Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 3 måneder siden #589 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Daniel skrev: Nu hvor ligaen end ikke længere kan ses i bakspejlet - nok kan Zidane se en lille prik endnu - vil jeg finde det kærkommen at give lidt spilletid til et par Castilla-spillere. Der er ingen fare for at Ødegaard kan spille lidt La Liga-bold, ligesom Febas, Mariano og måske endda Enzo også kan blive afprøvet.

Om ikke andet så for at se spillere på Bernabéu med en vis indstilling!

Jeg er på sin hvis enig, men Castilla har været inde i en så god rytme på det seneste og det ville være synd hvis den direkte oprykning blev sat over styr til fordel for lidt minutter her og der på førsteholdet. Hvis det skal gøres skal det gøres med omtanke og en plan og jeg er ikke sikker på at de to ting er det der dominerer dagsordnen i Madrid pt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #590 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Tiden og friheden skal bruges af Zidane på at give spillerne noget selvtillid. Der er jo ikke en mand udover Ronaldo på det hold, der kan sætte en mand.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #591 af ugologic
Besvaret af ugologic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kratmus skrev: Tiden og friheden skal bruges af Zidane på at give spillerne noget selvtillid. Der er jo ikke en mand udover Ronaldo på det hold, der kan sætte en mand.

Kan Ronaldo det?
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #592 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kratmus skrev: Tiden og friheden skal bruges af Zidane på at give spillerne noget selvtillid. Der er jo ikke en mand udover Ronaldo på det hold, der kan sætte en mand.

Ronaldo, sætte en mand? i 2016?

10 år 3 måneder siden #593 af Ellehamp
Besvaret af Ellehamp på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Det kan være dette indlæg passer bedre under denne tråd i stedet for den med Ronaldos tåbelige udtalese.

Vi kender alle sammen sangen om, at vi hvert år skifter etablerede spillere ud med wonder-børn og at individualisterne ikke er bedre end holdet ... og bla bla snoork ...
Men i år købte vi jo netop ikke nogen stor komet. Vi forstærkede truppen med noget mere bredde, hvilket ikke kan kritiseres. I 14/15 og 13/14 var vi måske et af de tre bedste hold i Europa. Og vi har stort set den samme trup nu.

Hvad er der sket?

Det eneste, jeg kan komme i tanker om er manager-posten. Hvorfor blev Ancelotti fyret? "Fordi han vandt de fleste af trofæerne pga. CL-triumfen, som kun kom hjem på grund af held". Man kommer ikke i finalen på grund af held. Vi spillede mod mægtige München, og vi vandt. Vi spillede mod Atletico, som måske var de bedste i verden på det tidspunkt. Og vi vandt. Yes.
"Fordi han ikke roterede spillerne, og derfor fik vi skader, som gjorde, vi tabte". Okay der er jeg enig. Det var et problem. Især med Modric, som blev slidt ned lige efter at være vendt tilbage fra en skade - hvilket så endte med at give ham en ny skade. Men helt ærligt; var den bedste løsning på det problem at skære halsen over manden?

Men okay; man vælger at fyre ham. Fint nok. Hvad gør vi så? Så må vi vel finde en træner, der har nogenlunde samme stil, så vi ikke skal starte forfra igen, ikke?
Perez er jo ikke dum; han ved godt, at holdet, klubben, spillerne og træneren skal have ro på for kunne fungere. Ro og tillid fra både medierne og tilhængere. I Real Madrid sætter vi pris på offensivt, kreativt, neglebidende og sjovt fodbold.
Hvorfor i satans navn, vælger man så en mand, der sætter pris på et godt organiseret hold, der sammen kæmper sig ud af både offensive og defensive komplikationer? Hvorfor vælger man en mand, som medierne og fansene fra starten af var imod? Perez (jeg siger hans navn, men jeg ved egentlig ikke, om det rent faktisk var hans beslutning) må da have vidst, medierne og fansene ville være kritisk over sådan et valg, burde han ikke? Han vidste, vi ikke ville tage godt i mod og derved komme til at sætte ham under pres i stedet for at lade ham i ro og mag.

Desuden er han en helt anden type en Ancelotti. Der skulle mere eller mindre bygges et helt nyt hold op med sådan en manager. Og det betyder, vi altså ikke på noget tidspunkt har kunne tillade os at drømme om mere end top fire. Men det glemte vi åbenbart. Vi havde ikke tålmodighed til at vente på, holdet blev smeltet sammen til et kollektiv. 'Mig se resultater. Mig se resultater NU!' sagde vi.
Og så blev spillerne også utålmodige, hvilket gav endnu dårligere resultater, hvilket gav endnu mere kritisk osv.

Konklusion: Ancelotti skulle ikke have været blevet fyret, og han skulle i så fald kun være erstattet af en lignende type.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Ellehamp.

10 år 3 måneder siden #594 af Vinícius

zgtaf skrev:

Ja, og endda 2-3 på lige så mange træk

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Vinícius.

10 år 3 måneder siden #595 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II
4 point op til Atlético Madrid, og 12 point op til FC Barcelona, hold da fast.

Når nu må vi kæmpe om 3. pladsen med Villarreal, der er trods alt kun 2 point ned til dem.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 3 måneder siden #596 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kratmus skrev:

zgtaf skrev:

Proof?

10 år 3 måneder siden #597 af Ellehamp
Besvaret af Ellehamp på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Sahinovic skrev: 4 point op til Atlético Madrid, og 12 point op til FC Barcelona, hold da fast.

Når nu må vi kæmpe om 4. pladsen med Villarreal, der er trods alt kun 2 point ned til dem.

Ja undskyld mig, men er det ikke det, vi hele tiden har gjort? Og vi kæmper vel teknisk set om tredjepladsen.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

10 år 3 måneder siden #598 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Ellehamp skrev:

Sahinovic skrev: 4 point op til Atlético Madrid, og 12 point op til FC Barcelona, hold da fast.

Når nu må vi kæmpe om 4. pladsen med Villarreal, der er trods alt kun 2 point ned til dem.

Ja undskyld mig, men er det ikke det, vi hele tiden har gjort? Og vi kæmper vel teknisk set om tredjepladsen.

Det kommer vel an på hvad du mener med hele tiden(siden sæsonstart)? Og ja, der skulle selvfølgelig have stået tredjepladsen, tak.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 3 måneder siden #599 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2015-2016 - II
D. 28/4 møder vi Villarreal, heldigvis hjemme

10 år 3 måneder siden #600 af Vinícius

Kimbo skrev:

Kratmus skrev:

zgtaf skrev:

Proof?

https://www.youtube.com/watch?v=lOY2lIxcZ3Y
7:50

I øvrigt kan du også finde de 2 forskellige hovedstødssituationer, hvor han 1. bliver skubbet og kommer ok op til bolden, og 2, hvor han ikke bliver skubbet og skal bukke hovedet ned og frem for at heade til bolden.

Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Vinícius.

Leveret af Kunena Forum