Sæsonen 2015-2016 - II
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dette vil være min trup. Bedre balance på midtbanen - end nu - hvor overflødige spillere som Isco og James er væk. Jeg har det lidt svært med luksus spillere som James og Isco, som hverken er rigtige centrale midtbanespillere eller kantspillere. Som helhed fylder de ikke nok. Derudover er jeg enig med Siempre, sommeren må gerne vise et peg af, at Zidane har haft sidste ord. Derfor tror jeg også på Pogba over Verratti (Og Kroos), og samtidig tror og håber jeg også på nogle dygtige unge franske spillere (Laporte, Kante, Pogba), samt Hazard, som sagtens kunne blive Zidanes helt store projekt (En spiller der forresten snakker fransk). Jeg har det stadig lidt svært med Bale og Danilo, men i Bales tilfælde vil jeg gerne give ham en sæson uden Ronaldo, hvor Danilo også får endnu en chance for at bevise sit værd. Nacho er væk, ikke fordi jeg ønsker det, men jeg tror og håber lidt på, at han måske vil prøve noget nyt i karrieren. Pepe og Arbeloa bliver 34 år næste gang, og skal selvfølgelig begge videre i karrieren til sommer. Casemiro og Kante bliver vigtige brikker i mit pudsespil. Vi må og skal gå tilbage til en fladere og mere velafbalanceret midtbane, med den mindre sexet 6'er position tilbage permanent!
Jeg ville egentlig også gerne af med Ramos, men det kommer ikke til at ske. Og jeg er stadig en romantiker, der godt kan anderkende han er vores spanske anfører, som snart går i gang med hans 12. sæson som Real Madrid spiller. Apropos håbløs romantiker, så har jeg valgt Gaya (fremfor eks Wendell), Llorente, Vallejo og Mayoral, så vi stadig har en stamme af unge sultne spanske -og egne talenter. Derudover håber og tror jeg på, at Jesé kan få større indflydelse, når Ronaldo er væk og Hazard er ny i klubben. Ligeså med Lucas. Man kunne diskutere om Modric, Pogba, Kovacic og Llorente er en stærk nok midtbane, men hvis vi virkelig tror på Kovacic, så skal vi også turde satse stort på, at det kan lykkedes ham at slå igennem. Derudover så håber jeg, at De Gea bliver købt (Med Casilla, Yanez som backup). Han er bare en komplet fantastisk målmand, som kan stå for Real Madrid og det spanske landshold de næste 10 år
Med andre ord, så bliver det 11 spaniere, 5 franskmænd, 3 brasilianere, 2 kroatere, 1 belgier og 1 waliser, som skal få Real Madrid tilbage på sporet!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tore Hansen
- Gæst
-
Real Madrid skrev:
Dette vil være min trup. Bedre balance på midtbanen - end nu - hvor overflødige spillere som Isco og James er væk. Jeg har det lidt svært med luksus spillere som James og Isco, som hverken er rigtige centrale midtbanespillere eller kantspillere. Som helhed fylder de ikke nok. Derudover er jeg enig med Siempre, sommeren må gerne vise et peg af, at Zidane har haft sidste ord. Derfor tror jeg også på Pogba over Verratti (Og Kroos), og samtidig tror og håber jeg også på nogle dygtige unge franske spillere (Laporte, Kante, Pogba), samt Hazard, som sagtens kunne blive Zidanes helt store projekt (En spiller der forresten snakker fransk). Jeg har det stadig lidt svært med Bale og Danilo, men i Bales tilfælde vil jeg gerne give ham en sæson uden Ronaldo, hvor Danilo også får endnu en chance for at bevise sit værd. Nacho er væk, ikke fordi jeg ønsker det, men jeg tror og håber lidt på, at han måske vil prøve noget nyt i karrieren. Pepe og Arbeloa bliver 34 år næste gang, og skal selvfølgelig begge videre i karrieren til sommer. Casemiro og Kante bliver vigtige brikker i mit pudsespil. Vi må og skal gå tilbage til en fladere og mere velafbalanceret midtbane, med den mindre sexet 6'er position tilbage permanent!
Jeg ville egentlig også gerne af med Ramos, men det kommer ikke til at ske. Og jeg er stadig en romantiker, der godt kan anderkende han er vores spanske anfører, som snart går i gang med hans 12. sæson som Real Madrid spiller. Apropos håbløs romantiker, så har jeg valgt Gaya (fremfor eks Wendell), Llorente, Vallejo og Mayoral, så vi stadig har en stamme af unge sultne spanske -og egne talenter. Derudover håber og tror jeg på, at Jesé kan få større indflydelse, når Ronaldo er væk og Hazard er ny i klubben. Ligeså med Lucas. Man kunne diskutere om Modric, Pogba, Kovacic og Llorente er en stærk nok midtbane, men hvis vi virkelig tror på Kovacic, så skal vi også turde satse stort på, at det kan lykkedes ham at slå igennem. Derudover så håber jeg, at De Gea bliver købt (Med Casilla, Yanez som backup). Han er bare en komplet fantastisk målmand, som kan stå for Real Madrid og det spanske landshold de næste 10 år
Med andre ord, så bliver det 11 spaniere, 5 franskmænd, 3 brasilianere, 2 kroatere, 1 belgier og 1 waliser, som skal få Real Madrid tilbage på sporet!
