Sæsonen 2015-2016 - II
- Johnson
- Gæst
-
Kunne godt tænke mig en 3-5-2 opstilling der ser sådan ud:
……………….Navas………….……
………...Varane Pepe Ramos…..…..
……………….Casemiro…………….
Vasquez… Modric…. Kroos….. Marcelo
……………..Benzema Ronaldo………….
Ville elske hvis Real Madrid kunne udvikle nogle af de egenskaber som Atletico og Juventus besidder. Så kan vi altid tilføje lidt mere finesse efterfølgende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB og Siempre.
Hvorfor skille sig af med verdens bedste fodboldspiller nogensinde, når han ikke lader sig påvirke af negativ omtale? Benzema for president!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Dette vil aldrig nogensinde ske og det skal hellere aldrig gives en chance..... stram op!
Sæsonen er ikke helt slut endnu. Kunne godt tænke mig at se et Real Madrid hold der satser benhårdt på defensiven i resten af sæsonen. Dels for at sikre at vi overhovedet har en chance for at vinde turneringen, men også med henblik på næste sæson. Et hold skal bygges op fra bunden. Der skal være styr på defensiven inden man spiller champagnebold.
……………….Navas………….……
……………….Casemiro…………….
Ville elske hvis Real Madrid kunne udvikle nogle af de egenskaber som Atletico og Juventus besidder. Så kan vi altid tilføje lidt mere finesse efterfølgende.
RAUL!!!!
Johnson skrev: Sæsonen er ikke helt slut endnu. Kunne godt tænke mig at se et Real Madrid hold der satser benhårdt på defensiven i resten af sæsonen. Dels for at sikre at vi overhovedet har en chance for at vinde turneringen, men også med henblik på næste sæson. Et hold skal bygges op fra bunden. Der skal være styr på defensiven inden man spiller champagnebold.
……………….Navas………….……
……………….Casemiro…………….
Det ville da heller ikke være en rigtig torsdag, hvis ikke lige der kom en ny opstilling fra dig, Johnson ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Johnson skrev: Sæsonen er ikke helt slut endnu. Kunne godt tænke mig at se et Real Madrid hold der satser benhårdt på defensiven i resten af sæsonen. Dels for at sikre at vi overhovedet har en chance for at vinde turneringen, men også med henblik på næste sæson. Et hold skal bygges op fra bunden. Der skal være styr på defensiven inden man spiller champagnebold.
……………….Navas………….……
……………….Casemiro…………….
Det ville da heller ikke være en rigtig torsdag, hvis ikke lige der kom en ny opstilling fra dig, Johnson ;-)
Jeg sidder allerede med popcorn og venter på det næste bud i rækken fra Johnson.
Det nytter i min optik ikke at ændre talkombination/formation, når den indeholder de samme spillere.
Truppen trænger til udrensning. Nogle af de tunge drenge skal ud, før det kan blive godt.
Jeg ser to fordele heri. For det første, så henter man spillere, der kender kulturen, landet og ligaen. Dermed har jeg en idé om, at de ikke skal bruge lige så lang tid på at falde til. Dernæst tænker jeg også, at prisen er lavere end, hvis man henter spillerne i f.eks. Premier League eller lignende, hvor priserne oftest er opskruede.
Jeg har valgt at udelukke spillere fra Atl. Madrid og Barcelona, da det umiddelbart vil være vanskeligt at handle der, selvom der ville være nogle drømmespillere at hente der.
Der vil dog også være behov for kvalitet udefra, hvor bl.a De Gea ikke er fremmed for den spanske liga, hvilket Alexis heller ikke vil være, hvis han hentes. Jeg har ikke kunnet beslutte mig for, om jeg helst ser Alexis eller Hazard i klubben.
Med det in mente, så vil jeg forvalte min første tid som ansvarlig for hele pisset ved at sammensætte følgende trup:
Målmænd:
De Gea, Casilla, Yanez
Forsvarsspillere:
Ramos, Laporte, Varane, Vallejo, Carvajal, Danilo, Marcelo, Gaya,
Midtbanespillere:
Casemiro, Krychowiak, Isco, Modric, Kovacic, Asensio, Febas
Angribere/wings:
Bale, Benzema, Lucas, Mayoral, Inaki Williams, Konoplyanka, Hazard eller Alexis
Det betyder følgende salg:
Burgui, Cheryshev, James, Ronaldo, Lucas Silva, Omar, Medran, Coentrao, Arbeloa, Navas, Pepe, Nacho, Kroos, Diego Llorente, Jese
Og følgende indkøb:
De Gea, Laporte, Gaya, Inaki, Konoplyanka, Krychowiak og enten Hazard eller Alexis.
