Rygtebørsen XVIII
Hugol skrev:
Jaken skrev: Mourinho er da godt skør hvis han vil sælge holdets klart bedste spiller i Mata. Det har jeg svært ved at tro på..
Hello, Anybody home.
Du har lige haft 3 sindsyge år med Mourinho hvor Pepe, Iker med flere er sat på bænken.
Haha :D Jeg er dog af den tro at Mourinho bare ikke har været Real Madrid-opgaven voksen. Man kan nemlig ikke klandre ham for at være uintelligent, arrogant jo, men ikke uintelligent. Jeg tror heller ikke at han havde turde at sælge Cristiano eller give ham samme kur som Pepe og Iker, så derfor har jeg svært ved at forestille mig en træner der ikke kan finde plads til Mata...
Men jeg håber da for guds skyld at rygtet er sandt, for Mata er suverænt den spiller jeg allerhelst ser i klubben til næste sæson. (Efter Carvajal og Jesé naturligvis ;) )
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så er det godt vi er enige.. Mata skal hentes hjem og det skal være nu.
Chelsea har købt ind og derfor er det muligt at Mata ikke er i Mous planer.. Jeg håber så inderligt !
Har valgt at takke af på forum!
- Brylle
- Gæst
-
Nej det er jo Siempres store helt :DVildfaren skrev: Til Jaken
Det er nok primært fordi manden er helt væk
Ingen Mouringho uden intriger... Godt vi kom af med ham
Skal han(Mourinho) ikke snart fjernes fra siden her?
- Brylle
- Gæst
-
Men lad os da håbe, at det er sandt :)
Jeg tror han vil benytte 433 igen og her passer Mata altså ikke rigtig ind. Mon ikke det bliver med 3 midtbanespillere der kan arbejde defensivt og 2 hurtige fløje og en bomber. Mou skal nok gå ud og lave 5-6 transfers.
Coentrao, Schurrle, Fellaini, De Rossi, Jovetic og han er nok stadig lun på Sneijder (selvom han heller ikke burde passe ind).
!!!MATA!!!
Hvor ville det være spændende hvis vi kunne hente ham hjem, han har haft en fantastisk sæson og jeg tror ikke vi har set det bedst fra ham.
Jeg er skide ligeglad med om vi henter en angriber, hvis bare førsteholdstruppen bliver forsynet med Bale, Mata, Isco og Jese, så skal målene sgu nok komme.
Higuain ud - Bale ind
Kaka ud - Mata ind
Di Maria ud - Isco ind
Morata ud - Jese ind
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Seriøst Hugol ... Hold lige kaje ik'?
Må være rekord for flest "Tak" her på sitet ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Mata og Isco FTW!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Kom nu med Mata! Nu har vi den gyldne mulighed for at gøre holdet mere spansk og hente en af vores egne hjem igen. Vi kan forhåbentlig sende Di María den anden vej, og måske sende en lille pose penge med os.
Mata og Isco FTW!
Skal vi fortsætte med wings så er det nok mere smart at sælge ōzil på bekostning af Isco og Mata.
Hugol skrev:
Dios skrev: Kom nu med Mata! Nu har vi den gyldne mulighed for at gøre holdet mere spansk og hente en af vores egne hjem igen. Vi kan forhåbentlig sende Di María den anden vej, og måske sende en lille pose penge med os.
Mata og Isco FTW!
Skal vi fortsætte med wings så er det nok mere smart at sælge ōzil på bekostning af Isco og Mata.
Stop nu dig selv! Nu har vi alle hørt, du ikke mener Özil er god nok, og heldigvis er du alene om det. Fremover tror jeg ikke du behøver og skrive det mere, for folk tager det ikke seriøst.
Ronaldo, Özil og Mata på de offensive pladser. Isco og Jesé som reserver for dem. Modric har slået Alonso af, så han skal ikke indgå i de offensive pladser
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
på mit papir bliver han udtaget som nr. 3... først Ronaldo, så Ramos og så Øzil...!
Manden er jo i top 3 på sin plads sammen med Silva og Iniesta... dog mener jeg øzil alligevel er bedre når han har en go dag..
RAUL!!!!