Rygtebørsen XVIII
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Casper HN
- Gæst
-
Raul7-2880 skriv i tiltag til madridista hva du ønsker.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Ronaldo har jo ikke sat sit hus til salg, det er bare et rygte og lidt photoshop.. Han er derimod igang med at forlænge kontrakten, og den aftale skulle være på plads i den kommende uge? Tro mig han går det
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hala Madrid
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Var du ik også 100% på at Heynckes kom til Madrid, jeg håber du holder regnskab over hva du er sikker på, så kan du fremlægge et regnskab efter sæsonen over hvor mange gange du har haft ret, det er vi nemlig alle interreseret i. 100%
Jo og jeg er sikker på han kommer
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev: Var du ik også 100% på at Heynckes kom til Madrid, jeg håber du holder regnskab over hva du er sikker på, så kan du fremlægge et regnskab efter sæsonen over hvor mange gange du har haft ret, det er vi nemlig alle interreseret i. 100%
Hvis han kommer, så er det nok mere under bæltestedet end det er til madrid. Manden er 68 og er på pension, han har trådt tilbage. Men du er vel nok stadig sikker i din sag
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Hvis han kommer, så er det nok mere under bæltestedet end det er til madrid. Manden er 68 og er på pension, han har trådt tilbage. Men du er vel nok stadig sikker i din sag
Hugo
jeg vil have at han er træner 2-3 år også kan Zidan eller Raul eller en spansk træner tag over jeg vil have at han kan samle truppen igen han har mere erfaring en ancelotti så hvis han er træner 2-3 år så må han godt stoppe der :)
Bliver nødt til at spørge hvor gammel du er ?
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Vil du så også ha at De la Red vender tilbage til fodbolden ?
Bliver nødt til at spørge hvor gammel du er ?
Jeg er 18 år snart 19år
Rollefordelingen har til tider være alt for markant på holdet, hvor ingen roller overlapper hinanden. I de dårlige kampe bliver holdet derfor lavet om til 11 ideløse individualister. Med andre ord, så mangler mange af vores spillere hjælp, og andre på banen som kan byde ind med lidt af det samme.
Sådan her er rollefordelingen ofte:
Benzema - Skab plads til Ronaldo.
Ronaldo - Sørg for, at vi scorer flere mål end modstanderen.
Ozil - Læg den afgørende aflevering.
Di Maria - Skab noget på egen hånd!
Khedira - Skab overtalssituationer på begge banehalvdele.
Alonso - Fordel spillet med lange afleveringer.
Og som jeg ser det... Så har spillerne været for dårlige til at kunne tage over / aflaste, hvis een af disse ikke har udfyldt sin rolle.
-Benzema skal hjælpe Ronaldo, ved at score flere mål.
-Ozil kunne godt bruge een til at hjælpe ham i småspillet, og de små stikningerne omkring feltet. Enten ved at udskifte Di Maria, eller ved at Modric spiller i stedet for Alonso.
-Khedira savner en mere bevægelig makker, så han kan koncentrere sig om andre ting, end at skulle løbe fra felt til felt hele tiden. Igen kunne Modric være en mulighed.
Di Maria savner en mere offensiv HB, som kan komme i truende overlaps. Carvajal klarer den opgave fremover, uanset om det er di Maria eller en anden der spiller.
Det er sådan jeg ser det:)
Ozil kan løfte sit niveau, hvis han får en spiller mere på banen, som mestrer spielmacher-kvaliteterne. Modric, Isco og/eller Mata - kom glad!