Sæsonen 2015-2016 - II
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
MadridistaPorVida skrev: Så gik det sku lidt ned for Zidane, men synes nu han har klaret det rigtig godt indtil videre, hvis man lige husker de første par kampe. Sådan tror jeg næste sæson kommer til at se ud, hvis vi forhelved ikke for nogle skader. Og arbeloa han er der jo også! Så next year will be our year
Jeg tror desværre at Arbeloa ryger til sommer. Det er lidt pudsigt, at de eneste spillere, jeg føler, er true madridistas og samtidig har legendestatus er Arbeloa, Marcello og måske snart også Carvajal - altså vores backs.
Jeg tror lidt og håber meget, at næste sæson er vores. Måske bliver det ikke fra sæsonstart, men Zidane kan med tiden måske gøre et godt stykke arbejde. Om ikke andet får han da ro til det, det næste halve år. Men lad os nu se, hvis vi nu skal ud i CHL-kval, om ikke også han ryger. Håber det ikke. Men sæsonen er forbi, og vi skal sørge for at blive nr. 3 og helst nr. 2, og kun i CHL kan trofæer nåes nu, selvom det ser meget svært ud!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
-#7- skrev: Benzema meldes uge i tre uger på grund af... *trommehvirvel* EN MUSKELSKADE!
Er det vitterligt ham "dr". Olmos skyld at vi de sidste par år er så hårdt ramt af netop den type skader? Jeg synes virkelig det er ved at være grinagtigt..
Og hvorfor fyrer man ikke lægestaben? Man fristes jo til at tro at Dr. Olmo har en klemme på Florentino, på den ene eller den anden måde.
Den lægestab er en stor fed joke.
Heldigvis så det ud til at Bale trænede med truppen i dag. Han bliver vigtig i vores kamp om 3. pladsen.
Vi kan jo ikke have en mindre verdens turné, hvis vi skal spille kval kampe. Det kunne måske give en optakt, hvor vi er klar fra sæsonstart.
- Brylle
- Gæst
-
Mon ikke de nok skal få puttet de mange rejser ind alligevel... Om ikke andet, kan Perez nok få presset noget ind i julen, hvis ikke der er tid i opstarten.BBB skrev: Er jeg den eneste, som mener at CL kval kunne være en positiv ting?
Vi kan jo ikke have en mindre verdens turné, hvis vi skal spille kval kampe. Det kunne måske give en optakt, hvor vi er klar fra sæsonstart.
BBB skrev: Er jeg den eneste, som mener at CL kval kunne være en positiv ting?
Synes nu ikke det ligger til os, at skulle i cl. Kval, nej tak. Vi vil blive gjort til grin. Og desuden, synes jeg slet ikke det er der vi skal være. Mener trods alt vi er meget bedre end det.
Altså vi SKAL være med i cl. Sådan er det bare. At kæmpe for den 3 plads er for mig at se, godt grobund for at kæmpe for noget, som er opnåelig for holdet.
Og nu vi snakker om cl.
Hvis man får den i hus i år, trods ringe position i ligaen og katastrofen i copaen, så vil vi nok ikke huske så godt, hvor forfærdelig en sæson vi faktisk har haft indtil videre.
Det ville være kæmpe optur, som nok vil få en del mennesker/grupper/fans/spiller/klub til at holde mund(kæft).
Jeg vil ikke udelukke noget af det, intet er umuligt.
BBB skrev: Er jeg den eneste, som mener at CL kval kunne være en positiv ting?
Man kan da håbe de får sig en lærestreg. Men Perez vil jo have marketing penge desværre. Måske en sæson uden chl vil kunne vælte Perez og få sat primadonnaerne på porten.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Up in front, så mangler der løb. Bale tager dem overhovedet ikke. Vazquez og Ronaldo er rigtig gode til det. Benzema er måske mere typen, der skal modtage bolden og aflevere den videre, men han tager heller ikke forfærdelig mange løb.. I min bog er Vazquez foran Bale nu i køen.. Og så ligger Jese sådan langt under Bale. Jese spiller jo ikke for holdet. Jeg synes simpelthen, han er faldet ud af holdet, og han laver nærmest ikke noget kollektivt offensivt. Det må også være svært psykisk at være faldet så meget i niveau :/
Defensivt.. Jamen skal vi sælge det hele og have fat i en startpakke, eller hvad gør vi her?? Målmanden behøver vi ikke udskifte. Men midterforsvaret er jo utroligt dårligt!!! Jeg håber virkelig, at det skyldes, at de ikke er skærmet på nogen måde af midtbanen, samt manglende selvtillid. Hvis vi får indført en 6'er under Zidane i løbet af foråret, så håber jeg, at de bliver (nogle af) verdens bedste frem mod næste sæson. Backsne er måske for offensive - kan det løses med en 6'er? Det skal Zidane finde ud af.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d8d5a8b466d.html
Jeg vil faktisk påstå at Ronaldo-Benzema-Lucas er stærkere end BBC. Lucas' flair i de små rum, hans lave fejlrate trods de mange direkte udfordringer samt hans defensive arbejde, komplementerer IMO holdet bedre end de ting Bale byder ind med.
M_linding skrev: Jeg har hele tiden - forgæves - ledt efter nogen fejl på banen, som kunne forklare hvorfor Lucas ikke er god nok til Real Madrid. Og nu har de spanske medier også fået øjnene op for den billige spiller med det kedelige navn.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d8d5a8b466d.html
Jeg vil faktisk påstå at Ronaldo-Benzema-Lucas er stærkere end BBC. Lucas' flair i de små rum, hans lave fejlrate trods de mange direkte udfordringer samt hans defensive arbejde, komplementerer IMO holdet bedre end de ting Bale byder ind med.
Jeg er fuldstændig enig i din betragtning om at konstellationen; Ronaldo, Benz og Lucas umiddelbart fremstå stærkt i en 4-4-3. Kunne man dog forstille sig at det var værd at prøve en 4-4-2, med Bale og Lucas på kanterne, og Ronaldo og Benz helt fremme? Jeg har ikke den store fidus til hverken James (mangler speed og evnen til at sætte sin nærmeste modstander) eller Isco (som fremstår drible stærk, men ofte mangler et slutprodukt).
En 4-4-2 med Bale og Lucas vil selvfølgelig betyde at man skal have fokus på det defensive arbejde, hvilket til tider kan være svært at se hvordan man får det til at fungere. Dog vil de to kunne tilbyde fart på kanterne, og de har begge evnen til at slå gode indlæg, som man med Benz og Ronaldo centralt umiddelbart i højere grad vil kunne omsætte til mål.