Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 5 måneder siden #445 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Nu er der vist forskel på en bruger på et forum med en holdning og så en tidligere træner, der slet ikke burde udtale sig om forholdene i sin tidligere klub ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #446 af Siempre Madrid

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev: Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid

“Jeg er godt klar over, at en managers arbejde bedømmes på resultater, og jeg ved også godt, at vores arbejde altid debatteres kraftigt, men jeg har rigtig svært ved at forstå præsidentens beslutning denne gang. Vi er kun halvejs igennem sæsonen! Zidane bliver Real Madrids femte træner siden 2009. Alle disse ændringer på trænerposten får mig til at spørge: Er det virkelig altid træneren, som er den skyldige? Er det altid kun dem, der laver fejl? Du kan drage dine egne konklusioner“.

Lediggang er roden til alt ondt. Der er jo helt gået "Den talende hollænder" i ham. Det skal blive godt at få ham ansat i Bayern München, så han ikke skal give sin mening om alt muligt (og umuligt).

Siempre efter fyrringen: Perez er helt gal på den for det er spillernes skyld og ikke træneren.
Ancelotti udtaler det samme.
Siempre: Ancelotti er helt gal på den!

Altså Siempre, der var en gang hvor man tog dig meget seriøs, men der er altså bare tilfælde her hvor din subjektivitet skinner igennem, når du så hurtigt kan ændre mening om ting alt afhængig af hvem det har med at gøre. :)

Jeg har i det mindste opnået at blive taget seriøst....du skulle prøve det ;-)

Som jeg skriver i et senere svar til Sahinovic, så har Ancelotti jo fuldstændig ret i, at det ikke altid kan kastes tilbage på træneren, når resultaterne ikke er der, men jeg synes bare at han har haft travlt med at kommentere på tingenes tilstand i Real Madrid og der er ingen grund til at en ellers sympatisk person går Den talende hollænder i bedene.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Siempre Madrid.

10 år 5 måneder siden #447 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg vil egentlig gerne hive den heftige debat mellem Frimann og NFC på tv3sport, hvor parterne var uenige om, hvorvidt en forsvarsspiller kan vinde Balon d'Or, ind på madridista.dk og spørge: Kan en forsvarsspiller vinde Balon d'Or?

Og i tillæg til ovenstående, hvis man har ja-hatten på: Hvem?

Gerne med en lille begrundelse :-)

OG hvor er det egentlig vildt, at Real Madrid har fire spillere på FIFPros hold i 2015 - denne trup har et enormt potentiale!

10 år 5 måneder siden #448 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Daniel skrev: Jeg vil egentlig gerne hive den heftige debat mellem Frimann og NFC på tv3sport, hvor parterne var uenige om, hvorvidt en forsvarsspiller kan vinde Balon d'Or, ind på madridista.dk og spørge: Kan en forsvarsspiller vinde Balon d'Or?

OG hvor er det egentlig vildt, at Real Madrid har fire spillere på FIFPros hold i 2015 - denne trup har et enormt potentiale!

Fabio Cannavaro vandt den i 2006 - sikkert i høj grad på grund af det italienske verdensmesterskab, så ja - en forsvarsspiller kan godt vinde den.

Men ellers er retorikken vel den, at det er "nemmere" at være forsvarsspiller, da de blot skal spoile modstanderens spil, hvorimod angriberen skal være i stand til at lave noget ekstraordinært for at komme forbi forsvarsspilleren.

PS: jeg så ikke debatten eller overrækkelsen overhovedet, så ved ikke præcist, hvad diskussionen gik på eller, hvem der havde hvilke synspunkter.

10 år 5 måneder siden #449 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
JA selvfølgelig kan en forsvarspiller være verdens bedste. Ærgeligt det kun sker så sjældent og det var fantastisk da Cannavaro vandt den.

10 år 5 måneder siden #450 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Daniel skrev: Jeg vil egentlig gerne hive den heftige debat mellem Frimann og NFC på tv3sport, hvor parterne var uenige om, hvorvidt en forsvarsspiller kan vinde Balon d'Or, ind på madridista.dk og spørge: Kan en forsvarsspiller vinde Balon d'Or?

Jeg fuldte selv den debat, og jeg må indrømme, at jeg støttede Frimann.

Helt overordnet vil jeg mene, at det kræver mere fodboldfærdighed at være en dygtig offensiv spiller. Du har større pres på dig og det er dig, der skal afgøre kampene.

Det ikke sagt, at jeg ikke mener, at det kan lade sig gøre, at man som forsvarsspiller vinder Ballon D'or. Da Cannavaro vandt, havde han ført et suverænt defensivt hold til VM-trofæet, og han havde tilmed også vundet en del med Juventus, der også især havde det defensive på plads.

