Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 6 måneder siden #313 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Og gæt lige hvilken type skade det er? Tadaaaaaaaaa! Muskelskade. Så har vi også prøvet det.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #314 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Pelle skrev: Og gæt lige hvilken type skade det er? Tadaaaaaaaaa! Muskelskade. Så har vi også prøvet det.

Har hørt det smitter i Madrid!

10 år 6 måneder siden #315 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Et mål eller to, også tror man allerede at man har opnået kongestatus i Real Madrid. Jeg fatter det simpelthen ikke og han udviste samme opførsel, da han blev skiftet ud i kampen mod Eibar. Stod det til mig, så ville han blive henvist mod exit-døren til sommer, sammen med den anden diva.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 6 måneder siden #316 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev: Et mål eller to, også tror man allerede at man har opnået kongestatus i Real Madrid. Jeg fatter det simpelthen ikke og han udviste samme opførsel, da han blev skiftet ud i kampen mod Eibar. Stod det til mig, så ville han blive henvist mod exit-døren til sommer, sammen med den anden diva.

Han bliver skiftet ud, han er (muligvis) skuffet, Benitez stopper ham, de giver hinanden hånden. Hvor er diva attituderne?

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn, Rogoshin

10 år 6 måneder siden #317 af Sahinovic

Roesen7 skrev:

Sahinovic skrev: Et mål eller to, også tror man allerede at man har opnået kongestatus i Real Madrid. Jeg fatter det simpelthen ikke og han udviste samme opførsel, da han blev skiftet ud i kampen mod Eibar. Stod det til mig, så ville han blive henvist mod exit-døren til sommer, sammen med den anden diva.

Han bliver skiftet ud, han er (muligvis) skuffet, Benitez stopper ham, de giver hinanden hånden. Hvor er diva attituderne?

Problemet ligger jo netop i at Benítez nærmest skal stille sig i vejen, for at han gider at give ham et halvt håndtryk, han gider jo ikke engang at se på ham og det skete også i Eibar kampen, så det er ikke fordi det er et særtilfælde. Men vi kan selvfølgelig godt lade som om, at alt bare er okay og James absolut intet har imod Benítez og kender sin plads i Real Madrid.

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #318 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg er helt på linje med dig, Sahinovic. Det er helt tydeligt, at Benitez har issues med de største stjerner på holdet. Ramos, Ronaldo, James. Det virker ikke til, at der er respekt omkring ham.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 6 måneder siden #319 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Pelle skrev: Jeg er helt på linje med dig, Sahinovic. Det er helt tydeligt, at Benitez har issues med de største stjerner på holdet. Ramos, Ronaldo, James. Det virker ikke til, at der er respekt omkring ham.

For ikke at tale om Benzema, som også havde et problem med at blive skiftet ud. Jeg er lidt splittet, men vil dog til hver en tid forsvare Benitez i de her sager. Jeg forstår godt skuffelsen over at blive skiftet ud. Jeg forstår til gengæld ikke, at man opføre sig som et pattebarn.
Problemet for mig er, at Ronaldo og Bale er hævet over resten af truppen. De er ikke et "offer" for rotationen, eller et "offer" for at blive erstattet med en anden stjerne. Det er tydeligt og se, at det er Isco, James og Benzema som må slås for sine pladser. Benitez har taget nok kampe, om end de i mine øjne har været korrekte langt de fleste af dem.
Det er simpelthen infrastrukturen den er helt gal med. Jeg sidder også altid med følelsen af, at Perez hellere vil bakke sine stjerner op kontra træneren, som vi også så det under Galacticos perioden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 6 måneder siden #320 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Oh no, har vi nu lukket Sahinovic ind igen? ;-)
Godt at se, at du er tilbage med en masse positive indlaeg.

Det er muligt at James ikke opfoerer sig helt som han burde for tiden mht. til loenforhoejelse etc., men jeg synes nu, som Roesen, ikke at dit link er meget vaerd.
Hvis du har vaeret sportsmand paa et relativt hoejt plan, eller bare vaeret meget serioes omkring din sport ved du at det ikke noedvendigvis betyder at han ikke har respekt for traeneren at han gaar og surmuler over en daarlig praestation / over at blive skiftet ud.

10 år 6 måneder siden #321 af Sahinovic

R7CR7GB11 skrev:

Oh no, har vi nu lukket Sahinovic ind igen? ;-)
Godt at se, at du er tilbage med en masse positive indlaeg.

Det er muligt at James ikke opfoerer sig helt som han burde for tiden mht. til loenforhoejelse etc., men jeg synes nu, som Roesen, ikke at dit link er meget vaerd.
Hvis du har vaeret sportsmand paa et relativt hoejt plan, eller bare vaeret meget serioes omkring din sport ved du at det ikke noedvendigvis betyder at han ikke har respekt for traeneren at han gaar og surmuler over en daarlig praestation / over at blive skiftet ud.

Der er ikke super meget positivt at tage fat i lige for tiden, men det kan der selvfølgelig være delte meninger om.

Jeg har spillet på elite-plan og jeg ved hvordan det er at blive skiftet ud, selv hvis det er de sidste par minutter af kampen så bliver man skuffet, men jeg synes nu hans adfærd viser lidt andet end bare skuffelse og igen det er ikke første gang det sker, så der er ikke tale om et særtilfælde - så det er derfor jeg bringer det op. Benítez er en presset mand, derfor synes jeg godt at man som spiller i kampene kan vise, at man støtter ham og ikke bare går forbi ham som om han ikke eksisterede og giver ham et halvt håndtryk, fordi Benítez nærmest tvinger ham til det, han har brug for støtte og ikke spillere der bliver sure over at blive skiftet ud, når der er 10 minutter tilbage af en cup-kamp imod Cádiz.

Men støtten, samt respekten til Benítez har jo ikke eksisteret, så det skulle selvfølgelig ikke overraske mig hvis det kun bliver værre og vi herinde selvfølgelig stadig mener at det bare fordi de er skuffet.

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #322 af Rogoshin
Besvaret af Rogoshin på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Måske er jeg urimelig, men kan du forklare nærmere hvad du mener med at hans adfærd viser andet end skuffelse, for det kan jeg ikke helt se. Mener du på grund af al den virak der er lige nu?

10 år 6 måneder siden #323 af Sahinovic

Rogoshin skrev: Måske er jeg urimelig, men kan du forklare nærmere hvad du mener med at hans adfærd viser andet end skuffelse, for det kan jeg ikke helt se. Mener du på grund af al den virak der er lige nu?

Hvis du så lige gider at læse mit indlæg, så hentyder jeg til at hans adfærd klart og tydeligt viser at han ikke kan lide Benítez. Men så ser vi åbenbart forskelligt på det,- lad mig gætte, det kom måske også som en kæmpe overraskelse for dig - efter der kom officiele udtalelser - om at Ronaldo og Bale ikke havde det super godt med hinanden, i al den tid?

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #324 af Rogoshin
Besvaret af Rogoshin på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg kan ikke se hvad Ronaldo og Bale har med det at gøre. Men hvis du ikke kan eller vil uddybe, så fred med det.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Rogoshin.

Leveret af Kunena Forum