Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 5 måneder siden #421 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Læste lige et sted at Karim Benzema er den første spiller i La Ligas historie, der opnår 100 mål uden straffesparks scoringer!
Det er da noget af en bedrift!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, ElMadrid, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #422 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev: Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid

“Jeg er godt klar over, at en managers arbejde bedømmes på resultater, og jeg ved også godt, at vores arbejde altid debatteres kraftigt, men jeg har rigtig svært ved at forstå præsidentens beslutning denne gang. Vi er kun halvejs igennem sæsonen! Zidane bliver Real Madrids femte træner siden 2009. Alle disse ændringer på trænerposten får mig til at spørge: Er det virkelig altid træneren, som er den skyldige? Er det altid kun dem, der laver fejl? Du kan drage dine egne konklusioner“.

Lediggang er roden til alt ondt. Der er jo helt gået "Den talende hollænder" i ham. Det skal blive godt at få ham ansat i Bayern München, så han ikke skal give sin mening om alt muligt (og umuligt).

Jeg vidste! du ville være den første til at komme med - endnu - en nedladende kommentar om Ancelotti (-;

Manden har fat i den lange ende og det ved du også godt, det der sker i klubben er jo fuldstændigt håbløst, men Florentino har endnu engang formået at fjerne fokus fra det håbløse via en ansættelse af Zidane på trænerposten - og jeg må være ærgerlig at indrømme, at jeg er hoppet i med begge ben efter kampen mod Deportivo. Der var mange positive takter at tage med fra kampen.

Jamen, Ancelotti har da 100% ret i sin udtalelse, men hvor har han dog haft travlt hen over efteråret med at kommentere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 5 måneder siden #423 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II
@Sahinovic

Forhåbenligt en god undskyldning. Zidane er på mange områder perfekt, da han har respekten i klubben og i medierne samt at han kender klubben, ungdomsspillerne mm. Problemet har vel været at trænerne har haft meget kort snor hvad angår resultater. 0 trofæer = fyring. Er sikker på, at ZZ får en længere snor end de fleste har haft.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 5 måneder siden #424 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev: Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid

“Jeg er godt klar over, at en managers arbejde bedømmes på resultater, og jeg ved også godt, at vores arbejde altid debatteres kraftigt, men jeg har rigtig svært ved at forstå præsidentens beslutning denne gang. Vi er kun halvejs igennem sæsonen! Zidane bliver Real Madrids femte træner siden 2009. Alle disse ændringer på trænerposten får mig til at spørge: Er det virkelig altid træneren, som er den skyldige? Er det altid kun dem, der laver fejl? Du kan drage dine egne konklusioner“.

Lediggang er roden til alt ondt. Der er jo helt gået "Den talende hollænder" i ham. Det skal blive godt at få ham ansat i Bayern München, så han ikke skal give sin mening om alt muligt (og umuligt).

Jeg vidste! du ville være den første til at komme med - endnu - en nedladende kommentar om Ancelotti (-;

Manden har fat i den lange ende og det ved du også godt, det der sker i klubben er jo fuldstændigt håbløst, men Florentino har endnu engang formået at fjerne fokus fra det håbløse via en ansættelse af Zidane på trænerposten - og jeg må være ærgerlig at indrømme, at jeg er hoppet i med begge ben efter kampen mod Deportivo. Der var mange positive takter at tage med fra kampen.

Jamen, Ancelotti har da 100% ret i sin udtalelse, men hvor har han dog haft travlt hen over efteråret med at kommentere.

Jeg tror ikke han har taget fat i en journalist for at få dette ud, jeg tror han er blevet spurgt om det i et interview, også synes jeg altså det er lidt befriende at han egentligt bare siger det som det er, han har trods alt været træner i Real Madrid og derfor synes jeg også det er berettiget at han kommer med disse type udtalelser - ikke at man skulle have været træner i Real Madrid for at kunne se dette.

