Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 4 måneder siden #565 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

ChrillRM14 skrev:

Zyconith skrev:

ChrillRM14 skrev:

Dios skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se denne her opstilling indtil Bale er klar.

James imponere stadig ikke, og med Kovacic form i mente, så må det være tid til at bruge ham. Isco arbejder sten hårdt defensivt, men balancen kan man ikke få ved at bruge ham som central midtbanespiller. Lad os nu få Isco op hvor han er bedst, og hvor han kan blive farlig. Han kan dermed lægge det hårde førstepres med Benzema istedet for at lukke af i venstre side. Modric og Kovacic som de 2 balance samt kreative spillere og Kroos vil dermed også blive stabiliseret, og vil igen blive set som en af verdens bedste midtbanespillere.

Ronaldo og Benzema skal spille som de plejer, hvor Carvajal og Marcelo hele tiden skal stå for bredden.

Det virker ikke, så vis nu nogle cojones Zizou!

Jeg synes netop også, at James' formkurve bør være anslag til, at Zizou skal vise, at han tør smide en dyrtindkøbt Florentino-stjerne på bænken og i stedet lægge jetonerne på en som Kovacic, som tydeligvis er mere dynamisk og i bedre form.

Men måske rammes Zizou af al den irriterende politik, der florerer i Real Madrid. Dyre spillere skal altid spille, og så kan de unge momentært få chancen. Det er svært at vide, om Zizou egentlig har fået mere frihed end Benitez eller Ancelotti på dét punkt.

Nej det er ej. Selvfølgelig skal han i audiens som alle andre.

Alle de andre?
Mourinho fik mere frihed end Ancelotti og Benitez - det var jo nærmest et ultimatum, da han ankom. Om det kom til udtryk er en anden sag.

Det jeg mener er bare, at man jo kunne håbe, at Zidane qua hans status i klubben i forvejen fik længere snor.
Man har vel lov at drømme :(

Zidane benyttede BBC samt Isco, Modric og Kroos i de første par kampe indtil Bales skade. Her var det James - og ikke Isco - der sad på bænken. For mig virker det netop som om, at Zidane har Cojones til at bænke de store stjerner. Hvornår har vi sidst set Ronaldo udskiftet? Jeg kan ikke mindes sidste gang hvert fald.

Benitez insisterede jo på at spille med James, Kroos og Modric på midtbanen. Foranlediget af Perez garanteret, men ikke desto mindre forholdt det sig sådan.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #566 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Pelle skrev:

ChrillRM14 skrev:

Zyconith skrev:

ChrillRM14 skrev:

Dios skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se denne her opstilling indtil Bale er klar.

James imponere stadig ikke, og med Kovacic form i mente, så må det være tid til at bruge ham. Isco arbejder sten hårdt defensivt, men balancen kan man ikke få ved at bruge ham som central midtbanespiller. Lad os nu få Isco op hvor han er bedst, og hvor han kan blive farlig. Han kan dermed lægge det hårde førstepres med Benzema istedet for at lukke af i venstre side. Modric og Kovacic som de 2 balance samt kreative spillere og Kroos vil dermed også blive stabiliseret, og vil igen blive set som en af verdens bedste midtbanespillere.

Ronaldo og Benzema skal spille som de plejer, hvor Carvajal og Marcelo hele tiden skal stå for bredden.

Det virker ikke, så vis nu nogle cojones Zizou!

Jeg synes netop også, at James' formkurve bør være anslag til, at Zizou skal vise, at han tør smide en dyrtindkøbt Florentino-stjerne på bænken og i stedet lægge jetonerne på en som Kovacic, som tydeligvis er mere dynamisk og i bedre form.

Men måske rammes Zizou af al den irriterende politik, der florerer i Real Madrid. Dyre spillere skal altid spille, og så kan de unge momentært få chancen. Det er svært at vide, om Zizou egentlig har fået mere frihed end Benitez eller Ancelotti på dét punkt.

Nej det er ej. Selvfølgelig skal han i audiens som alle andre.

Alle de andre?
Mourinho fik mere frihed end Ancelotti og Benitez - det var jo nærmest et ultimatum, da han ankom. Om det kom til udtryk er en anden sag.

Det jeg mener er bare, at man jo kunne håbe, at Zidane qua hans status i klubben i forvejen fik længere snor.
Man har vel lov at drømme :(

Hvornår har vi sidst set Ronaldo udskiftet? Jeg kan ikke mindes sidste gang hvert fald..

Ronaldo bad selv om at blive skiftet ud. Den der fiksering af Zidanes legemsdele kan godt gå hen og blive usund i længden for ens dømmekraft.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Zyconith.

10 år 4 måneder siden #567 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Rafael Benítez ude med ''riven''; www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/benitez-...er-real-madrid-boss/

- Min assistent Fabio Pecchia sagde, at der er en permanent tilstedeværelse fra præsidenten. Han er der og taler med spillerne, han taler med pressen. Han er der altid, og det er ikke nemt for en manager, især når man kommer fra England, at se formanden tale med spillere eller tale med pressen hver eneste dag, siger Rafael Benitez til BT Sport.

- Når man taler om kontinuitet, så er det nøgleordet, for man er nødt til at være stabil for at vinde mesterskabet.

- Man er nødt til at slås mod Barcelona, og Barcelona har en spillestil, en fodboldmodel, og Real Madrid skifter manager hvert år, så man er nødt til at starte forfra. Det er grunden til, at Real Madrid har vundet ét mesterskab ud af de seneste syv, og at Atlético Madrid har et og Barcelona fem, konstaterer den fyrede Real Madrid-træner.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 4 måneder siden #568 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev: Rafael Benítez ude med ''riven''; www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/benitez-...er-real-madrid-boss/

- Min assistent Fabio Pecchia sagde, at der er en permanent tilstedeværelse fra præsidenten. Han er der og taler med spillerne, han taler med pressen. Han er der altid, og det er ikke nemt for en manager, især når man kommer fra England, at se formanden tale med spillere eller tale med pressen hver eneste dag, siger Rafael Benitez til BT Sport.

- Når man taler om kontinuitet, så er det nøgleordet, for man er nødt til at være stabil for at vinde mesterskabet.

- Man er nødt til at slås mod Barcelona, og Barcelona har en spillestil, en fodboldmodel, og Real Madrid skifter manager hvert år, så man er nødt til at starte forfra. Det er grunden til, at Real Madrid har vundet ét mesterskab ud af de seneste syv, og at Atlético Madrid har et og Barcelona fem, konstaterer den fyrede Real Madrid-træner.

Ikke fordi det ikke er godt det du skriver. Men her er den fulde "interview" af det han sagde. Vel og mærke på engelsk:

Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 4 måneder siden #569 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Benitez er ikke ude med "riven" eller "kritisere" Perez. Han fortæller blot sandheden, hvilket er, at Perez er en fremragende business mand og elendig hvad angår det sportslige.

10 år 4 måneder siden #570 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Var lige inde og kigge og stødte på den her video jeg havde lavet tilbage i 2007 haha !!

Hold kæft jeg savner følelsen man havde dengang for Real Madrid ( det desværre en anden slags følelse nu )

Tjek den ud folkens denner faktisk ok ;)

RAUL!!!!

10 år 4 måneder siden #571 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Benzema er blevet skadet, og er ikke med mod Málaga...

Borja Mayoral er blevet udtaget i stedet, men han har i dag spillet for Castilla, så må han overhovedet repræsentere to hold i samme spillerunde?

10 år 4 måneder siden #572 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Mølbat skrev: Benzema er blevet skadet, og er ikke med mod Málaga...

Borja Mayoral er blevet udtaget i stedet, men han har i dag spillet for Castilla, så må han overhovedet repræsentere to hold i samme spillerunde?

Ikke lige det vi havde brug for....
Her hjemme må du godt spille for anden holdet og i samme runde spille for første holdet... Men ikke omvendt... - Kan være de kører med samme regl.

10 år 4 måneder siden #573 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Mølbat skrev: Benzema er blevet skadet, og er ikke med mod Málaga...

Ja det har man måttet siden et par sæsoner siden
Følgende bruger(e) sagde tak: Mølbat

10 år 3 måneder siden #574 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Stort bet,a at Real Madrid må undvære Benzema -offensiven bliver med garanti en smule mere hakkende, men tre point er alligevel et must!

Det bliver spændende at se, hvordan Zidane blander kortene offensivt. Ronaldo spiller OK for tiden på venstrekanten, skal det faktum ofres for at få plads til Jesé på spanierens yndlingsposition i selvsamme venstre side?

Ja. Jeg ser frem til svar. Jeg ser endvidere denne kamp, som en langt større prøve end Roma-kampen.

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #575 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Tror i at Zizou vælger Jese på toppen eller Mayoral hvis han altså må spille.

10 år 3 måneder siden #576 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Daniel skrev: Stort bet,a at Real Madrid må undvære Benzema -offensiven bliver med garanti en smule mere hakkende, men tre point er alligevel et must!

Det bliver spændende at se, hvordan Zidane blander kortene offensivt. Ronaldo spiller OK for tiden på venstrekanten, skal det faktum ofres for at få plads til Jesé på spanierens yndlingsposition i selvsamme venstre side?

Ja. Jeg ser frem til svar. Jeg ser endvidere denne kamp, som en langt større prøve end Roma-kampen.

Mon ikke Jese for lov til at få venstrekanten, og så bliver Ronaldo skubbet ind på midten, med James på højre. Og så med vores standard midtbane konstellation, med Kroos, Modric og Isco.

Leveret af Kunena Forum