvajal alle er ude med skader. Det er fandeme bare ikke godt nok.... og slet ikke måden det sker på; man accepterer det!
Jeg synes faktisk, at Lucas bliver ved med at vise fine takter, selvom han ikke er verdensklasse, bringer han noget anderledes og direkte til holdet. Han tørrede jo røv i Maxwell efter han kom ind. Jeg tog mig selv i at tænke i kampens indledning, da Jesé overlegent løb fra Aurier op langs venstrekanten, at nu er den gamle Jesé tilbage - det tror jeg stadig, han er - men han falder med holdet. Desværre.
Midterforsvaret gør det igen pisse godt og det er lidt imponerende, at de afviser mere eller mindre alt, ikke bare i dag, men generelt med tanke på, hvor mange chancer alle hold formår at skabe mod os. Varane, Ramos og Navas er sgu dejlige at have i truppen i denne tid.
Selvom det ikke skal være en undskyldning med skader, så savner jeg den større variation Real Madrid har i sine offensive muligheder med Bale, James og Benzema på holdkortet. Der bare flere trusler at forholde sig til. PSG skulle ret beset slet ikke forholde sig til noget offensivt fra Real Madrid i går.
Jeg har ikke meget positivt at sige. Desværre. Den dårligste præstation siden Atletico Madrid på Calderón sidste sæson, og Real Madrid har vel ikke været domineret så meget i egen hule, siden Ronaldinhos one-man-show på Banerbeu i fjern fortid?
Schalke 3-4 kampen var heller ikke god ;)
Men ellers enig i hvad du skriver.