Det hele er med udgangspunkt i en Barcelona-agtig 4-3-3 med en kontrollerende centralmidtbanespiller med to mere frie centrale spillere foran samt en dynamisk trio helt i front. Noget som vi tidligere har set, men som ikke har lykkes, da Kroos ikke har magtet opgaven som anker.
Start XI vil jeg som udgangspunkt sætte til:
De Gea
Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo
Krychowiak
Modric - Isco
Bale - Benzema - Hazard/Alexis
Og så vil vi have følgende reserver:
Casilla, Yanez, Laporte, Vallejo, Danilo, Gaya, Casemiro, Kovacic, Asensio, Febas, Lucas, Mayoral, Inaki Williams, Konoplyanka
Det vil være en 25-mand stor trup, så jeg har en forventning om, at Ramis sikrer Castilla opryking, så de vil spille på næste niveau, hvor Vallejo, Febas og Mayoral som udgangspunkt er registeret.
En spiller som Andre Gomes fra Valencia har også været inde i billedet, da han har spillet fint i de få kampe, som jeg har set med dem.
Jeg kan anbefale den nye podcast fra TSFP med Sid Lowe og vores egen Phil Kitro, hvor de (kort) diskuterer forskellen på, hvordan Madrid og Barca forsvarer.
Dios skrev: Dybala som central midtbane? Ser folk som kaster sig rundt med navne ikke fodbold? :D Nu er det 3. gang jer ser det indenfor relativ kort tid. Hvorfor ikke bare spille med Ronaldo på højreback og Casillas på toppen? Faktisk skal der bare tages screenshots af jeres opstillinger og sende dem på mail til Perez, så får i jobbet allerede fra mandag af.
Fordi Casillas spiller i Porto ;-)
Dios skrev: Hvorfor skille sig af med verdens bedste fodboldspiller nogensinde, når han ikke lader sig påvirke af negativ omtale? Benzema for president!
Så du synes, at Ronaldo skal blive og Benzema skal stille op til præsidentvalget? :-D
- rene
- Gæst
-
Tror lodtrækning arter sig således:
FC Bayern - Real Madrid
Man City - FC Barcelona
Benfica - Atletico Madrid
Wolfsburg - PSG
Spændende om jeg rammer plet
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
rene skrev: Så der 1 time til chl lodtrækning, kom så med et af favoritterne i år, Barca, Atletico, Bayern eller PSG, er for mig ligegyldigt, hvis man vil vinde Champions League må man slå de bedste, tror desværre vi bliver slået ud, men hellere i kvartfinalen, end i semi og finalen, hvor det gør ti gange mere ondt, bliver nogle fede kampe.
FC Bayern - Real Madrid
Man City - FC Barcelona
Wolfsburg - PSG
Ja, det var da en skam, at vi ikke blev slået ud allerede i gruppespillet, så det ikke gjorde så ondt.
Efter min mening skal Real Madrid så langt som overhovedet muligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
rene skrev: Så der 1 time til chl lodtrækning, kom så med et af favoritterne i år, Barca, Atletico, Bayern eller PSG, er for mig ligegyldigt, hvis man vil vinde Champions League må man slå de bedste, tror desværre vi bliver slået ud, men hellere i kvartfinalen, end i semi og finalen, hvor det gør ti gange mere ondt, bliver nogle fede kampe.
FC Bayern - Real Madrid
Man City - FC Barcelona
Wolfsburg - PSG
Ja, det var da en skam, at vi ikke blev slået ud allerede i gruppespillet, så det ikke gjorde så ondt.
Efter min mening skal Real Madrid så langt som overhovedet muligt.
Sjældent jeg så lodret enig med dig, men selvfølgelig skal Real trække den nemmeste modstander, slår dem og komme i semi finalen og helst finalen. Jeg er sådan set ligeglad med vejen, det handler om at komme langt. I finalen kan alt ske, og hvis Zidane får længere tid til at sætte sit præg, er der også større chance for at vi ser et forandring Madrid hold.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...