Sæsonen 2015-2016 - II
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Moreno rygtes kraftigt til Real Madrid. Lyder lækkert, og meget gerne til januar allerede!
Lydersom en super ide set med Real-øjne. Ung spiller på et allerede højt niveau og med et kæmpe udviklingspotentiale. Spørgsmålet er om den unge spiller tør tage kampen op mod Marcello. Så unge spillere skal have meget spilletid for at udvikle sig.
Når vi nu snakker om indkøb, hvorfor så ikke gå hele vejen og købe Alaba. Efter min mening verdens bedste venstre back, der samtidig kan spille stort set alle andre pladser og især kan bruges som defensiv midtbane, når der er plads til at gå frem med en 3-backs-kæde. Det ville især imødegå Reals absolut svageste led i kæden, nemlig den defensive midtbane. Eneste ulempe er prisen
Subsidiært til Alaba kunne man også vælge hylden lige under Alaba, nemlig Rodríguez i Wolfsburg. Han ville efter min mening allerede fra første færd kunne gøre det mindst lige så godt som Marcello
Pelle skrev: Jeg synes, det er fantastisk, at du bruger ord som "subsidiært", men stadig ikke formår at stave Marcelo rigtigt :-D
Og jeg synes det er fantastisk du gider gå op i at der er kommet et l for meget med. Sådan er vi så forskellige
Neye skrev:
Pelle skrev: Jeg synes, det er fantastisk, at du bruger ord som "subsidiært", men stadig ikke formår at stave Marcelo rigtigt :-D
Og jeg synes det er fantastisk du gider gå op i at der er kommet et l for meget med. Sådan er vi så forskellige
Det var bare et forsøg på at være sjov, sorry.
(thumbs up)Pelle skrev:
Neye skrev:
Det var bare et forsøg på at være sjov, sorry.
Her mangler vi nogle gode smileys til at tydeliggøre hensigten
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Han kan bringe noget vildskab og aggressivitet på modstanderens banehalvdel. Noget jeg føler, vi mangler i dag. Jeg ved godt, at det er en utopisk drøm, men jeg tror, han ville klæde den hvide trøje. Kom du bare til os, Lynet Vardy!
Pelle skrev: Vi snakker meget om en reserve angriber som backup til Benzema. Hvad med en type som Jamie Vardy? Sidste sæson var han god, men i denne sæson er han jo intet mindre end eminent!
Han kan bringe noget vildskab og aggressivitet på modstanderens banehalvdel. Noget jeg føler, vi mangler i dag. Jeg ved godt, at det er en utopisk drøm, men jeg tror, han ville klæde den hvide trøje. Kom du bare til os, Lynet Vardy!
Jeg er mere skeptisk stillet overfor at hente Vardy. Han har en utrolig fightervilje, men på de basale fodboldmæssige kvaliteter halter han altså markant efter andre topangribere.
Man skal passe på, at man ikke falder på halen over det ene 'one season wonder' efter det andet. Sidste sæson var det Harry Kane og Álvaro Morata, som var på tale, og i denne er det så Jamie Vardys tur til at blive linket sammen med Real Madrid. Ingen af disse er IMO gode nok til at spille for kongeklubben. Morata har f.eks. kun præsteret godt i Juventus, fordi han er blevet det ubestridte førstevalg, og spilletid og tiltro fra manageren giver selvtillid, hvilket så betyder bedre præstationer. Disse ville han aldrig/meget sjældent komme til at levere i Real Madrid (hvilket man jo så i 2013/14-sæsonen), fordi han kommer til at stå i skyggen af Benzema, og derfor vil han aldrig komme til at fungere for Los Blancos.
Nå, der kom jeg ud på et sidespor, så tilbage til Vardy. God attitude er bestemt noget, nogle spillere i Real kunne have gavn af, og det må man sige, at Vardy udstråler, men jeg holder altså fast i, at han ikke hører hjemme i Real Madrid. Han ville simpelthen ødelægge flere opspil pga. for dårlig teknik. Hvis man ønskede en type som Vardy i Real, så skulle man jo bare have beholdt Chicharito, som på flere måder minder om ham. Hårdtarbejdende, en rigtig holdspiller og så har han, i min optik, bedre teknik end Vardy.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
www.marca.com/en/2015/12/01/en/football/...drid/1448988648.html
Da vi lige havde fået alle vores offensive spillere tilbage, så begynder hele vores forsvarskæde at blive skadet. Så kan vi bare glæde os til de kommer tilbage, for så bliver det nok midtbanespillerne vi skal undvære.............
Hold kæft, hvor er jeg træt af alle vores skader.