Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg mener bare, at med en helt ny manager (en helt anden type manager), har man da aldrig kunnet tillade sig at håbe på at kunne slå hverken FC Barcelona eller Atletico Madrid. Og er vi tretten point foran femtepladsen? Jeg synes, det har været en god sæson indtil videreSahinovic skrev:
Ellehamp skrev:
Ja undskyld mig, men er det ikke det, vi hele tiden har gjort? Og vi kæmper vel teknisk set om tredjepladsen.Sahinovic skrev: 4 point op til Atlético Madrid, og 12 point op til FC Barcelona, hold da fast.
Når nu må vi kæmpe om 4. pladsen med Villarreal, der er trods alt kun 2 point ned til dem.
Det kommer vel an på hvad du mener med hele tiden(siden sæsonstart)? Og ja, der skulle selvfølgelig have stået tredjepladsen, tak.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Du kan ikke ærligt mene at det har været en god sæson. Vi har ikke spillet godt mod et eneste stor hold. Det tætteste vi kommer på en sejr over et godt hold, var mod Roma (hvis man kan kalde dem et godt hold), og selv der var vores spil ikke særlig prangende. Vi har fået 1 point ud af 9 mulige mod Atletico og Barcelona, hvoraf 2 af kampene var på hjemmebane. Ligaen er tabt i februar måned. Det eneste der kunne gøre det her til en god sæson var hvis man formåede at vinde Champions League.Ellehamp skrev:
Jeg mener bare, at med en helt ny manager (en helt anden type manager), har man da aldrig kunnet tillade sig at håbe på at kunne slå hverken FC Barcelona eller Atletico Madrid. Og er vi tretten point foran femtepladsen? Jeg synes, det har været en god sæson indtil videreSahinovic skrev:
Ellehamp skrev:
Ja undskyld mig, men er det ikke det, vi hele tiden har gjort? Og vi kæmper vel teknisk set om tredjepladsen.Sahinovic skrev: 4 point op til Atlético Madrid, og 12 point op til FC Barcelona, hold da fast.
Når nu må vi kæmpe om 4. pladsen med Villarreal, der er trods alt kun 2 point ned til dem.
Det kommer vel an på hvad du mener med hele tiden(siden sæsonstart)? Og ja, der skulle selvfølgelig have stået tredjepladsen, tak.
Kratmus skrev:
Kimbo skrev:
Proof?Kratmus skrev:
zgtaf skrev:
Kratmus skrev: Tiden og friheden skal bruges af Zidane på at give spillerne noget selvtillid. Der er jo ikke en mand udover Ronaldo på det hold, der kan sætte en mand.
Ronaldo, sætte en mand? i 2016?
Ja, og endda 2-3 på lige så mange træk7:50https://www.youtube.com/watch?v=lOY2lIxcZ3Y
I øvrigt kan du også finde de 2 forskellige hovedstødssituationer, hvor han 1. bliver skubbet og kommer ok op til bolden, og 2, hvor han ikke bliver skubbet og skal bukke hovedet ned og frem for at heade til bolden.
Du linkede simpelthen til et klip hvor han mister bolden?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid er desværre igen blevet en klub, hvor tomme ord fylder mere end handling hos spillerne. Igen og igen skal vi høre "Vi er Real Madrid" og "Vi giver ikke op så længe, der er en chance".
Der venter et større oprydningsarbejde før Real Madrid igen bliver en seriøs bejler til det spanske mesterskab.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ellehamp skrev:
Ellehamp skrev:
Inden sæsonen for alvor var sat igang, havde jeg ærligt talt en forventning om at kunne vinde La Liga, da jeg med en ansættelse af Benítez samt en forbedring af bredden havde en forventning om, at vi kunne bevare en vis form for kontinuitet, som er afgørende for at vinde en turnering som La Liga. Men kontinuitet og Real Madrid, er bare ikke noget der går hånd i hånd.
Med Real Madrids standarder, samt alle de penge man sprøjter ud til spillerindkøb, så mener jeg bestemt ikke det har været en god sæson indtil videre.
