Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 5 måneder siden #457 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Pelle skrev: AS mener at vide, at Zizou vil hente Pogba til Real. Hvem ønsker vi mest, hvis valget står mellem Hazard og Pogba?
Og vil det med FFP i baghovedet være muligt at hente begge i tilfælde af, at man skipper Ronaldo videre?

Kommer vel an på hvor meget man kan få for Ronaldo? Det kunne jo meget vel gå hen og blive en pæn sjat.

Men må godt nok indrømme, at jeg ikke kan finde ud af de der regler. Forstår stadig ikke hvordan City kunne lave det transfervindue, de lavede i sommers. Må indrømme, at jeg efterhånden har svært ved at tage FFP seriøst, men det er nok bare mig, der er forvirret; hvis nogle klogere hoveder vil bidrage med lidt oplysning her, så skal de være meget velkomne.

Hvis valget står mellem Hazard og Pogba? Altså hvis vi samtidig går ud fra, at Ronaldo skippes videre? I dette tilfælde så helt sikkert Hazard... Hvis BBC til gengæld er fuldtallige igen til næste sæson (7-9-13), så synes jeg det vil være noget nær katastrofalt at hente Hazard. Så hellere hente Pogba, selvom jeg efterhånden er ved at have et anstrengt forhold til disse astronomiske transfers, købt ind til pladser hvor vi i forvejen er i besiddelse af enormt meget talent. Min tålmodighed med spillere som Isco og Kovacic er i hvert fald stadig indtakt.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved FranciscoISCO.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #458 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Sæsonen 2015-2016 - II

FranciscoISCO skrev:

Pelle skrev: AS mener at vide, at Zizou vil hente Pogba til Real. Hvem ønsker vi mest, hvis valget står mellem Hazard og Pogba?
Og vil det med FFP i baghovedet være muligt at hente begge i tilfælde af, at man skipper Ronaldo videre?

Kommer vel an på hvor meget man kan få for Ronaldo? Det kunne jo meget vel gå hen og blive en pæn sjat.

Men må godt nok indrømme, at jeg ikke kan finde ud af de der regler. Forstår stadig ikke hvordan City kunne lave det transfervindue, de lavede i sommers. Må indrømme, at jeg efterhånden har svært ved at tage FFP seriøst, men det er nok bare mig, der er forvirret; hvis nogle klogere hoveder vil bidrage med lidt oplysning her, så skal de være meget velkomne.

Hvis valget står mellem Hazard og Pogba? Altså hvis vi samtidig går ud fra, at Ronaldo skippes videre? I dette tilfælde så helt sikkert Hazard... Hvis BBC til gengæld er fuldtallige igen til næste sæson (7-9-13), så synes jeg det vil være noget nær katastrofalt at hente Hazard. Så hellere hente Pogba, selvom jeg efterhånden er ved at have et anstrengt forhold til disse astronomiske transfers, købt ind til pladser hvor vi i forvejen er i besiddelse af enormt meget talent. Min tålmodighed med spillere som Isco og Kovacic er i hvert fald stadig indtakt.

Spørgsmålet ligger vel også i om man skal ud og ændre den nuværende trup eller om man skal ud og lappe de huller der. Fordi det er klart hvis man sælger en af BBC, så skal vi have en fuldblods erstatning på kvaliteten. Hvis vi derimod beholder BBC, så skal vi virkelig passe på med at købe en for stærk spiller, da jeg ikke kan forestille mig Hazard ville sidde på bænken. Selvom vi roterer, så skal der helst ikke opstår for mange problemer internt i truppen samt vores talenter skal have lov at spille også. Det samme gælder for Pogba, hvis han købes så får alt alt for mange spillere til midtbanen.

Jeg ville personligt se resten af sæsonen an, og så vælge om nogle spillere skal skippes videre efter denne sæson. Hvis ikke, så køb en venstre back og måske en backup angriber til Benz hvis ikke vi kan hive en Cantrano op i stedet og give ham mere spilletid end man gav Morata. Ville virkelig elske at se et stille transfervindue hvor man kunne arbejde med truppen hele sommeren og optakten og virkelig være klar fra sæsonstart. Efterhånden nogle sæsoner siden vi er kommet godt fra start.

10 år 5 måneder siden #459 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

FranciscoISCO skrev:

Enig, jeg fatter heller ikke FFP reglerne. Men jeg gik bare automatisk ud fra, at de ville slå igennem, hvis man gik ud og brugte noget der ligner 180 mio. euro på de to.
Mit spørgsmål var stillet som en forudsætning af, at Ronaldo blev solgt. Vi skal selvfølgelig ikke hente Hazard, når vi i forvejen har BBCJ, der kan spille blandt de forreste tre.
Men læser jeg virkelig rigtigt her, Francisco? Håber du at BBC bliver ved med at bestå?

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 5 måneder siden #460 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Pelle skrev: Men læser jeg virkelig rigtigt her, Francisco? Håber du at BBC bliver ved med at bestå?

Haha, sådan kunne det desværre godt forståes, ja, men det var nu nærmere en 7-9-13 for, at BBC ikke ville være fuldtallige fra næste sæson, hvis det da giver mening :P

...Ok jeg brugte udtrykket forkert!

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

10 år 5 måneder siden #461 af Tyskfugl
Besvaret af Tyskfugl på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Hej alle sammen mit første indlæg på madridsta
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

10 år 5 måneder siden #462 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Hazard er bare ingen mulighed hvis vi stadig har BBC. Det er bare simpelthen for urealistisk og vil umuligt fungere, hverken med rotation eller med alle inde samtidig.

Pogba afhænger af om vi skiller os af med nogle spillere. Vi har trods alt, Kroos, Modric, Isco, James, Kovacic og Casemiro. Det er også helt urealistisk at have alle 7 spillere til de positioner.

Man kan argumentere for at Modrid ikke har mange år tillbage på topplan, men truppen har alligevel store spillere i kø.

10 år 5 måneder siden #463 af Tyskfugl
Besvaret af Tyskfugl på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Modric er sjælen på vores hold, spiller han godt spiller de fleste godt.
Kovacic og casimiro er vel nemme at erstatte, hvis nu indkøbet hedder pogba.

10 år 5 måneder siden #464 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Det er ingen hemmelighed, at jeg er kæmpe fan af Hazard, så ham ser jeg som et must. Som alle er inde på, så betyder det selvfølgelig et farvel til enten Ronaldo eller Bale.
Hvis vi sælger én af de 2, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle købe både Pogba og Hazard. Jeg kan heller ikke gøre mig klog på de FFP regler, men lad os bare antage, at vi kan få 500-600 mio. kr. for Ronaldo, og kan få Hazard for 800 mio. kr. og Pogba for 650 mio. kr. så er der jo intet ekstremt over det ift. tidligere handler.

Jeg kan bare stadig ikke se fidusen i Pogba. Han er IMO alt for ustabil, og kan ikke rigtig finde ud af hans kompetencer, eller rettere sagt finde ud af hvad han ville kunne gøre bedre end dem vi har i forvejen. Han vil selvfølgelig bringe en del mere fysik og gennembrudsstyrke, men han er hverken god nok defensivt eller offensivt til at kræve en af de 2 pladser. Altså den dybdeliggende eller den mere offensive plads. Han er klart bedst som den centrale midtbanespiller, som skal hjælpe til defensivt såvel som offensivt.
Det skal nok blive interessant, selvom jeg overhovedet ikke er fan af ham. Han er en kvalitetsspiller, men spillere som Kovacic og Isco har jeg bare så meget fidus til.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 5 måneder siden #465 af Pelle
Altså Pogba er stadig ung og deraf ustabil og svingende i sine præstationer. Men jeg synes virkelig det er nemt at se, at manden besidder hele pakken. Han kan sparke, aflevere, arbejde defensivt, fylder godt, han er hurtig, og han er faktisk utrolig fodbold-intelligent hans alder tager i betragtning. De gange jeg har set ham tørne ud for Juve, er man ikke i tvivl om, at man kigger på en "Diamond in the making".

Jeg ser jo gerne Ronaldo forlade os, det er der vist ingen, der er i tvivl om. Her mener jeg, at Hazard er det mest oplagte valg. Så den forreste konstellation er jeg som sådan ikke nervøs for, hvis Ronaldo smutter.
Men jeg kan godt have mine bange anelser om midtbanen. Kommer Pogba til Real, betyder det med garanti et farvel til Isco (hvis det da ikke gør det alligevel!), og det ville jeg være træt af.
Men der er vel også en dark horse i De Gea, som stadig rygtes kraftigt til klubben. Personligt håber jeg, han kommer - Navas har ganske enkelt ikke formået at holde højt nok niveau til, at jeg tør satse på ham fremadrettet.

10 år 5 måneder siden #466 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Selvom der altid drømmes efter stjerner som Hazard, Pogba og De Gea. Så vil det vigtigste køb for mig til næste sæson være en habil reserve til venstre back positionen. Bliver Marcelo skadet, så synes jeg vi er i dyb krise da meget offensivt kommer fra ham og vi samtidig ingen venstre benet reserve har for ham.

Jeg håber meget på et indkøb af en spanier: Gaya, Moreno eller Bernat og forstår faktisk ikke, hvorfor vi ikke allerede her i januar lever efter en venstreback.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

10 år 5 måneder siden #467 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Med fare for at blive skudt i skoene, så håber jeg mest på Pogba af de to, også selvom Ronaldo sælges.

Baggrunden herfor er, at jeg ønsker, at man siger tak for alt til Kroos, og sender ham til PL, hvilket giver plads til Pogba uden at sende Isco alt for langt væk fra spilletid.

Jeg ser gerne et scenarie i front, hvor Bale har venstre flanke, Benz i midten og James til højre.

Her jeg ser mulighed for at krydre det med en fri Isco på en venstre kant i nogle kampe, hvor der skal aflastes. Han skal her have mandat til frit at vandre ind i banen, hvor han gør stor forskel. I dette scenarie vil en Marcelo på venstre back kunne skabe den fornødne bredde i venstre side.

Dertil vil Isco også kunne hive minutter på den centrale midtbane, som vil tælle spillere som modric, Pogba, casemiro og især en Kovacic, som jeg håber får en større rolle.

Herudover kunne man evt. skaffe en spiller, der dels kan dække spidsen men også kanten. Dette kommer naturligvis helt an på, hvad der sker med denis, jese, Lucas osv.

10 år 5 måneder siden #468 af Pelle
@Gåser

Det var godt du fik det sidste med, for med det opstillede scenarie virker truppen pludselig ualmindelig tynd, hvis du både ønsker at sige farvel til Kroos og Ronaldo.

Leveret af Kunena Forum