Rygtebørsen XVIII
Nu hvor Heynckes har forladt fodbolden som manager, hvorfor ser du ham så stadig som en mulighed.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Ok fair nok.
Nu hvor Heynckes har forladt fodbolden som manager, hvorfor ser du ham så stadig som en mulighed.
Han kender alt til spansk fodbold og tysk fodbold og til iitaliensk fodbold og når vi møder Barca kan vi slå dem som Bayern jeg er sikker.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Linding. Præcis! Det er det mange herinde også pointerer. Mange af spillerne har levet på egne kvaliteter, fremfor hinandens. Et godt eksempel på et perfekt makkerpar er Marcelo/Ronaldo. Det var jo helt ekstremt! De gjorde hinanden bedre! Jeg kan ikke nævne et andet makkerpar som har fungeret så godt, over en hel sæson.. Desværre var det største problem på midten af banen. Det er det eneste sted jeg mener vi virkelig skal forbedre os med en kvalitetsspiller. Jeg forstår ikke hvorfor folk vil sælge og købe så mange spillere. Vi mangler bare en mand som kan få disse spillere til at fungere som en enhed.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hvad syntes i?
skal øzil have en konkurrent
Er det Bayern der er drømmeklubben? Eller er det mon Real?
Lewandowski ville jeg hellere end gerne have til klubben, hvis det ikke lykkedes at få fat i Cavani.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
mortenj skrev: www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/lewan...g-med-droemmeklubben
Er det Bayern der er drømmeklubben? Eller er det mon Real?
Lewandowski ville jeg hellere end gerne have til klubben, hvis det ikke lykkedes at få fat i Cavani.
Findes der virkelig andre drømmeklubber end Real Madrid ;)
Dog er det 99% sikkert, at han ender i Bayern, det kan der ikke være tvivl om. Mario Gomez er halvt spanier, og kan flydende spansk - mener jeg - han kunne måske gå hen og blive et emne?
Hvad har Mario Gomez, som Cavani, Falcao, Suarez, Agüero, Ibrahimovic, Tevez, Higuain mlf. ikke har har?
- Haft kollosal individuel succes i Champions League. Derudover, så er han en af de få angribere i Europa, der har nået 40+ mål på en sæson (udover Messi og Ronaldo).
Nævn én udover Huntelaar (11/12), der har opnået det??
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Ikertheman
- Gæst
-
M_linding skrev: Problemet med Ozil, i de dårlige kampe, er at han er overladt til sig selv. Sjovt nok, kan man sige det samme om 5-6 andre spillere.
Rollefordelingen har til tider være alt for markant på holdet, hvor ingen roller overlapper hinanden. I de dårlige kampe bliver holdet derfor lavet om til 11 ideløse individualister. Med andre ord, så mangler mange af vores spillere hjælp, og andre på banen som kan byde ind med lidt af det samme.
Sådan her er rollefordelingen ofte:
Benzema - Skab plads til Ronaldo.
Ronaldo - Sørg for, at vi scorer flere mål end modstanderen.
Ozil - Læg den afgørende aflevering.
Di Maria - Skab noget på egen hånd!
Khedira - Skab overtalssituationer på begge banehalvdele.
Alonso - Fordel spillet med lange afleveringer.
Og som jeg ser det... Så har spillerne været for dårlige til at kunne tage over / aflaste, hvis een af disse ikke har udfyldt sin rolle.
-Benzema skal hjælpe Ronaldo, ved at score flere mål.
-Ozil kunne godt bruge een til at hjælpe ham i småspillet, og de små stikningerne omkring feltet. Enten ved at udskifte Di Maria, eller ved at Modric spiller i stedet for Alonso.
-Khedira savner en mere bevægelig makker, så han kan koncentrere sig om andre ting, end at skulle løbe fra felt til felt hele tiden. Igen kunne Modric være en mulighed.
Di Maria savner en mere offensiv HB, som kan komme i truende overlaps. Carvajal klarer den opgave fremover, uanset om det er di Maria eller en anden der spiller.
Det er sådan jeg ser det:)
Ozil kan løfte sit niveau, hvis han får en spiller mere på banen, som mestrer spielmacher-kvaliteterne. Modric, Isco og/eller Mata - kom glad!
Endelig en, som kommer med ordentlige argumenter og fremfører sin påstand.. Mere af denne saglige debat!!
Til Özil diskussionen:
Jeg er enig med ovenstående om, at han tit bliver efterladt alene midt på banen og når holdet har haft problemer, så har det netop også været, at andre hold har formået at lukke Alonso ned og folk har været ladt til sig selv, hvor vi så før har været heldige med CR7, som gang på gang har bevist, at han er en Ballon D'or værdig, men nok om det..
Jeg husker nu også en kamp, hvor vi havde en tremands midtbane mod Barca og hvor Özil blev smidt ud på kanten og spillede en fænomenal kamp, glemmer aldrig det langskud, hvor han ramte overliggeren.. I kan ikke fortælle mig, at Özil IKKE kan bruges der, selvfølgelig skal det bare være med et koncept og under de rigtige omstændigheder..
Jeg glæder mig til en ny træner, som forhåbentligt kan få Real til at være et mere alsidigt hold, for jeg mener at vi tit kopierer os selv i opspillet, hvor var Marcelo/CR7 samarbejdet guld værd - selvom jeg tvivler på det, så kunne det være lækkert at genfinde det..
Realmadrid94 skrev: Hugol der er ikke nogen grund til at blive personlig. Synes du er lidt smålig nu.
Linding. Præcis! Det er det mange herinde også pointerer. Mange af spillerne har levet på egne kvaliteter, fremfor hinandens. Et godt eksempel på et perfekt makkerpar er Marcelo/Ronaldo. Det var jo helt ekstremt! De gjorde hinanden bedre! Jeg kan ikke nævne et andet makkerpar som har fungeret så godt, over en hel sæson.. Desværre var det største problem på midten af banen. Det er det eneste sted jeg mener vi virkelig skal forbedre os med en kvalitetsspiller. Jeg forstår ikke hvorfor folk vil sælge og købe så mange spillere. Vi mangler bare en mand som kan få disse spillere til at fungere som en enhed.
Beklager, skulle blot lige checke om vi havde at gøre med trolling.
I følge Marca kan Ancelotti inden for få timer melde at han skifter til Real. Han skulle møde med klubbens sheik, idag men indtil videre har der intet nyt været.
Realmadrid94 skrev: Jeg forstår ikke jeres angreb på Hugol. Jo, han er ekstrem. Øzil er god. Verdens 2. Bedste på sine bedste dage. Dog svinger han utroligt meget i sit spil. Utroligt han kan spille bedre end Zidane til tider, også spille som en tilfældig serie-spiller en anden. Jeg glæder mig til at se en ny træner. Bliver han bedre? Hvad med bundniveauet? Kan han løbe mere end en time af gangen? Det skal siges jeg ønsker at han fortsætter. Han kan blive den bedste i verden.
Fordi han mener Kaká er bedre end Özil på nuværende tidspunkt. Normalt sparker jeg ikke til folk der ligger ned, men nogle gange kommer der noget godt ud af det :D
Forstå mig ret. Det er helt fint Hugol har sine holdninger. Desværre mister de hurtig troværdighed, fordi hans holdninger er som en guldfisk hukommelse, og han får den ene åbenbaring efter den anden.
Forleden dag skrev han, at Kaká ikke havde fået chancen, og han fra næste sæson skulle være fast i stedet for Özil. Altså come on.
Han minder nærmest om en troll. Selvom han ikke er det, så lader det til, at han elsker den "negative" respons han får.
Jeg har absolut intet imod ham. Nogle gange er det bare trættende. Han vil konstant sælge holdets bedste spillere, samtidig med han bliver ved med og nævne Casado. Jeg bliver jo sindssyg haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Casado er intet useriøst bud på en backup til Marcelo.
På nuværende tidspunkt er Özil ikke meget værd, han har virkelig ikke haft en særlig positiv betydning for Real Madrids spil. Vi tabte jo også alt i finalen mod Atl Madrid pga ham, og i semi mod Dortmund.
Hugol skrev: Selvf skal Kaká ha chancen hvis han bliver, hans tid under Mou har været rent til grin på grund af en træner der har nægtet at arbejde med ham. Der kommer ny træner, så i realiteten er der ingen som er "fredet" ej heller ikke nogen som skal sælges.
Casado er intet useriøst bud på en backup til Marcelo.
På nuværende tidspunkt er Özil ikke meget værd, han har virkelig ikke haft en særlig positiv betydning for Real Madrids spil. Vi tabte jo også alt i finalen mod Atl Madrid pga ham, og i semi mod Dortmund.
Realmadrid94 skrev: Nå ja, jeg mente mere med Øzil sagen. Øzil er jo nærmest fredet blandt RM fans, hvilket jeg ikke mener hans præstationer berettiger til. Han spiller altså max 70 gode minutter. At han vil have Casado op, er ligesom at påstå Raul Bravo er den bedste back i nyere tid :-)
Bare så vi er enige, så taler vi om ham, som lægger op til største delen af vores mål ikke? Altså ham, som i sin første sæson lavede flere assist end Xavi og Iniesta tilsammen ikke?
Og nej Hugol. Selvfølgelig skal Kaká ikke have chancen! Han er færdig, og har på intet tidspunkt gjort sig fortjent til og sidde på bænken i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.