Florentino Pérez

10 år 5 måneder siden #425 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg tror ikke han har taget fat i en journalist for at få dette ud, jeg tror han er blevet spurgt om det i et interview, også synes jeg altså det er lidt befriende at han egentligt bare siger det som det er, han har trods alt været træner i Real Madrid og derfor synes jeg også det er berettiget at han kommer med disse type udtalelser - ikke at man skulle have været træner i Real Madrid for at kunne se dette.

Han blev tilknyttet her i efteråret som deres ekspert kommentator indtil han får noget andet at lave. Jeg ved ikke hvad Benitez har foretaget sig som træner udenfor mit livestream, men spillet på banen var røv og nøgler. Der var ikke skyggen af forbedringer. Ligesom da Ancelotti blev fyret.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Zyconith.

10 år 5 måneder siden #426 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev:

Fondo_Sur skrev:

Er ikke helt enig i Ancelotti her. Vi kan tydeligt se forskellen på holdets forfatning ud fra hvilken træner vi har. Fyringen af Ancelotti var en classic Perez og en forhastet beslutning. Fyring af Benitez ser jeg derimod som nødvendigt, da holdet ikke havde nogen som helst spilleglæde.

Pelligrini magter ikke Real Madrid. Mourinho kan man ikke have mere end 3 år. Så ja... Ancelotti-fyringen er vel den eneste fyring, som man kan kritisere.

Ja, det bliver sjovt at se hvad undskyldningen bliver når Zidane skal til at fyres.

I så fald må den falde tilbage på Perez. Den bliver svær at slippe udenom. Jeg føler, at han nu har brugt sit trumfkort. Hvis jeg må bruge en analogi fra Stratego, har han smidt sin feltmarskal på bordet, men pludselig kan spionen slå til, og så er spillet ude for ham. Oversat til almindeligt dansk, så har han brugt sit stærkeste kort, mens der er indregnet en stor risiko for fiasko.. Han må ikke kunne overleve, hvis Zidane fejler..

Uanset hvad, er det ren Win-Win.. Men jeg vil ikke ofre Zidane for Perez.. Det synes jeg ikke ville være retfærdigt over for Zidane, da han jo ikke har gjort noget forkert.

On Ballon d'Or: Jeg tror faktisk godt, at Ronaldo kan gå hen og vinde den. Messi og Neymar har jo måttet dele nogle af de stemmer, som Barca-lovers giver ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

10 år 5 måneder siden #427 af Sahinovic
Kratmus skrev:

On Ballon d'Or: Jeg tror faktisk godt, at Ronaldo kan gå hen og vinde den. Messi og Neymar har jo måttet dele nogle af de stemmer, som Barca-lovers giver ;)

Good one, lol (-;

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Fondo_Sur

10 år 5 måneder siden #428 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg har da aldrig oplevet nogen svare så elendigt på spørgsmål som Ronaldo :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 måneder siden #429 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Og Niels Chr. Frederiksen så hellere Alba end Marcelo på den venstre back. Har han drukket af natpotten?!

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 5 måneder siden #430 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Fedt jakkesæt Pogba har :-)
Spændende at se om Ronaldo eller Neymar får 2.pladsen.
Tror iøvrigt, at det sidste gang Ronaldo (fylder 31 år) reelt har en chance i top 2
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Raul7-2880.

10 år 5 måneder siden #431 af Sahinovic
Så lær da engelsk Messi :-b

Er jeg den eneste som synes at Luis Enrique virker utroligt arrogant, når han ikke engang gider at komme til et event han er blevet nomineret til og højst sandsynligt kommer til at vinde.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 5 måneder siden #432 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Pelle skrev: Og Niels Chr. Frederiksen så hellere Alba end Marcelo på den venstre back. Har han drukket af natpotten?!

Alba er da en klasse over marcelo defensivt, nok to og lige offensivt. Forstår ham.

Leveret af Kunena Forum