Sæsonen 2015-2016 - II
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Endelig lidt selverkendelse fra Bale's side af. Det har godt nok også været et elendigt ophold i Real Madrid indtil videre. Jeg kommer nok aldrig til at forstå logikken med, at man bare kan købe de bedste spillere og få det til at gå op i en højere enhed. Der er godt nok nogle som mangler fodboldforståelse! Vi kan jo starte med Perez og hans venner :)
Han bliver nemlig aldrig den spiller som han var i Tottenham. Det skal man da ikke bruge 3 sæsoner til at forstå.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvad mener folk om ham og kunne have ikke være en god forstærkning i forhold til næste sæson?
Altså, Ancelotti havde Modric ude og så gik det jo som historien fortæller.. Nu har vi så Benitez, der har haft næsten alle andre end Ronaldo og Modric ude med skader på skift, og har måttet spille med lappeløsninger... Ja selv målmanden har været skadet og sikkert også assistenttræneren har været skadet.. Det jeg vil frem til, er at vi dømmer holdet ude for tidligt. Giv det tid. Der er lang tid endnu, og jeg tror faktisk på, at det hele kan nå at ændre sig. Jeg håber, at Benitez sætter sig igennem, og bænker de spillere, der skal bænkes(selv Ronaldo og Bale), og så spiller med sit balancerede hold igen.
Jeg er så træt af, at vi skyder os selv i foden med, at vi skal spille offensivt og boldbesiddende fodbold, bare fordi Barcelona gør det, og hovedløst smider 3 angribere og 3 offensive midtbaner ind. Så lad os da definere vores eget spil, og hvis det beror på kontrafodbold, så lad det være sådan. Jeg synes personligt, at det er spændende nok i sig selv, for der er hele tiden mulighed for spænding, og lige pludselig opstår chancer ud af ingenting. Vi er ikke Barcelona, og vi har ikke angriberne til det spil(resten af holdet er egentlig egnet til det).
Stil holdet lavere, så forsvaret ikke bliver kørt over, og implementer nye spilkoncepter, der beror på et laverestående hold. Ronaldo/Bale og Benzema/Bale skal nok ligge fremme til at føre bolden frem i kontraerne, og så skal resten af holdet med 8 mand kunne forsvare. Eventuelt skal den ene angriber lægge sig ned mellem modstanderens bagerste midtbanespillere.. Og når så vi erobrer bolden, og ikke kører kontraer, så må holdet jo spille det etablerede spil, uden at satse hele defensiven med 2 offensive backs, en angribende midterforsvar(Ramos), og Pepe der lægger indlæg fra højre kant.
Ja, jeg håber Benitez hører mine ekspertråd, for så vinder vi jo det hele i år ;) Ej, det er bare nogle af mine tanker, omend ikke det hele nødvendigvis ville være nyttigt.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
.Real Madrid har ikke hentet så få point på dette tidspunkt af sæsonen i otte år. 30 stk. i 15 kampe. Og det er 10 år siden, at de sidst havde scoret så få mål så langt inde i sæsonen. 32 stk. Ét point i snit har Rafael Benítez tabt hver eneste kamp i denne sæson i La Liga, og han er endnu ikke lykkedes med at slå nogen af de store hold i ligaen
Det er fandeme bare ikke godt nok!
Jeg kan huske, at der er flere brugere, der ofte har skrevet, at Real Madrid SAGTENS ville kunne klare sig uden Ronaldos mange mål - der var andre til at tage over - , men er ovenstående i virkeligheden ikke et udtryk for, at Ronaldos manglende kynisme i indeværende sæson?
Det handler selvfølgelig OGSÅ om meget andet, men 10 mål i 15 kampe for Ronaldo er lidt usædvanligt. Det er naturligvis kun min egen teori, men havde portugiseren scoret bare fem mål mere eller måske ti (ikke urealistisk med alle de chancer, han har haft), så ville billedet i Madrid (måske) være anderledes og Benitez en sand helgen.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Daniel skrev: www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/la-liga-...gor-benitez-skaebne/
.Real Madrid har ikke hentet så få point på dette tidspunkt af sæsonen i otte år. 30 stk. i 15 kampe. Og det er 10 år siden, at de sidst havde scoret så få mål så langt inde i sæsonen. 32 stk. Ét point i snit har Rafael Benítez tabt hver eneste kamp i denne sæson i La Liga, og han er endnu ikke lykkedes med at slå nogen af de store hold i ligaen
Det er fandeme bare ikke godt nok!
Jeg kan huske, at der er flere brugere, der ofte har skrevet, at Real Madrid SAGTENS ville kunne klare sig uden Ronaldos mange mål - der var andre til at tage over - , men er ovenstående i virkeligheden ikke et udtryk for, at Ronaldos manglende kynisme i indeværende sæson?
Det handler selvfølgelig OGSÅ om meget andet, men 10 mål i 15 kampe for Ronaldo er lidt usædvanligt. Det er naturligvis kun min egen teori, men havde portugiseren scoret bare fem mål mere eller måske ti (ikke urealistisk med alle de chancer, han har haft), så ville billedet i Madrid (måske) være anderledes og Benitez en sand helgen.
På samme tidspunkt sidste år havde Cristiano Ronaldo scoret 25 mål.
Chancerne har bestemt været der til at man kunne udligne enhver statistik fra de foregående trænere.
Men måske er det her at man skal finde et strejf af optimisme, for vi har i det mindste skabt chancerne i kampene og kan vi få lidt mere kynisme ind i afslutningerne, så kan vi sagtens komme på omgangshøjde med de to andre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Udtalelse 2: Vi fortsætter med at arbejde for Benítez, som er en stor træner.
En af ovenstående udtalelser kommer fra vores anfører, gæt hvilken!
www.udrensning.nu
Siempre Madrid skrev: Udtalelse 1: Hvis Pérez siger, at Benítez er løsningen, så er han det. Vi er blot arbejdere.
www.udrensning.nu
1, du glemte at skrive perez er kongen....
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
asp3200 skrev:
Siempre Madrid skrev: Udtalelse 1: Hvis Pérez siger, at Benítez er løsningen, så er han det. Vi er blot arbejdere.
www.udrensning.nu
1, du glemte at skrive perez er kongen....
Ret skal være ret. Det er rettet ;-)