Sæsonen 2015-2016 - II
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Jeg gætter på, at det kun giver mening at smide Marcelo op på midten, hvis man holder sig til FIFA. :)Johnson skrev: Det ser ud til at Real Madrid har tænkt sig at holde fast i BBC-modellen. Det kan man begræde eller håbe på at det kommer til at virke. For mig at se er det klart at den model ikke virker med Isco eller James. Jeg tænker at man måske skulle smide Marcelo op på midtbanen ved siden af Kroos og Modric. Så mangler vi selvfølgelig en venstreback, men transfervinduet er jo heldigvis åbent endnu.
Jeg tænker at man måske skulle smide Marcelo op på midtbanen ved siden af Kroos og Modric. Så mangler vi selvfølgelig en venstreback, men transfervinduet er jo heldigvis åbent endnu.
Vi kunne også bare smide en yderst kompetent Kovačić ind ved siden af Kroos og Modric, og stadig bibeholde Marcelo på hans foretrukne position - der er trods alt tale om en af verdens bedste venstrebacks.
Jeg har haft svært ved at forstå hvorfor Benítez ikke bruger Kovačić, når han gang på gang viser at han kan spille noget flot fodbold - jeg ville lige umiddelbart ikke kune forestille mig, en bedre midtbanekonstellation end Modrić - Kroos - Kovačić.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jeg er kan egentlig godt lide ham, men er det tegn på, at Modric eller Kroos er på vej ud eller?
Modric, Kroos, James, Isco, Casemiro, Kovacic, Pjanic - syv spillere til tre pladser... man kan håbe på, det evt betyder, at James permanent bliver rykket ud på sin højre kant. Det kunne også være et tegn på, at Ronaldo måske er på vej væk, og Bale fra næste sæson bliver rykket over på venstre kant?
Hcm: Modric, Kovacic
Vcm: Kroos, Casemiro
Om: Pjanc, Isco
Hw: James, Lucas
Vw: Bale, Jesé
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Bindslev
- Gæst
-
Firstrowsportes.eu
VÆR NU LIDT KREATIV OG HUSK GOOGLE ER DIN VEN :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: jyllands-posten.dk/sport/fodbold/intfodb...tjerne-ind-på-anlæg/
Fedt! Lige hvad vi manglede!
Jeg får så meget nederen på, hver sådanne nyheder kommer. Nu skal de fandme stoppe med at agere som idioter!!
asp3200 skrev: Der skal nok fængselsstraf til før de fatter noget. De lever på et helt andet niveau og tror de er urørlige når det bare er bøder.
Når klubben offentligt støtter spillere, som ter sig vanvittigt, så er det klart at andre også ter sig dumt.
Hvis det var for subtilt: Så længe klubben støtter Benzema i hans vanvittige livsstil, så vil alle andre spillere også presse citronen.
De ting Pérez udtalte om spillerne, da han stoppede sidst, er gældende igen. Spillerne smadrer klubben, og vores præsident lader dem gøre det.
Bare en mini strøtanke fra undertegnet.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Han får en bøde og får frataget sit kørekort, og så er det videre (-:
Florentino Pérez