Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 5 måneder siden #409 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Zidane: "When we don't have the ball everyone will defend. It's the message that I've given the players."

NEJ! Hvor jeg håber at det er noget spillerne efterlever.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Lp, Fondo_Sur, Neye, Nada mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #410 af Ellehamp
Besvaret af Ellehamp på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kiwes skrev: Zidane: "When we don't have the ball everyone will defend. It's the message that I've given the players."

Ja, det kunne godt nok være fedt.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

10 år 5 måneder siden #411 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kiwes skrev: Zidane: "When we don't have the ball everyone will defend. It's the message that I've given the players."

Er det ikke det samtlige trænere siger når de ankommer til en ny klub? Synes ihvertfald det lyder som en standard ting, såsom at spillerne skal gøre sig fortjente til en plads i start 11'ern via træning etc.

Men hvis han kan få os til at ligne et hold igen, hvor samtlige spillere arbejder stenhårdt for hinanden i samtlige 90 minutter, så tør jeg godt at håbe på et mesterskab igen - bliver ihvertfald spændende at følge imorgen fra 20;30.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 5 måneder siden #412 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Bare lige for at få det hele med, så tilføjede han også:

"You cannot afford to have two or three players who don't defend"

Men imens de fleste har travlt med at gøre BBC til roden til alt ondt, så vil jeg mene, at det er motoren på holdet - midtbanen - og den manglende balance der har været problemet. Mange af de svaghedstegn som vi har set i forsvaret og angrebet, vil blive løst ved at der kommer styr på midtbanen.

Jeg håber og tror på, at alene glæden blandt spillerne, over at have fået Zidane som træner, vil løse mange ting:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

10 år 5 måneder siden #413 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Man kan jo håbe Zidane effekten er bedre end Benitez effekten...

10 år 5 måneder siden #414 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Har en god fornemmelse for kampen i morgen. Vi har sku' også brug for en klart og overbevisende sejr (læs: altså ikke 10-2 mod 9 mand).

Sidste chance for Florentino! Ellers skal vi have Ivan Zamorano som præsi, og hente Bielsa som cheftræner, som sikkert implementerer maratonløb for spillerne hver mandag.

Men nu har jeg som sagt en god fornemmelse for, at Zidane sikrer fremgang i en kompleks tid ...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #415 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

M_linding skrev: Bare lige for at få det hele med, så tilføjede han også:

"You cannot afford to have two or three players who don't defend"

Men imens de fleste har travlt med at gøre BBC til roden til alt ondt, så vil jeg mene, at det er motoren på holdet - midtbanen - og den manglende balance der har været problemet. Mange af de svaghedstegn som vi har set i forsvaret og angrebet, vil blive løst ved at der kommer styr på midtbanen.

Jeg håber og tror på, at alene glæden blandt spillerne, over at have fået Zidane som træner, vil løse mange ting:)

Er det ikke mere hele vejen rundt, at problemet er? Man kan jo se, at når først vi faktisk står på egen banehalvdel og bør være svære at nedbryde, så skubber Bale og Ronaldo op og så kan modstanderne gøre som de vil på fløjene, fordi der står fire mand og glor. Men når de først kommer ned på den anden side af midtbanen, så er det Kroos og Modric, der ikke ligefrem sætter i sprint for at få lukket det rum, som er opstået. Det var nok meget kort og upræcist, men pointen er, at jeg ser problemet både på midten og i angrebet - altså 5-6 mand, der ikke arbejder hårdt nok for at få det til at fungere.

10 år 5 måneder siden #416 af Sahinovic
Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid

“Jeg er godt klar over, at en managers arbejde bedømmes på resultater, og jeg ved også godt, at vores arbejde altid debatteres kraftigt, men jeg har rigtig svært ved at forstå præsidentens beslutning denne gang. Vi er kun halvejs igennem sæsonen! Zidane bliver Real Madrids femte træner siden 2009. Alle disse ændringer på trænerposten får mig til at spørge: Er det virkelig altid træneren, som er den skyldige? Er det altid kun dem, der laver fejl? Du kan drage dine egne konklusioner“.

Florentino Pérez

10 år 5 måneder siden #417 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev: Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid

“Jeg er godt klar over, at en managers arbejde bedømmes på resultater, og jeg ved også godt, at vores arbejde altid debatteres kraftigt, men jeg har rigtig svært ved at forstå præsidentens beslutning denne gang. Vi er kun halvejs igennem sæsonen! Zidane bliver Real Madrids femte træner siden 2009. Alle disse ændringer på trænerposten får mig til at spørge: Er det virkelig altid træneren, som er den skyldige? Er det altid kun dem, der laver fejl? Du kan drage dine egne konklusioner“.

Lediggang er roden til alt ondt. Der er jo helt gået "Den talende hollænder" i ham. Det skal blive godt at få ham ansat i Bayern München, så han ikke skal give sin mening om alt muligt (og umuligt).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 5 måneder siden #418 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev: Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid

Er ikke helt enig i Ancelotti her. Vi kan tydeligt se forskellen på holdets forfatning ud fra hvilken træner vi har. Fyringen af Ancelotti var en classic Perez og en forhastet beslutning. Fyring af Benitez ser jeg derimod som nødvendigt, da holdet ikke havde nogen som helst spilleglæde.

Pelligrini magter ikke Real Madrid. Mourinho kan man ikke have mere end 3 år. Så ja... Ancelotti-fyringen er vel den eneste fyring, som man kan kritisere.

10 år 5 måneder siden #419 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev:

Lediggang er roden til alt ondt. Der er jo helt gået "Den talende hollænder" i ham. Det skal blive godt at få ham ansat i Bayern München, så han ikke skal give sin mening om alt muligt (og umuligt).

Jeg vidste! du ville være den første til at komme med - endnu - en nedladende kommentar om Ancelotti (-;

Manden har fat i den lange ende og det ved du også godt, det der sker i klubben er jo fuldstændigt håbløst, men Florentino har endnu engang formået at fjerne fokus fra det håbløse via en ansættelse af Zidane på trænerposten - og jeg må være ærgerlig at indrømme, at jeg er hoppet i med begge ben efter kampen mod Deportivo. Der var mange positive takter at tage med fra kampen.

Florentino Pérez

10 år 5 måneder siden #420 af Sahinovic

Fondo_Sur skrev:

Er ikke helt enig i Ancelotti her. Vi kan tydeligt se forskellen på holdets forfatning ud fra hvilken træner vi har. Fyringen af Ancelotti var en classic Perez og en forhastet beslutning. Fyring af Benitez ser jeg derimod som nødvendigt, da holdet ikke havde nogen som helst spilleglæde.

Pelligrini magter ikke Real Madrid. Mourinho kan man ikke have mere end 3 år. Så ja... Ancelotti-fyringen er vel den eneste fyring, som man kan kritisere.

Ja, det bliver sjovt at se hvad undskyldningen bliver når Zidane skal til at fyres.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum