Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 6 måneder siden #517 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Johnson skrev: Er det her opstillingen i næste sæson.
……….De Gea………..
Carvajal Ramos Varane Marcelo
………Modric…..Casemiro…..
Bale……….Benzema………Ronaldo
…………...Lewandowski……………..

Mangler du ikke at købe Alaba, Hummels samt ændre formationen til 3-5-2 eller 5-3-2 eller hvad du har fablet om?
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #518 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Gåser skrev:

……….De Gea………..
………Modric…..Casemiro…..

Mangler du ikke at købe Alaba, Hummels samt ændre formationen til 3-5-2 eller 5-3-2 eller hvad du har fablet om?

Wrong man! :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #519 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ved godt jeg er tidligt ude, men er jeg den eneste der er lidt betænkelig ved de kommende champions league kampe mod Roma, for synes da godt nok romerne viser opadgående formkurve, efter at de har hentet Spalletti tilbage som træner, ydermere har de gjort nogle gode indkøb her i januar bl.a. El Shaarawy som i de to kampe han har fået i Serie A har lavet 2 mål i 2 kampe. Vi skal tage os i agt for tror de bliver sværere end vi sådan lige går og regner med, og hvis det Zidane siger på pressemøderne passer, at spillerne har været i elendig form, så synes jeg der er grund til bekymring. Ville være en katastrofe af dimensioner hvis vi røg ud af cl allerede her i Marts, så hedder træneren i hvert fald ikke Zidane fra næste sæson af, det tør jeg godt sige allerede nu, han SKAL levere i cl i år.

10 år 6 måneder siden #520 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

rene skrev: Ved godt jeg er tidligt ude, men er jeg den eneste der er lidt betænkelig ved de kommende champions league kampe mod Roma, for synes da godt nok romerne viser opadgående formkurve, efter at de har hentet Spalletti tilbage som træner, ydermere har de gjort nogle gode indkøb her i januar bl.a. El Shaarawy som i de to kampe han har fået i Serie A har lavet 2 mål i 2 kampe. Vi skal tage os i agt for tror de bliver sværere end vi sådan lige går og regner med, og hvis det Zidane siger på pressemøderne passer, at spillerne har været i elendig form, så synes jeg der er grund til bekymring. Ville være en katastrofe af dimensioner hvis vi røg ud af cl allerede her i Marts, så hedder træneren i hvert fald ikke Zidane fra næste sæson af, det tør jeg godt sige allerede nu, han SKAL levere i cl i år.

Det indlæg er så dumt, at jeg var lige ved at trykke "anmeld". Naturligvis skal Zidane ikke levere i CL i år. Zidane har et halvt gratis år nu, hvor han skal samle holdet og lave de forbedringer, han mener er nødvendige. Vi skal selvfølgelig ikke ryge ud til Roma i CL, hvilket jeg over to kampe heller ikke forventer, at vi gør. Men derfra og så til at påråbe sig akut succes i CL i indeværende sæson, der er godt nok langt.

Hvis nu fans ville give Zidane den samme tillid og tid som spillerne ser ud til at gøre, så kan det her blive rigtig godt.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, ElMadrid

10 år 6 måneder siden #521 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

rene skrev: Ved godt jeg er tidligt ude, men er jeg den eneste der er lidt betænkelig ved de kommende champions league kampe mod Roma, for synes da godt nok romerne viser opadgående formkurve, efter at de har hentet Spalletti tilbage som træner, ydermere har de gjort nogle gode indkøb her i januar bl.a. El Shaarawy som i de to kampe han har fået i Serie A har lavet 2 mål i 2 kampe. Vi skal tage os i agt for tror de bliver sværere end vi sådan lige går og regner med, og hvis det Zidane siger på pressemøderne passer, at spillerne har været i elendig form, så synes jeg der er grund til bekymring. Ville være en katastrofe af dimensioner hvis vi røg ud af cl allerede her i Marts, så hedder træneren i hvert fald ikke Zidane fra næste sæson af, det tør jeg godt sige allerede nu, han SKAL levere i cl i år.