Jeg synes, at det til tider var lidt hyklerisk fra NFC i går. "De skal anerkendes bla bla".. Helt fint, men det er jo ikke kun inden for awards at den anerkendelse mangler. Den afspejler jo fint den generelle prisfastsættelse i fodboldverdenen, der sjovt nok også sætter et større prisskilt på de offensive spillere.

10 år 5 måneder siden #451 af Siempre Madrid

I princippet skulle der ikke være noget i vejen for, at en forsvarsspiller kan vinde Guldbolden, men i øjeblikket er der ikke nogen spillere, som er i nærheden af Cristiano Ronaldo og Lionel Messi og så kan en forsvarsspiller naturligvis heller ikke komme i betragtning.

Og der er vel ikke nogen forsvarsspillere på nuværende tidspunkt, som simpelthen besidder alle facetter i spillet og som er det absolutte omdrejningspunkt på deres hold. Man skal vel op i nærheden af spillere som Fernando Hierro, Baresi og Maldini for at komme i betragtning og dagens forsvarsspillere er i bedste fald ordinære i sammenligning med dem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 5 måneder siden #452 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Jeg fulgte ikke selv debatten, men nu synes jeg man oftest man har et forskruet syn på tilværelsen i fodbold, hvor man nærmest kun bliver bedømt på mål og assist. Steven Gerrard er jo et godt bevis på det. Han var en af de bedste spillere i min verden, men blev aldrig rigtig anerkendt som andre offensive spillere. Det er en skam, at folk tænker sådan synes jeg.

For at svarer på dit spørgsmål, så er mit svar selvfølgelig ja. Ramos i 2014 havde været ligeså fortjent som Ronaldo, hvis du spørger mig. Det er bare svært som forsvarspiller at skille sig helt vildt ud, da man ikke har statistikker og andet man kan blive bedømt på. Ramos havde et fantastisk 2014 år, og han var jo den helt store spiller i semifinalen og finalen, og kom på årets hold i Spanien og Chl.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Dios.

10 år 5 måneder siden #453 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev: Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid

“Jeg er godt klar over, at en managers arbejde bedømmes på resultater, og jeg ved også godt, at vores arbejde altid debatteres kraftigt, men jeg har rigtig svært ved at forstå præsidentens beslutning denne gang. Vi er kun halvejs igennem sæsonen! Zidane bliver Real Madrids femte træner siden 2009. Alle disse ændringer på trænerposten får mig til at spørge: Er det virkelig altid træneren, som er den skyldige? Er det altid kun dem, der laver fejl? Du kan drage dine egne konklusioner“.

Lediggang er roden til alt ondt. Der er jo helt gået "Den talende hollænder" i ham. Det skal blive godt at få ham ansat i Bayern München, så han ikke skal give sin mening om alt muligt (og umuligt).

Siempre efter fyrringen: Perez er helt gal på den for det er spillernes skyld og ikke træneren.
Ancelotti udtaler det samme.
Siempre: Ancelotti er helt gal på den!

Altså Siempre, der var en gang hvor man tog dig meget seriøs, men der er altså bare tilfælde her hvor din subjektivitet skinner igennem, når du så hurtigt kan ændre mening om ting alt afhængig af hvem det har med at gøre. :)

Jeg har i det mindste opnået at blive taget seriøst....du skulle prøve det ;-)

Som jeg skriver i et senere svar til Sahinovic, så har Ancelotti jo fuldstændig ret i, at det ikke altid kan kastes tilbage på træneren, når resultaterne ikke er der, men jeg synes bare at han har haft travlt med at kommentere på tingenes tilstand i Real Madrid og der er ingen grund til at en ellers sympatisk person går Den talende hollænder i bedene.

Mourinho har ellers stærkt kritiseret alt og alle i Real og ham ønsker du endda tilbage.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #454 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ramos på UEFA's hold for sjette gang. SJETTE. Det er vildt så overvurderet han er.

10 år 5 måneder siden #455 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Raúl 7 skrev: Ramos på UEFA's hold for sjette gang. SJETTE. Det er vildt så overvurderet han er.

Måske. Det kan også være at det vildt så meget du undervurderer ham.

10 år 5 måneder siden #456 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II
AS mener at vide, at Zizou vil hente Pogba til Real. Hvem ønsker vi mest, hvis valget står mellem Hazard og Pogba?
Og vil det med FFP i baghovedet være muligt at hente begge i tilfælde af, at man skipper Ronaldo videre?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum