Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 7 måneder siden #349 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Siempre Madrid skrev: Udtalelse 1: Hvis Pérez siger, at Benítez er løsningen, så er han det. Vi er blot arbejdere og Pérez er kongen.

Udtalelse 2: Vi fortsætter med at arbejde for Benítez, som er en stor træner.

En af ovenstående udtalelser kommer fra vores anfører, gæt hvilken!

www.udrensning.nu

For de fatsvage, hvad betyder det så? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #350 af Siempre Madrid

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev: Udtalelse 1: Hvis Pérez siger, at Benítez er løsningen, så er han det. Vi er blot arbejdere og Pérez er kongen.

www.udrensning.nu

Det er vel blot en konstatering af, at Sergio Ramos er fyldt med Madridismo, når det kan vendes til hans fordel, mens han lægger det på hylden, så snart han kan komme til det. Forhåbentlig står de og mangler en central forsvarer i Porto til sommer ;-)

Ovenstående er måske en kende hårdt sagt, men for fanden hvor kunne jeg ønske mig, at især anførerteamet udtrykte sig meget mere støttende omkring holdet og klubben, frem for disse tvetydige kommentarer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 7 måneder siden #351 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Udtalelse 1: Hvis Pérez siger, at Benítez er løsningen, så er han det. Vi er blot arbejdere og Pérez er kongen.

Jeg håber det nr. 1 der kommer fra vores anfører, ellers er han en værre løgner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, SR4, LasseRMD

10 år 7 måneder siden #352 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

www.udrensning.nu

Det er vel blot en konstatering af, at Sergio Ramos er fyldt med Madridismo, når det kan vendes til hans fordel, mens han lægger det på hylden, så snart han kan komme til det. Forhåbentlig står de og mangler en central forsvarer i Porto til sommer ;-)

Ovenstående er måske en kende hårdt sagt, men for fanden hvor kunne jeg ønske mig, at især anførerteamet udtrykte sig meget mere støttende omkring holdet og klubben, frem for disse tvetydige kommentarer.

Jeg tolker det nemlig bare ikke negativt, og det er derfor jeg ikke forstår det :)

Jeg synes bare man skal passe på med at fortolke alt negativt, og specielt når det kommer fra spansk presse.

Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 7 måneder siden #353 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Er jeg den eneste som synes at Real Madrid burde kigge ud i markedet efter en backup for Benzema?

Der er jo pt. et overflødighedshorn af seriøse, billige muligheder, herunder; Et gamble med Radamel Falcao eller Pato (som pt. splitter den brasilianske liga af og stadig kun er 26 år gammel). Herudover er Lavezzi uden kontrakt til sommer og Inters Icardi skulle angiveligt være faldet i unåde hos Mancini. Nolito er også en mulighed - ikke mindst hvis man ønsker at drille Barcelona lidt.

Benzema står foran et år hvor han udover skader kan risikere at skulle møde op til diverse høringer og andre distraheringer ifm. retssagen. Det vil simpelthen ikke give mening, ikke at have et alternativ i baghånden og her har man muligheder for 20m euro og nedefter.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

10 år 7 måneder siden #354 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016 - II

nono skrev: Er jeg den eneste som synes at Real Madrid burde kigge ud i markedet efter en backup for Benzema?

Der er jo pt. et overflødighedshorn af seriøse, billige muligheder, herunder; Et gamble med Radamel Falcao eller Pato (som pt. splitter den brasilianske liga af og stadig kun er 26 år gammel). Herudover er Lavezzi uden kontrakt til sommer og Inters Icardi skulle angiveligt være faldet i unåde hos Mancini. Nolito er også en mulighed - ikke mindst hvis man ønsker at drille Barcelona lidt.

Benzema står foran et år hvor han udover skader kan risikere at skulle møde op til diverse høringer og andre distraheringer ifm. retssagen. Det vil simpelthen ikke give mening, ikke at have et alternativ i baghånden og her har man muligheder for 20m euro og nedefter.

Vi mangler helt sikkert et alternativ og her gerne en ung fremadstormende angriber, der godt kan tåle at side på bænken, når Benzema skal spille. Men det bliver svært at finde et sådan talent, der ikke vil insistere på at spille hele tiden. Igen, så kræver det, at man arbejder meget mere målrettet med rotation i Real, hvis man vil have kvalitet på banen og bænken.

10 år 7 måneder siden #355 af Dios

nono skrev: Er jeg den eneste som synes at Real Madrid burde kigge ud i markedet efter en backup for Benzema?

Det er name-dropping! Hvad er ideen bag dem? Det er 5 forskellige typer, og Nolito vil du spille ude af position? Jeg er helt med på ideen, at man skal finde et alternativ til Benzema. Jeg kan bare ikke finde hoved og hale i det projekt du vil starte :)

10 år 7 måneder siden #356 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Dios skrev:

Det er name-dropping! Hvad er ideen bag dem? Det er 5 forskellige typer, og Nolito vil du spille ude af position? Jeg er helt med på ideen, at man skal finde et alternativ til Benzema. Jeg kan bare ikke finde hoved og hale i det projekt du vil starte :)

Ja Dios - det er namedropping som eksempler på hvor meget kvalitet der LIGE nu er i markedet til relativt små penge. Ideen er, som beskrevet, at sikre en bredde hvor kvaliteten rækker ud over en Jesé i unåde og en flagrende Lucas V - ikke mindst i lyset af at ingen rigtig kan spå om hvor meget fokus Benzemas palaver vil tage fra fodbolden i 2016. Hvilke transfer-muligheder som passer bedst ind i truppen eller systemet var jo eventuelt et indlæg du kunne berige os med, hvis du savner dette. Min personlige holdning er det bliver lidt for meget hypotetisk sludder for en sladder at drøfte hvordan Pato også vil kunne afløse Bale på højre-kanten da han spillede denne position under Ancelotti osv..
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved nono.

10 år 7 måneder siden #357 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Enig ingen af de overnævnte spiller passer til os! :-)

Jeg siger det igen LUKAKU!!!

RAUL!!!!

10 år 7 måneder siden #358 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Uanset om det bliver i Januar eller til sommer er spændende muligheder for indkøb. United og Chelsea sejler, og er nok villige til lidt af hvert. Heri kunne det være rart at skille sig af med Bale og Ronaldo til rigtige gode priser.

I forhold til indkøb skal vi have spillere i en helt anden kaliber end, hvad vi ellers er kendt plejer at hente. Barca råder nu over talentfulde krigere som Suarez, Neymar og Arda, som nok henter mesterskabet hjem til dem ved at være afgørende i svære udebanekampe.

10 år 7 måneder siden #359 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Fondo_Sur skrev: Uanset om det bliver i Januar eller til sommer er spændende muligheder for indkøb. United og Chelsea sejler, og er nok villige til lidt af hvert. Heri kunne det være rart at skille sig af med Bale og Ronaldo til rigtige gode priser.

I forhold til indkøb skal vi have spillere i en helt anden kaliber end, hvad vi ellers er kendt plejer at hente. Barca råder nu over talentfulde krigere som Suarez, Neymar og Arda, som nok henter mesterskabet hjem til dem ved at være afgørende i svære udebanekampe.

En kriger, er nok det aller sidste jeg ser Neymar som! Men ren verdensklasse og afgørende, det er han 100%! :-)

10 år 7 måneder siden #360 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II

LasseRMD skrev:

Fondo_Sur skrev: Uanset om det bliver i Januar eller til sommer er spændende muligheder for indkøb. United og Chelsea sejler, og er nok villige til lidt af hvert. Heri kunne det være rart at skille sig af med Bale og Ronaldo til rigtige gode priser.

En kriger, er nok det aller sidste jeg ser Neymar som! Men ren verdensklasse og afgørende, det er han 100%! :-)

Den forventede, men! ... Neymar er ærgerrig, løber meget, og altid klar med assistere. Altså er han ikke bare en luksusspiller, men også en vital mand for holdets sammensætning, hvilket står i modsætning til nogle af vores spillere, som virker isolerede. Men nu er det ikke min hensigt at diskutere Neymar, men at diskutere mulige indkøb som kan bidrage med, hvad han bidrager med :-)

Leveret af Kunena Forum