Du er ikke alene med din frygt for madrids arrogance overfor et stærkt roma hold ift forrige år.
Følgende bruger(e) sagde tak: rene

10 år 6 måneder siden #522 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2015-2016 - II

El Shaarawy ville sikkert ikke komme på holdet i Atlético, så hvorfor skal vi bekymre os om ham? To mål i to kampe kan Duncan også score, når sol og måne står rigtigt.

10 år 6 måneder siden #523 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Dios skrev:

Gåser skrev:

……….De Gea………..
………Modric…..Casemiro…..

Wrong man! :)

Sorry, Johnson. Jeg forbyttede dig med Neye.

Husker bare du væltede rundt i en masse formationer og indkøb.

Men jeg kan ikke klandre dig for den håbløse ide med at ændre formationen så kraftigt i det defensive. ;-)

10 år 6 måneder siden #524 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

BBB skrev:

El Shaarawy ville sikkert ikke komme på holdet i Atlético, så hvorfor skal vi bekymre os om ham? To mål i to kampe kan Duncan også score, når sol og måne står rigtigt.

Morata kunne heller ikke komme på holdkortet i Madrid, men alligevel var det hans 2 mål som slog os ud af Chl sidste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Dios.

10 år 5 måneder siden #525 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Fabio Cannavaro er ledig. Hvorfor ikke hente ham ind som assistent-træner? Han har licens. Han ville kunne bidrage med stor taktisk og defensiv forståelse, og så tror jeg at hans mere udadvendte facon vil komplementere Zidane godt.

For Fabio Cannavaro må det også være et step op, selvom hans seneste par stillinger har været som chef.

10 år 5 måneder siden #526 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Elkrimi skrev: Fabio Cannavaro er ledig. Hvorfor ikke hente ham ind som assistent-træner? Han har licens. Han ville kunne bidrage med stor taktisk og defensiv forståelse, og så tror jeg at hans mere udadvendte facon vil komplementere Zidane godt.

For Fabio Cannavaro må det også være et step op, selvom hans seneste par stillinger har været som chef.

Interessant tanke.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #527 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Isco ryger på bænken i weekenden og Kovacic træder ind i startopstillingen. isco har heller ikke været særlig imponerende på det sidste. Han bryder stort set aldrig gennem kæderne med sine driblinger. Kovacic har vist at han har et godt drive med bolden, hvor han indimellem åbner et forsvar op med sine ryk. Håber virkelig at griber chancen i weekenden.

10 år 5 måneder siden #528 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Johnson skrev: Isco ryger på bænken i weekenden og Kovacic træder ind i startopstillingen. isco har heller ikke været særlig imponerende på det sidste. Han bryder stort set aldrig gennem kæderne med sine driblinger. Kovacic har vist at han har et godt drive med bolden, hvor han indimellem åbner et forsvar op med sine ryk. Håber virkelig at griber chancen i weekenden.

Siden Zidane kom til, har Isco spillet fremragende og endda på parametre (aggression, indsats og taklinger) som vi ikke har set før. Lur mig om ikke det handler en del om konceptet og den plads han spiller- Godt nok var Isco mere middelmådigt den sidste kamp (som resten af holdet ekskl. Modric) end de 3 kampe forinden, men at sige han ikke har spillet godt på det sidste, er vist at flage med sin manglende indsigt i fodbold.

Isco skal under Zidane ikke bryde igennem med sine driblinger. Hans primære opgave er at medvirke i Reals boldbesiddelse og stå for ttemposkiftet i den proces med en enkelt hurtig dribling og en chanceskabende dyb aflevering eller en direkte assist. For de helt gumpetunge, så kan man tage udgangspunkt i Barcelonas Iniesta, hvis man har brug for et referencepunkt i forhold til Isco, selv om mange vil påstå at Isco har mere potentiale i sig end Iniesta har/havde.

Det er i øvrigt rigtig fint, at vigtige spillere pauserer op til vigtige kampe i næste uge.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum