Sæsonen 2015-2016 - II
- PandaRocky
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev:
Pelle skrev: Og Niels Chr. Frederiksen så hellere Alba end Marcelo på den venstre back. Har han drukket af natpotten?!
Alba er da en klasse over marcelo defensivt, nok to og lige offensivt. Forstår ham.
Synes du? Jeg ser Alba som værende et niveau over Marcelo defensivt, mens jeg tværtimod ser Marcelo værende 2 niveauer over Alba offensivt.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Tillykke til Messi, bedste nogensinde!
Havde den kommentar ikke vaeret mere passende paa fcbarcelona.dk eller maaske bare bold.dk? ;-)
Tror ikke, at der er mange herindre, der faar nogen glaedesrus ud af at du lykoensker Messi
R7CR7GB11 skrev:
Havde den kommentar ikke vaeret mere passende paa fcbarcelona.dk eller maaske bare bold.dk? ;-)
Tror ikke, at der er mange herindre, der faar nogen glaedesrus ud af at du lykoensker Messi
Jeg lykønsker Lionel Messi grundet hans fantastiske fodbold, det har ikke noget med FC Barcelona at gøre.
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Jeg lykønsker Lionel Messi grundet hans fantastiske fodbold, det har ikke noget med FC Barcelona at gøre.
Den er jeg med paa. Jeg forstaar bare ikke helt pointen i at goere det herindre, men fred vaere med det :-D
Tillykke til ham, men bedste nogensinde er han ikke. Men orker ikke den lange diskussion.
Maradona er den bedste i min bog, grundet hårdheden dengang og hans holdkammerater var lort ift Iniesta osv.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- ElGordo
- Gæst
-
Jeg var personligt selv i BIlka mens Messi blev udråbt uden jeg vidste det og måtte pludselig sætte mig ned pga en mærkelig følelse i kroppen..
Siempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev: Vores kære Ancelotti udtaler således til Goal.com; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ti-criticises-madrid
“Jeg er godt klar over, at en managers arbejde bedømmes på resultater, og jeg ved også godt, at vores arbejde altid debatteres kraftigt, men jeg har rigtig svært ved at forstå præsidentens beslutning denne gang. Vi er kun halvejs igennem sæsonen! Zidane bliver Real Madrids femte træner siden 2009. Alle disse ændringer på trænerposten får mig til at spørge: Er det virkelig altid træneren, som er den skyldige? Er det altid kun dem, der laver fejl? Du kan drage dine egne konklusioner“.
Lediggang er roden til alt ondt. Der er jo helt gået "Den talende hollænder" i ham. Det skal blive godt at få ham ansat i Bayern München, så han ikke skal give sin mening om alt muligt (og umuligt).
Siempre efter fyrringen: Perez er helt gal på den for det er spillernes skyld og ikke træneren.
Ancelotti udtaler det samme.
Siempre: Ancelotti er helt gal på den!
Altså Siempre, der var en gang hvor man tog dig meget seriøs, men der er altså bare tilfælde her hvor din subjektivitet skinner igennem, når du så hurtigt kan ændre mening om ting alt afhængig af hvem det har med at gøre. :)