Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #1093 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Så er jeg lidt mere rolig; det undrede mig blot, at Man United alligevel går ud og reagerer på den.
Normalt ville man jo bare lade den slags ligge?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1094 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Så er jeg lidt mere rolig; det undrede mig blot, at Man United alligevel går ud og reagerer på den.
Normalt ville man jo bare lade den slags ligge?

Ej normalt set plejer klubberne da at afkræfte "falske" tweeter beskeder :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 2 måneder siden #1095 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Gotten skrev: Dios: mener du også vi skal bruge Modric-khedira konstellationen mod hold som Barca? Eller håber du på en tre-mands midtbane? Jeg er nemlig bange for vi ikke har nok til at forsvare mod andre hold som er gode med bolden, som Barca.

Vi har gjort det med Alonso-Khedira, så ja hvorfor ikke? Alonso er dybt overvurderet defensivt. Der er jo ingen som siger, at Modric og Khedira ikke kan trække i håndbremsen. Det hele handler om taktik :)

Modric i en mere tilbagetrukket rolle, som han til tider havde det, da Vdv også spillede i Tottenham, kunne også være guld værd.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gotten

13 år 2 måneder siden #1096 af Real Madrid

Dios skrev:

Gotten skrev: Dios: mener du også vi skal bruge Modric-khedira konstellationen mod hold som Barca? Eller håber du på en tre-mands midtbane? Jeg er nemlig bange for vi ikke har nok til at forsvare mod andre hold som er gode med bolden, som Barca.

Vi har gjort det med Alonso-Khedira, så ja hvorfor ikke? Alonso er dybt overvurderet defensivt. Der er jo ingen som siger, at Modric og Khedira ikke kan trække i håndbremsen. Det hele handler om taktik :)

Modric i en mere tilbagetrukket rolle, som han til tider havde det, da Vdv også spillede i Tottenham, kunne også være guld værd.

Modric har præsteret tonsvis af gange, i den rolle mod de aller største i England. Modric-Khedira konstellationen er fremtiden!

13 år 2 måneder siden #1097 af Real Madrid
Zidane kan gå i Mourinhos fodspor
www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...-i-mourinhos-fodspor

3... 2... 1... spring ud!

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Real Madrid.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1098 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Sælger vi Kaka, Di Maria og Callejon, så kan vi sagtens finde plads til både Mata og Isco i min optik.

Ronaldo, Özil, Isco, Mata, Jese

Alle fem spillere ville få rigeligt med spilletid over en hel sæson.

At have de fem spillere i rotation på den offensive midtbane ville være perfekt! Så behøver vi ikke Bale til en enorm sum.

13 år 2 måneder siden #1099 af Real Madrid

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev: Sælger vi Kaka, Di Maria og Callejon, så kan vi sagtens finde plads til både Mata og Isco i min optik.

Ronaldo, Özil, Isco, Mata, Jese

Alle fem spillere ville få rigeligt med spilletid over en hel sæson.

At have de fem spillere i rotation på den offensive midtbane ville være perfekt! Så behøver vi ikke Bale til en enorm sum.

Ville være rigtig rigtig spændende ja!

13 år 2 måneder siden #1100 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Dios du forventer da ik at isco vil være 3 valg. Det er sgu da endnu mere useriøst. Hvis vi køber begge så er det ōzil der maa pakke kufferten

Jeg forventer Isco er ydmyg, og slår koldt vand i blodet. Han har spillet én god sæson, hvor han har spillet på det højeste niveau, men det gør ham jo ikke selvskrevet til en plads i startopstillingen i én af de bedste klubber i verden.
Han er stadig et talent, som endnu skal udvikle sig meget. Det er klart det kommer med spilletid, men fast reserve for Özil, som altid plejer og blive udskiftet i løbet af en kamp, og til tider skal aflastes, så er der rigelig med spilletid til ham.
Han går efter spilletid, og det er fuldt forståeligt, men hvis der er en klar plan med ham, som jeg mener der er, så burde det ikke være noget problem og overbevise ham.
Derfor er det også vigtigt, at der bliver ryddet ordentlig op i truppen, så spillere som Di María og Kaká ikke også skal have spilletid, og bare er til fylde i truppen.

Ronaldo, Özil, Mata, Isco, Jesé og Callejon til de offensive pladser. Det ville ikke være mere end vi i forvejen har, og forhåbentlig får vi en træner, som rotere på de rigtige tidspunkter. Jesé kunne endda også agere backup for Benzema, så han ville heller ikke mangle spilletid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #1101 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Sportsligt har vi ikke været i nærheden af de bedste i mange år. Så Isco har rigelig muligheder for at starte i Real Madrid.
Mata eller Isco skal købes og det er helt sikkert fordi Özil ikke er nok.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #1102 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Bliver det ikke en for stor revolution?

Higuain ud, Carvalho ud, Di Maria ud, Callejon ud, Adan (ligemeget) ud, Kaka ud, Også ryger Coentrao og Pepe måske også.
Så mange udskiftninger har vi slet ikke brug for IMO, hvis Kaka og Callejon ryger, så kan Isco med glæde komme, og Mata kan blive hvor han er.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 2 måneder siden #1103 af REAList
Besvaret af REAList på emne Rygtebørsen XVIII
Ny træner = Stor revolution i Real Madrid.
Er det ikke altid sådan? Jeg ser et af de største udfordringer i at dække Di Marias plads, da hverken Isco eller Mata spiller så udfordrende og sætter folk af, ekstrem speed. Ikke sagt at de 2 spaniere ikke sætter folk af, men det er slet ikke det samme og tror at vores spil vil blive langsommere uden Di Maria. Bekymringen vil nok forsvinde hvis Bale kom :)

¡Hasta la Victoria Siempre!

13 år 2 måneder siden #1104 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Jeg har længe været træt af Özil, og har intet imod at sælge ham for 50 millioner hvis vi kan få Mata og Isco.
Özil giver bare ikke nok efter min mening til spillet. Han blev brugt på kanten mod Dortmund og i mange andre kampe, javel han har nogle gode indspark derfra i ny og næ. Men for dælen hvor han sænker spillet.
Jeg går ud fra at han vil lægge mere centralt med den nye træner, men så skal han dælemne også løfte niveauet. Specielt i de store kampe.

Efter dine indlæg om Özil, burde man lave en ny knap: Nej Tak knappen.

size=23]upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c...SMirC-thumbsdown.svg[/img][/img]
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios

Leveret af Kunena Forum