Florentino Pérez
Det er jeg ked af, du synes. Jeg synes, den har fin nok men ikke lige så spektakulær som de to foregående (hvor vi havde en dygtig træner).Sahinovic skrev:
Ellehamp skrev:
Ellehamp skrev:
Inden sæsonen for alvor var sat igang, havde jeg ærligt talt en forventning om at kunne vinde La Liga, da jeg med en ansættelse af Benítez samt en forbedring af bredden havde en forventning om, at vi kunne bevare en vis form for kontinuitet, som er afgørende for at vinde en turnering som La Liga. Men kontinuitet og Real Madrid, er bare ikke noget der går hånd i hånd.
Med Real Madrids standarder, samt alle de penge man sprøjter ud til spillerindkøb, så mener jeg bestemt ikke det har været en god sæson indtil videre.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Er det vitterligt ham "dr". Olmos skyld at vi de sidste par år er så hårdt ramt af netop den type skader? Jeg synes virkelig det er ved at være grinagtigt..
Og hvorfor fyrer man ikke lægestaben? Man fristes jo til at tro at Dr. Olmo har en klemme på Florentino, på den ene eller den anden måde.
DC19
- Tore Hansen
- Gæst
-
Diminsion Perez!!
Kimbo skrev:
Kratmus skrev:
Kimbo skrev:
Proof?Kratmus skrev:
zgtaf skrev:
Kratmus skrev: Tiden og friheden skal bruges af Zidane på at give spillerne noget selvtillid. Der er jo ikke en mand udover Ronaldo på det hold, der kan sætte en mand.
Ronaldo, sætte en mand? i 2016?
Ja, og endda 2-3 på lige så mange træk7:50https://www.youtube.com/watch?v=lOY2lIxcZ3Y
I øvrigt kan du også finde de 2 forskellige hovedstødssituationer, hvor han 1. bliver skubbet og kommer ok op til bolden, og 2, hvor han ikke bliver skubbet og skal bukke hovedet ned og frem for at heade til bolden.
Du linkede simpelthen til et klip hvor han mister bolden?
Ja, det gjorde jeg. Og godt set. Men han sætter 3 mand. Prøv at kigge igen. Er der én anden mand, der bevæger sig det mindste eller prøver at tage løb i feltet eller noget, der åbner muligheden for, at han ikke skal drible hele forsvaret? Er der andre end Ronaldo, der søgte mål i den her kamp?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
-#7- skrev: Benzema meldes uge i tre uger på grund af... *trommehvirvel* EN MUSKELSKADE!
Er det vitterligt ham "dr". Olmos skyld at vi de sidste par år er så hårdt ramt af netop den type skader? Jeg synes virkelig det er ved at være grinagtigt..
Og hvorfor fyrer man ikke lægestaben? Man fristes jo til at tro at Dr. Olmo har en klemme på Florentino, på den ene eller den anden måde.
Ja, det virker så voldsomt, sådan som tendensen fortsætter, at den kun inviterer til konspirationsteorier :D
Hvad sker der, mand!?!?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Nacho Peña sagde det meget godt efter kampen: Hvor er de spillere, som ville kæmpe til det sidste.
Real Madrid er desværre igen blevet en klub, hvor tomme ord fylder mere end handling hos spillerne. Igen og igen skal vi høre "Vi er Real Madrid" og "Vi giver ikke op så længe, der er en chance".
Der venter et større oprydningsarbejde før Real Madrid igen bliver en seriøs bejler til det spanske mesterskab.
Og måske en mere tålmodig approach... Der bliver skiftet ud konstant - købt nye spillere og ansat ny træner ligeså snart, at noget ikke fungere helt 120%. Kunne man bare have en mere tålmodig politik, der forsøgte at reparere problemet uden at skifte hele skidtet ud.
Om få år kan vi stå med en ny generation af Madrid-spillere, der vil dø for trøjen og kun tænker på kollektivet og ikke på Lambo'en, der holder udenfor stadion, og så kan vi nyde samme succes som Barca gør det nu.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Ellehamp skrev:
Ellehamp skrev:
Hvornår har du tænkt dig at indrømme at du troller? :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.