Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 8 måneder siden #325 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Rogoshin skrev: Jeg kan ikke se hvad Ronaldo og Bale har med det at gøre. Men hvis du ikke kan eller vil uddybe, så fred med det.

Men jeg har jo gentagende gange skrevet det? :-D

Grunden til at jeg hev, nej ved du hvad, vi lader den sgu bare ligge - god weekend.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #326 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Rogoshin skrev: Jeg kan ikke se hvad Ronaldo og Bale har med det at gøre. Men hvis du ikke kan eller vil uddybe, så fred med det.

Så skal jeg fortælle dig det :)

Det har at gøre med, at man sagtens udefra kan se, at tingene ikke rigtig fungere. Man behøver ikke at have officielle udtalelser før problemet er opstået eller sandt. Det var et eksempel Sahinovic brugte, hvis du også skulle være i tvivl om det? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Dios.

10 år 8 måneder siden #327 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev: Et mål eller to, også tror man allerede at man har opnået kongestatus i Real Madrid. Jeg fatter det simpelthen ikke og han udviste samme opførsel, da han blev skiftet ud i kampen mod Eibar. Stod det til mig, så ville han blive henvist mod exit-døren til sommer, sammen med den anden diva.

Oh no, har vi nu lukket Sahinovic ind igen? ;-)
Godt at se, at du er tilbage med en masse positive indlaeg.

Det er muligt at James ikke opfoerer sig helt som han burde for tiden mht. til loenforhoejelse etc., men jeg synes nu, som Roesen, ikke at dit link er meget vaerd.
Hvis du har vaeret sportsmand paa et relativt hoejt plan, eller bare vaeret meget serioes omkring din sport ved du at det ikke noedvendigvis betyder at han ikke har respekt for traeneren at han gaar og surmuler over en daarlig praestation / over at blive skiftet ud.

Der er ikke super meget positivt at tage fat i lige for tiden, men det kan der selvfølgelig være delte meninger om.

Jeg har spillet på elite-plan og jeg ved hvordan det er at blive skiftet ud, selv hvis det er de sidste par minutter af kampen så bliver man skuffet, men jeg synes nu hans adfærd viser lidt andet end bare skuffelse og igen det er ikke første gang det sker, så der er ikke tale om et særtilfælde - så det er derfor jeg bringer det op. Benítez er en presset mand, derfor synes jeg godt at man som spiller i kampene kan vise, at man støtter ham og ikke bare går forbi ham som om han ikke eksisterede og giver ham et halvt håndtryk, fordi Benítez nærmest tvinger ham til det, han har brug for støtte og ikke spillere der bliver sure over at blive skiftet ud, når der er 10 minutter tilbage af en cup-kamp imod Cádiz.

Men støtten, samt respekten til Benítez har jo ikke eksisteret, så det skulle selvfølgelig ikke overraske mig hvis det kun bliver værre og vi herinde selvfølgelig stadig mener at det bare fordi de er skuffet.

Du kan have ret i at James nok ikke er specielt tilfreds med Benitez. Men jeg synes virkelig ikke at denne video beviser det. Det der kunne jeg ogsaa nemt have gjort, fuldstaendig ubevidst vel at maerke, blot fordi jeg gik lidt i min egen verden og var irriteret.
Naar det saa er sagt saa er jeg ganske overbevist om at Benitez ikke er James' favorit person. Helt aerligt saa tror jeg at han er rasende paa ham, men jeg bebrejder ham ikke et sekund. Hvorfor er det at han bliver hevet ud hver eneste kamp naar han leverer gode praestationer?
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

10 år 8 måneder siden #328 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev: Et mål eller to, også tror man allerede at man har opnået kongestatus i Real Madrid. Jeg fatter det simpelthen ikke og han udviste samme opførsel, da han blev skiftet ud i kampen mod Eibar. Stod det til mig, så ville han blive henvist mod exit-døren til sommer, sammen med den anden diva.

Det er muligt at James ikke opfoerer sig helt som han burde for tiden mht. til loenforhoejelse etc., men jeg synes nu, som Roesen, ikke at dit link er meget vaerd.
Hvis du har vaeret sportsmand paa et relativt hoejt plan, eller bare vaeret meget serioes omkring din sport ved du at det ikke noedvendigvis betyder at han ikke har respekt for traeneren at han gaar og surmuler over en daarlig praestation / over at blive skiftet ud.

Der er ikke super meget positivt at tage fat i lige for tiden, men det kan der selvfølgelig være delte meninger om.

Jeg har spillet på elite-plan og jeg ved hvordan det er at blive skiftet ud, selv hvis det er de sidste par minutter af kampen så bliver man skuffet, men jeg synes nu hans adfærd viser lidt andet end bare skuffelse og igen det er ikke første gang det sker, så der er ikke tale om et særtilfælde - så det er derfor jeg bringer det op. Benítez er en presset mand, derfor synes jeg godt at man som spiller i kampene kan vise, at man støtter ham og ikke bare går forbi ham som om han ikke eksisterede og giver ham et halvt håndtryk, fordi Benítez nærmest tvinger ham til det, han har brug for støtte og ikke spillere der bliver sure over at blive skiftet ud, når der er 10 minutter tilbage af en cup-kamp imod Cádiz.

Men støtten, samt respekten til Benítez har jo ikke eksisteret, så det skulle selvfølgelig ikke overraske mig hvis det kun bliver værre og vi herinde selvfølgelig stadig mener at det bare fordi de er skuffet.

Du kan have ret i at James nok ikke er specielt tilfreds med Benitez. Men jeg synes virkelig ikke at denne video beviser det. Det der kunne jeg ogsaa nemt have gjort, fuldstaendig ubevidst vel at maerke, blot fordi jeg gik lidt i min egen verden og var irriteret.
Naar det saa er sagt saa er jeg ganske overbevist om at Benitez ikke er James' favorit person. Helt aerligt saa tror jeg at han er rasende paa ham, men jeg bebrejder ham ikke et sekund. Hvorfor er det at han bliver hevet ud hver eneste kamp naar han leverer gode praestationer?

Så ser vi bare forskelligt på det, jeg synes nu videoen indikere at James ikke kan lide Benítez. Du kan også se udskiftningen mod Eibar, samme opførsel, så det er ikke kun denne video jeg hentyder til. Jeg personligt kan godt forstå at James er utilfreds med at blive skiftet ud, jeg selv har lignet et kæmpe spørgsmåltegn med nogle af hans udskiftninger, men vi ved jo i forvejen at Ronaldo og Bale er fredet, så derfor er det ganske naturligt at spillere som James, Isco og Benzema bliver de helt store syndere i dette rotationssystem, så det er ikke kun Benítez du skal være efter.

Så istedet for at - sådan som jeg oplever det - blive sur over en udskiftning, nærmest nægte at give Benítez hånden og vise det foran åben kamera, så må man tage den internt med Benítez, for lige på nuværende tidspunkt har vi altså ikke brug for mere ballade rundt omkring klubben, og det kan spillerne få sat ro på ved at vise deres støtte til Benítez og kommunikation, men så igen - kommunikation har klubben jo åbenlyst aldrig være god til, så de får nok aldrig talt det igennem.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 8 måneder siden #329 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Så ser vi bare forskelligt på det, jeg synes nu videoen indikere at James ikke kan lide Benítez. Du kan også se udskiftningen mod Eibar, samme opførsel, så det er ikke kun denne video jeg hentyder til. Jeg personligt kan godt forstå at James er utilfreds med at blive skiftet ud, jeg selv har lignet et kæmpe spørgsmåltegn med nogle af hans udskiftninger, men vi ved jo i forvejen at Ronaldo og Bale er fredet, så derfor er det ganske naturligt at spillere som James, Isco og Benzema bliver de helt store syndere i dette rotationssystem, så det er ikke kun Benítez du skal være efter.

Så istedet for at - sådan som jeg oplever det - blive sur over en udskiftning, nærmest nægte at give Benítez hånden og vise det foran åben kamera, så må man tage den internt med Benítez, for lige på nuværende tidspunkt har vi altså ikke brug for mere ballade rundt omkring klubben, og det kan spillerne få sat ro på ved at vise deres støtte til Benítez og kommunikation, men så igen - kommunikation har klubben jo åbenlyst aldrig være god til, så de får nok aldrig talt det igennem.

Nu skete der noget, som jeg ikke er sikker paa at jeg har set foer i en diskussion herinde. Jeg er reelt helt enig i hvad du siger.

10 år 8 måneder siden #330 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev:

Rogoshin skrev: Måske er jeg urimelig, men kan du forklare nærmere hvad du mener med at hans adfærd viser andet end skuffelse, for det kan jeg ikke helt se. Mener du på grund af al den virak der er lige nu?

Hvis du så lige gider at læse mit indlæg, så hentyder jeg til at hans adfærd klart og tydeligt viser at han ikke kan lide Benítez. Men så ser vi åbenbart forskelligt på det,- lad mig gætte, det kom måske også som en kæmpe overraskelse for dig - efter der kom officiele udtalelser - om at Ronaldo og Bale ikke havde det super godt med hinanden, i al den tid?

Officele udtalelser? Det har der aldrig været.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

10 år 8 måneder siden #331 af Rogoshin
Besvaret af Rogoshin på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg ved ikke hvor i har det med officielle udtagelser fra. Jeg tror ikke jeg har nævnt noget om det. Men konkluderer jeg korrekt hvis jeg siger i gætter på det, med den nuværende virak i klubben som ballast?
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Rogoshin.

10 år 8 måneder siden #332 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Det som holdet har gang i lige nu, det er lige hvad vi har brug for! Ved godt det 'bare' er Getafe, men hold da op, hvor er det tydeligt, at vi har fået de offensive stjerner tilbage. Det vi har præsteret de første tyve min. af denne kampe, har været langt bedre, end alt vi har præsteret over de sidste par måneder. Forsæt endelig!

PS. Pepe som højreback!

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM, Nada mas

10 år 8 måneder siden #333 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2015-2016 - II
BBC er lige så velsmurt, som ude mod Schalke i 2014. Fantastisk er det særligt at følge Bale i den her kamp!

Altid Real Madrid.

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #334 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Hvor håber jeg bare inderligt at Benitez lader holdet fortsætte med at angribe! 7 måls sejr med et hattrick til en af de tre forreste ville være herligt lige nu.

10 år 8 måneder siden #335 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Så mangler vi jo bare at James snart gider at deltage. Han er desværre kommet ind i en stime der hedder sig, at han kun gider i hveranden kamp. Der sker simpelthen for lidt omkring ham, og søger konstant væk fra holdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 8 måneder siden #336 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Dejlig halvleg fra vores perspektiv, men hvor er Getafe dog miserable. Virkelig, virkelig forfærdelige. Så kønsløst. Ingen intensitet overhovedet.

Gudskelov er jeg ikke Getafe-fan!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Leveret af Kunena Forum