Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 5 måneder siden #373 af MadridistaPorVida
vild basse fra cr7

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved MadridistaPorVida.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #374 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Det ser ud til at Real Madrid har tænkt sig at holde fast i BBC-modellen. Det kan man begræde eller håbe på at det kommer til at virke. For mig at se er det klart at den model ikke virker med Isco eller James. Jeg tænker at man måske skulle smide Marcelo op på midtbanen ved siden af Kroos og Modric. Så mangler vi selvfølgelig en venstreback, men transfervinduet er jo heldigvis åbent endnu.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #375 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Johnson skrev: Det ser ud til at Real Madrid har tænkt sig at holde fast i BBC-modellen. Det kan man begræde eller håbe på at det kommer til at virke. For mig at se er det klart at den model ikke virker med Isco eller James. Jeg tænker at man måske skulle smide Marcelo op på midtbanen ved siden af Kroos og Modric. Så mangler vi selvfølgelig en venstreback, men transfervinduet er jo heldigvis åbent endnu.

Jeg gætter på, at det kun giver mening at smide Marcelo op på midten, hvis man holder sig til FIFA. :)

10 år 5 måneder siden #376 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Johnson skrev:

Jeg tænker at man måske skulle smide Marcelo op på midtbanen ved siden af Kroos og Modric. Så mangler vi selvfølgelig en venstreback, men transfervinduet er jo heldigvis åbent endnu.

Vi kunne også bare smide en yderst kompetent Kovačić ind ved siden af Kroos og Modric, og stadig bibeholde Marcelo på hans foretrukne position - der er trods alt tale om en af verdens bedste venstrebacks.

Jeg har haft svært ved at forstå hvorfor Benítez ikke bruger Kovačić, når han gang på gang viser at han kan spille noget flot fodbold - jeg ville lige umiddelbart ikke kune forestille mig, en bedre midtbanekonstellation end Modrić - Kroos - Kovačić.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

10 år 5 måneder siden #377 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Pjanic rygtes på det kraftigste til Real Madrid?

Jeg er kan egentlig godt lide ham, men er det tegn på, at Modric eller Kroos er på vej ud eller?

Modric, Kroos, James, Isco, Casemiro, Kovacic, Pjanic - syv spillere til tre pladser... man kan håbe på, det evt betyder, at James permanent bliver rykket ud på sin højre kant. Det kunne også være et tegn på, at Ronaldo måske er på vej væk, og Bale fra næste sæson bliver rykket over på venstre kant?

Hcm: Modric, Kovacic
Vcm: Kroos, Casemiro
Om: Pjanc, Isco
Hw: James, Lucas
Vw: Bale, Jesé

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #378 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Sæsonen 2015-2016 - II
MAMAHD.COM.......bedste sted

Firstrowsportes.eu

VÆR NU LIDT KREATIV OG HUSK GOOGLE ER DIN VEN :)

10 år 5 måneder siden #379 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

10 år 5 måneder siden #380 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2015-2016 - II

DarioGomez skrev: jyllands-posten.dk/sport/fodbold/intfodb...tjerne-ind-på-anlæg/

Fedt! Lige hvad vi manglede!

Jeg får så meget nederen på, hver sådanne nyheder kommer. Nu skal de fandme stoppe med at agere som idioter!!

10 år 5 måneder siden #381 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Der skal nok fængselsstraf til før de fatter noget. De lever på et helt andet niveau og tror de er urørlige når det bare er bøder.

10 år 5 måneder siden #382 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2015-2016 - II

asp3200 skrev: Der skal nok fængselsstraf til før de fatter noget. De lever på et helt andet niveau og tror de er urørlige når det bare er bøder.

Når klubben offentligt støtter spillere, som ter sig vanvittigt, så er det klart at andre også ter sig dumt.

Hvis det var for subtilt: Så længe klubben støtter Benzema i hans vanvittige livsstil, så vil alle andre spillere også presse citronen.

De ting Pérez udtalte om spillerne, da han stoppede sidst, er gældende igen. Spillerne smadrer klubben, og vores præsident lader dem gøre det.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 5 måneder siden #383 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Kunne man ikke indføre en klausul i kontrakten at samtlige Real Madrids spilleres biler skal justerebar så de fx max kan køre 100km i timen. - Det kan self ske at de kører 100Km/t et sted hvor de fx må køre 60km/t, men i det mindste kommer vi ikke i det vanvittige 200Km/t !

Bare en mini strøtanke fra undertegnet.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

10 år 5 måneder siden #384 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Han kørte 200 km/t i en Audi R8 og ikke i en Fiat Punto, politiet udtaler også - ''the police did not consider him to be a flight risk''; www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d8e328b45ce.html

Han får en bøde og får frataget sit kørekort, og så er det videre (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum