Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 6 måneder siden #469 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Pelle skrev:

Altså Pogba er stadig ung og deraf ustabil og svingende i sine præstationer. Men jeg synes virkelig det er nemt at se, at manden besidder hele pakken. Han kan sparke, aflevere, arbejde defensivt, fylder godt, han er hurtig, og han er faktisk utrolig fodbold-intelligent hans alder tager i betragtning. De gange jeg har set ham tørne ud for Juve, er man ikke i tvivl om, at man kigger på en "Diamond in the making".

Jeg synes bare hans ustabile spil er meget lig med Gutí, og ikke som sådan har noget med hans alder at gøre. Jeg kan selvfølgelig godt se, at han er en fantastisk fodboldspiller, men jeg ser kun slutprodukt i ham forstået på den måde, at det er hans vanvittige mål og assist som gør ham attraktiv, samt hans alder naturligvis. Jeg synes bare ikke han er en så fantastisk "fodboldspiller" som så, eller som mange gør ham til. Hans drive med bolden eller pasningsspil er jeg faktisk ikke synderligt begejstret for. Han kan ligesom mange andre verdensklassespillere hive en kanin op af hatten, og sætte spillet, men det kunne Gutí også. Og det er faktisk mere her jeg ser ham.
Han vil da klart være en forstærkning til holdet, men jeg kan bare ikke se ham i en rolle under Zidane med tempofyldt pasningsspil og meget boldbesiddelse.
Han kan tage røven på mig, og det vil jeg da også håbe han gør, hvis han nu skulle komme. Jeg foretrækker bare nogle andre typer og spillere.

Hvis jeg skulle lege med tanken om en ny midtbanespiller, så tror jeg asp vil få en sprøjteorgasme over det jeg vil skrive :D Men en spiller som Verratti er langt mere interessant for mig. Han vil uden tvivl være en forstærkning på holdet, hvor hans rolle egentlig vil sige sig selv. Vi mangler den defensive midtbanespiller som kan ligge dybt og fordele spillet, men samtidig være nærkampsstærk og solid defensivt. Casemiro har jeg ikke den store fidus til, og Kroos er bare ikke stærk nok med så offensive folk foran ham, som sjældent hjælper ham defensivt. Verratti, Kroos, Modric, Kovacic og Isco på den centrale midtbane vil være giftigt IMO. James synes jeg er alt for offensiv ift. at være central midtbanespiller, så ham vil jeg hellere bruge på en af "kanterne" med den rolle vi begge ser ham bedst i.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #470 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Dios skrev: Pelle skrev:

Altså Pogba er stadig ung og deraf ustabil og svingende i sine præstationer. Men jeg synes virkelig det er nemt at se, at manden besidder hele pakken. Han kan sparke, aflevere, arbejde defensivt, fylder godt, han er hurtig, og han er faktisk utrolig fodbold-intelligent hans alder tager i betragtning. De gange jeg har set ham tørne ud for Juve, er man ikke i tvivl om, at man kigger på en "Diamond in the making".

Jeg synes bare hans ustabile spil er meget lig med Gutí, og ikke som sådan har noget med hans alder at gøre. Jeg kan selvfølgelig godt se, at han er en fantastisk fodboldspiller, men jeg ser kun slutprodukt i ham forstået på den måde, at det er hans vanvittige mål og assist som gør ham attraktiv, samt hans alder naturligvis. Jeg synes bare ikke han er en så fantastisk "fodboldspiller" som så, eller som mange gør ham til. Hans drive med bolden eller pasningsspil er jeg faktisk ikke synderligt begejstret for. Han kan ligesom mange andre verdensklassespillere hive en kanin op af hatten, og sætte spillet, men det kunne Gutí også. Og det er faktisk mere her jeg ser ham.
Han vil da klart være en forstærkning til holdet, men jeg kan bare ikke se ham i en rolle under Zidane med tempofyldt pasningsspil og meget boldbesiddelse.
Han kan tage røven på mig, og det vil jeg da også håbe han gør, hvis han nu skulle komme. Jeg foretrækker bare nogle andre typer og spillere.

Hvis jeg skulle lege med tanken om en ny midtbanespiller, så tror jeg asp vil få en sprøjteorgasme over det jeg vil skrive :D Men en spiller som Verratti er langt mere interessant for mig. Han vil uden tvivl være en forstærkning på holdet, hvor hans rolle egentlig vil sige sig selv. Vi mangler den defensive midtbanespiller som kan ligge dybt og fordele spillet, men samtidig være nærkampsstærk og solid defensivt. Casemiro har jeg ikke den store fidus til, og Kroos er bare ikke stærk nok med så offensive folk foran ham, som sjældent hjælper ham defensivt. Verratti, Kroos, Modric, Kovacic og Isco på den centrale midtbane vil være giftigt IMO. James synes jeg er alt for offensiv ift. at være central midtbanespiller, så ham vil jeg hellere bruge på en af "kanterne" med den rolle vi begge ser ham bedst i.

Muhaha jeg vidste du havde et crush på ham, i love it ;). Verratti er genial, den nye makelele. Møs møs

10 år 6 måneder siden #471 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Dios,

Jeg er selv stor fan af Veratti og hans alsidighed. Han er vanvittigt god til at tackle, men er det ikke lige i overkanten at kalde ham naerkampsstaerk naar manden er 1 meter og 40 og vejer 37 kg? :-D

10 år 6 måneder siden #472 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Sæsonen 2015-2016 - II

R7CR7GB11 skrev: Dios,

Jeg er selv stor fan af Veratti og hans alsidighed. Han er vanvittigt god til at tackle, men er det ikke lige i overkanten at kalde ham naerkampsstaerk naar manden er 1 meter og 40 og vejer 37 kg? :-D

Jeg tror du undervurdere markant Veratti's fysiske styrke. Han kan skubbe Cristiano Ronaldo væk uden nogen problemer, så mon ikke han også kan vifte neymar og messi væk ;)

10 år 6 måneder siden #473 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

R7CR7GB11 skrev: Dios,

Af det jeg har set, så har Marco Verratti ikke haft problemer med at skubbe større modstandere væk eller dække bolden af med sin fysik kombineret med sin fantastiske teknik. Han står godt på sine ben, han er bomstærk også har han et lavt tyngdepunkt som gør det meget svært at skubbe ham væk.

Marco Verratti er lige efter Modrić min yndlings midtbanespiller, men jeg kan dog ikke se hvor der skulle være plads til ham i Real Madrid. Modrić, som efter min mening er verdens bedste midtbanespiller, kan ihvertfald spille et par år endnu, Kroos er fast starter, vi har Isco og så har vi Kovačić som jeg er yderst imponeret over.

Midterforsvaret halter dog og her synes jeg godt vi kunne bliver forstærket.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 6 måneder siden #474 af MadridistaPorVida
Håber af hele mit hjerte at Cristiano bliver i mange sæsoner i nu. Det har været fantastisk at se hans udvikling, og det er som om han bliver bedre til noget nyt fra sæson til sæson. Kan huske i hans første sæson var han vildt god til frispark og drible. derefter blev han mere angrebs bevist, han blev bedre til at befinde sig det rigtige sted på det rigtige tidpunkt i boksen, derefter blev han en af de bedste i luften hvis ikke den bedste header i verden, og nu ser jeg som en komplet angriber og den bedste holdspiller man har set cr7 været, der spiller mange gode stikninger til holdkammeraterne laver mange assist. Vil bare gerne blive ved med at have ham forsat på holdet, man bliver jo nærmest overrasket hvert år af ham og man må jo kalde ham den mest komplette spiller i verden. Måske ikke den bedste for der er en driblefarlig rutineret angriber som messi også irreterende god. Men den mest komplette spiller tror jeg næppe vi bare sælger på grund af en pose penge.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved MadridistaPorVida.

10 år 6 måneder siden #475 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

MadridistaPorVida skrev: Håber af hele mit hjerte at Cristiano bliver i mange sæsoner i nu. Det har været fantastisk at se hans udvikling, og det er som om han bliver bedre til noget nyt fra sæson til sæson. Kan huske i hans første sæson var han vildt god til frispark og drible. derefter blev han mere angrebs bevist, han blev bedre til at befinde sig det rigtige sted på det rigtige tidpunkt i boksen, derefter blev han en af de bedste i luften hvis ikke den bedste header i verden, og nu ser jeg som en komplet angriber og den bedste holdspiller man har set cr7 været, der spiller mange gode stikninger til holdkammeraterne laver mange assist. Vil bare gerne blive ved med at have ham forsat på holdet, man bliver jo nærmest overrasket hvert år af ham og man må jo kalde ham den mest komplette spiller i verden. Måske ikke den bedste for der er en driblefarlig rutineret angriber som messi også irreterende god. Men den mest komplette spiller tror jeg næppe vi bare sælger på grund af en pose penge.

Interessant, den mest komplette spiller?

Det eneste jeg ser Ronaldo mestre lige på nuværende tidspunkt er hans positionsspil og evnen til at kunne finde det frie rum i boksen, her er han helt klart den bedste i verden, men udover dette så mestre han jo ikke noget.

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #476 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Gaaab....

Ja, nogen Mourinho bliver han nok desværre aldrig til de pressemøder...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 6 måneder siden #477 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Zyconith skrev: Gaaab....

Ja, gudskelov for det ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 6 måneder siden #478 af Zyconith

Jaken skrev:

Ja, gudskelov for det ;)

Back in the good old days... Årha, man bliver jo helt blød om hjertet...

Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, Fondo_Sur

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #479 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Han skal ikke gøre sig selv til grine, så dette er fint med mig, du kan tage en tur forbi cirkus Arena hvis du vil have den slags underholdning

10 år 6 måneder siden #480 af Zyconith

Tobiasillas skrev:

Han skal ikke gøre sig selv til grine, så dette er fint med mig, du kan tage en tur forbi cirkus Arena hvis du vil have den slags underholdning

Hvorfor spilde penge på det, når jeg bare kan læse dine indlæg:P

Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, ElMadrid, Rogoshin

Leveret af Kunena Forum