Det ville være et fantastisk hold som ville kæmpe for Real Madrid og den hvide trøje og kunne føre os tilbage på sporet. Men jeg tror simphelthen ikke at Zidane og Perez har nosser nok til at skaffe sig af med alle de store spillere som vi har brug for at skaffe os af med mig.
Omvendt er der selvfølgelig heller ikke nogle garantier med unge stortalenter, men business-casen er alt andet end lige meget bedre og offervilligheden typisk noget større. Her er mit bud på fremtidens Madrid:
lineupbuilder.com/?sk=sx1k2
Siempre Madrid skrev: Væk er alle de spillere, som på den ene eller anden måde (uforskyldt eller selvforskyldt) har været indblandet i polemik
Det kan du ikke skrive, når du efterlader Benzema ;-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
BBB skrev:
Siempre Madrid skrev: Væk er alle de spillere, som på den ene eller anden måde (uforskyldt eller selvforskyldt) har været indblandet i polemik
Det kan du ikke skrive, når du efterlader Benzema ;-)
Jeg ville få et helvedes hus med Dios, hvis jeg ikke lod Benzema blive ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
nono skrev: Kald mig gerne Arsene Wenger, men jeg er faktisk der hvor jeg synes at man skal søsætte en ny "æra" med henblik på at sammensætte et hold for de næste mange år. Jeg går klart ind for at hamstre de unge stor-talenter til 25-35 mio euro frem for at betale 60-80 mio euro for Hazard eller Pogba. Vores mange år med Galactico-politik har om nogen lært os, at store navne ikke er ensbetydende med et stort hold eller store præstationer.
Omvendt er der selvfølgelig heller ikke nogle garantier med unge stortalenter, men business-casen er alt andet end lige meget bedre og offervilligheden typisk noget større. Her er mit bud på fremtidens Madrid:
lineupbuilder.com/?sk=sx1k2
Arsene Wengers 150 år i Arsenal har om noget vist, at det ikke er vejen at følge.
I øvrigt mener jeg ikke, at nogen fortjener at blive kaldt Arsene Wenger. Det er langt under lavmålet.
målmænd: De Gea, Casilla
Forsvar central: Laporte, Vallejo, Ramos, Varane
Backs: Marcelo, Gaya, Carvajal, Iván,
Central Midt: Modric, Verratti, Kanté, Llorente
Offensiv Midt: Asensio, James
Kanter: Hazard, Jesé, Sánchez, Vázquez
Angriber: Dybala, Benzema, Gabriel Barbosa
Opstillingen
De Gea
Carvajal Laporte Ramos Marcelo
Verratti Kanté Modric
Sánchez Dybala Hazard
Real HWL skrev: Opstillingen
De Gea
Verratti Kanté Modric
Sánchez Dybala Hazard
7 nye spillere i startopstillingen. Så opgiver vi som minimum titler i næste sæson, men sandsynligvis titler i de næste to sæsoner.
@Siempre
Du lader dig simpelthen styre af Dios? Sikke en udvikling! :-D
Mht. diverse sportsdirektører herinde (Siempre, altså!!) så står vi i en helt ny situation, når Ronaldo, Navas, Isco og James sikrer os den 11. CL titel. Det er stadigt for tidligt at spekulere i nye spillere, og specielt når vi taler 3+ til startopstillingen.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
BBB skrev:
De Gea
Verratti Kanté Modric
Sánchez Dybala Hazard
7 nye spillere i startopstillingen. Så opgiver vi som minimum titler i næste sæson, men sandsynligvis titler i de næste to sæsoner.
@Siempre
Mht. diverse sportsdirektører herinde (Siempre, altså!!) så står vi i en helt ny situation, når Ronaldo, Navas, Isco og James sikrer os den 11. CL titel. Det er stadigt for tidligt at spekulere i nye spillere, og specielt når vi taler 3+ til startopstillingen.
Du ved, hvordan han er, ham Dios, når snakken kommer ind på Benzema. Det er ikke nok at stikke ham en Snickers ;-)
Angående trup-sammensætning og en eventuel CL-titel...........Jeg er ikke en af de fans, som nogensinde kunne håbe på et Real Madrid-nederlag for at sætte i gang i en eller anden proces. Omvendt, så kan jeg også godt frygte, at man får en lidt for selvtilfreds holdning til truppen, hvis vi vinder CL og dermed ikke får sat gang i fornyelsen for alvor.
BBB skrev:
De Gea
Verratti Kanté Modric
Sánchez Dybala Hazard
@Siempre
Uanset hvad der sker til næste år vil vi være et skridt eller to efter barca og Atletico. Nogen gange må man gå et skridt tilbage for at gå to frem :)
Start 11:
De Gea
Carvajal Laporte Varane Alaba
Verratti
Modric Dybala
Hazard Benzema Bale
Reserve 11:
Casilla
Danilo Nacho Vallejo Marcelo
Casemiro
Llorente Asensio/Kovacic
Vázquez Mayoral Jese
Sælg Ramos, Ronaldo, Navas, Pepe, Isco, Kroos, Arbeloa, James, Coentrao, Silva
Skift lægeteam ud med eksperter
Skift græstæppe på stadion (pga skadehelvede)
Undersøg græstæppe på træningsbanen (pga skadehelvede)
5 nye startere, men plads til talenterne.
Sæt igang!