Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #1069 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

Jaken skrev: Mourinho er da godt skør hvis han vil sælge holdets klart bedste spiller i Mata. Det har jeg svært ved at tro på..

Hello, Anybody home.
Du har lige haft 3 sindsyge år med Mourinho hvor Pepe, Iker med flere er sat på bænken.

Haha :D Jeg er dog af den tro at Mourinho bare ikke har været Real Madrid-opgaven voksen. Man kan nemlig ikke klandre ham for at være uintelligent, arrogant jo, men ikke uintelligent. Jeg tror heller ikke at han havde turde at sælge Cristiano eller give ham samme kur som Pepe og Iker, så derfor har jeg svært ved at forestille mig en træner der ikke kan finde plads til Mata...

Men jeg håber da for guds skyld at rygtet er sandt, for Mata er suverænt den spiller jeg allerhelst ser i klubben til næste sæson. (Efter Carvajal og Jesé naturligvis ;) )

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1070 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Jaken.
Så er det godt vi er enige.. Mata skal hentes hjem og det skal være nu.
Chelsea har købt ind og derfor er det muligt at Mata ikke er i Mous planer.. Jeg håber så inderligt !

Har valgt at takke af på forum!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1071 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII

Vildfaren skrev: Til Jaken

Det er nok primært fordi manden er helt væk

Ingen Mouringho uden intriger... Godt vi kom af med ham

Skal han(Mourinho) ikke snart fjernes fra siden her?

Nej det er jo Siempres store helt :D

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1072 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII
Synes godt nok det lyder mærkeligt... I min optik var Mata den bedste spiller i Chelsea sidste sæson....

Men lad os da håbe, at det er sandt :)

13 år 2 måneder siden #1073 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Et eller andet sted kunne jeg godt tro/håbe, at Mou vil af med Mata, fordi han ikke passer ind hans Chelsea formation.

Jeg tror han vil benytte 433 igen og her passer Mata altså ikke rigtig ind. Mon ikke det bliver med 3 midtbanespillere der kan arbejde defensivt og 2 hurtige fløje og en bomber. Mou skal nok gå ud og lave 5-6 transfers.
Coentrao, Schurrle, Fellaini, De Rossi, Jovetic og han er nok stadig lun på Sneijder (selvom han heller ikke burde passe ind).

!!!MATA!!!
Hvor ville det være spændende hvis vi kunne hente ham hjem, han har haft en fantastisk sæson og jeg tror ikke vi har set det bedst fra ham.
Jeg er skide ligeglad med om vi henter en angriber, hvis bare førsteholdstruppen bliver forsynet med Bale, Mata, Isco og Jese, så skal målene sgu nok komme.

Higuain ud - Bale ind
Kaka ud - Mata ind
Di Maria ud - Isco ind
Morata ud - Jese ind

13 år 2 måneder siden #1074 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Seriøst Hugol ... Hold lige kaje ik'?

Må være rekord for flest "Tak" her på sitet ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 2 måneder siden #1075 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Kom nu med Mata! Nu har vi den gyldne mulighed for at gøre holdet mere spansk og hente en af vores egne hjem igen. Vi kan forhåbentlig sende Di María den anden vej, og måske sende en lille pose penge med os.

Mata og Isco FTW!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #1076 af Hugol

Dios skrev: Kom nu med Mata! Nu har vi den gyldne mulighed for at gøre holdet mere spansk og hente en af vores egne hjem igen. Vi kan forhåbentlig sende Di María den anden vej, og måske sende en lille pose penge med os.

Mata og Isco FTW!

Skal vi fortsætte med wings så er det nok mere smart at sælge ōzil på bekostning af Isco og Mata.

13 år 2 måneder siden #1077 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

Dios skrev: Kom nu med Mata! Nu har vi den gyldne mulighed for at gøre holdet mere spansk og hente en af vores egne hjem igen. Vi kan forhåbentlig sende Di María den anden vej, og måske sende en lille pose penge med os.

Mata og Isco FTW!

Skal vi fortsætte med wings så er det nok mere smart at sælge ōzil på bekostning af Isco og Mata.

Stop nu dig selv! Nu har vi alle hørt, du ikke mener Özil er god nok, og heldigvis er du alene om det. Fremover tror jeg ikke du behøver og skrive det mere, for folk tager det ikke seriøst.

Ronaldo, Özil og Mata på de offensive pladser. Isco og Jesé som reserver for dem. Modric har slået Alonso af, så han skal ikke indgå i de offensive pladser

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #1078 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Det er VIRKELIG useriøst at nogle kan mene øzil ikke hører til i Madrid....???

på mit papir bliver han udtaget som nr. 3... først Ronaldo, så Ramos og så Øzil...!

Manden er jo i top 3 på sin plads sammen med Silva og Iniesta... dog mener jeg øzil alligevel er bedre når han har en go dag..

RAUL!!!!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Raul-Madrid.

13 år 2 måneder siden #1079 af Gotten
Besvaret af Gotten på emne Rygtebørsen XVIII
Dios: mener du også vi skal bruge Modric-khedira konstellationen mod hold som Barca? Eller håber du på en tre-mands midtbane? Jeg er nemlig bange for vi ikke har nok til at forsvare mod andre hold som er gode med bolden, som Barca.

13 år 2 måneder siden #1080 af Hugol
Dios du forventer da ik at isco vil være 3 valg. Det er sgu da endnu mere useriøst. Hvis vi køber begge så er det ōzil der maa pakke kufferten

Leveret af Kunena Forum