Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #1105 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg forstår ikke jeres angreb på Hugol. Jo, han er ekstrem. Øzil er god. Verdens 2. Bedste på sine bedste dage. Dog svinger han utroligt meget i sit spil. Utroligt han kan spille bedre end Zidane til tider, også spille som en tilfældig serie-spiller en anden. Jeg glæder mig til at se en ny træner. Bliver han bedre? Hvad med bundniveauet? Kan han løbe mere end en time af gangen? Det skal siges jeg ønsker at han fortsætter. Han kan blive den bedste i verden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1106 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er også stor tilhænger af Özils fortsatte virke i Real Madrid, men har også læst den latterliggørelse af Hugol med stor undren. Han har da nogle argumenter for sine synspunkter og da dette er et debatforum synes jeg den fortsatte latterliggørelse af den præsenterede holdning er underlig - det er jo ikke sjovt hvis vi er enige. Nogle vil sige at han bringer det op hele tiden, men i de tråde jeg har set, kommer det mest som et angreb mod de indlæg han laver, der intet har med Özil at gøre.

13 år 2 måneder siden #1107 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
En grund til ōzil ik holder en hel kamp er pga det unødvendige arb han skulle lave under mou. Ligesom de andre offensive spiller ska man begrænse det defensive arb så de kan sparer deres kræfter til det mest nødvendige under kamp. Derfor faldt vi jo også igennem da makelele blev solgt . Mou har ønsket at lægge utroligt meget defensivt arb på de offensive spillere men dette kan undgås ved at stå højere på banen og ved at ha mer bold possesion. Skal ōzil overleve skal han rykkes ind centralt, og løfte sit bund niveau gevaldigt. Endvidere skal han lære at afslutte på kassen for det er langt fra hans force. Vi ka ik ha en offensiv spiller der ik kan afslutte.

Raul7-2880 skriv i tiltag til madridista hva du ønsker.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #1108 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Alle folk siger at Ronaldo har sat sit hus til salg
Ronaldo har jo ikke sat sit hus til salg, det er bare et rygte og lidt photoshop.. Han er derimod igang med at forlænge kontrakten, og den aftale skulle være på plads i den kommende uge? Tro mig han går det
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Real Madrid 7.

13 år 2 måneder siden #1109 af Hugol
Var du ik også 100% på at Heynckes kom til Madrid, jeg håber du holder regnskab over hva du er sikker på, så kan du fremlægge et regnskab efter sæsonen over hvor mange gange du har haft ret, det er vi nemlig alle interreseret i. 100%

13 år 2 måneder siden #1110 af Real Madrid 7
Jeg syntes at øzil skal have en konkurrent fordi han scorer ikke mål feks mod Dortmund havet han en stor chance og den scorer han ikke på og isco han er den perfekte han kan scorer og han laver også assis og han kan også drible derimod kan øzil ikke drible så det godt for Real Madrid at vi køber isco og jeg håber selv vi køber ham

Hala Madrid

13 år 2 måneder siden #1111 af Real Madrid 7

Hugol skrev: Var du ik også 100% på at Heynckes kom til Madrid, jeg håber du holder regnskab over hva du er sikker på, så kan du fremlægge et regnskab efter sæsonen over hvor mange gange du har haft ret, det er vi nemlig alle interreseret i. 100%

Jo og jeg er sikker på han kommer

13 år 2 måneder siden #1112 af Hugol

Real Madrid 7 skrev:

Hugol skrev: Var du ik også 100% på at Heynckes kom til Madrid, jeg håber du holder regnskab over hva du er sikker på, så kan du fremlægge et regnskab efter sæsonen over hvor mange gange du har haft ret, det er vi nemlig alle interreseret i. 100%

Hvis han kommer, så er det nok mere under bæltestedet end det er til madrid. Manden er 68 og er på pension, han har trådt tilbage. Men du er vel nok stadig sikker i din sag

13 år 2 måneder siden #1113 af Real Madrid 7

Hugol skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Hvis han kommer, så er det nok mere under bæltestedet end det er til madrid. Manden er 68 og er på pension, han har trådt tilbage. Men du er vel nok stadig sikker i din sag

Hugo
jeg vil have at han er træner 2-3 år også kan Zidan eller Raul eller en spansk træner tag over jeg vil have at han kan samle truppen igen han har mere erfaring en ancelotti så hvis han er træner 2-3 år så må han godt stoppe der :)

13 år 2 måneder siden #1114 af Hugol
Vil du så også ha at De la Red vender tilbage til fodbolden ?

Bliver nødt til at spørge hvor gammel du er ?

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #1115 af Real Madrid 7

Hugol skrev: Vil du så også ha at De la Red vender tilbage til fodbolden ?

Bliver nødt til at spørge hvor gammel du er ?

Jeg er 18 år snart 19år

13 år 2 måneder siden #1116 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Problemet med Ozil, i de dårlige kampe, er at han er overladt til sig selv. Sjovt nok, kan man sige det samme om 5-6 andre spillere.

Rollefordelingen har til tider være alt for markant på holdet, hvor ingen roller overlapper hinanden. I de dårlige kampe bliver holdet derfor lavet om til 11 ideløse individualister. Med andre ord, så mangler mange af vores spillere hjælp, og andre på banen som kan byde ind med lidt af det samme.

Sådan her er rollefordelingen ofte:

Benzema - Skab plads til Ronaldo.
Ronaldo - Sørg for, at vi scorer flere mål end modstanderen.
Ozil - Læg den afgørende aflevering.
Di Maria - Skab noget på egen hånd!
Khedira - Skab overtalssituationer på begge banehalvdele.
Alonso - Fordel spillet med lange afleveringer.

Og som jeg ser det... Så har spillerne været for dårlige til at kunne tage over / aflaste, hvis een af disse ikke har udfyldt sin rolle.

-Benzema skal hjælpe Ronaldo, ved at score flere mål.
-Ozil kunne godt bruge een til at hjælpe ham i småspillet, og de små stikningerne omkring feltet. Enten ved at udskifte Di Maria, eller ved at Modric spiller i stedet for Alonso.
-Khedira savner en mere bevægelig makker, så han kan koncentrere sig om andre ting, end at skulle løbe fra felt til felt hele tiden. Igen kunne Modric være en mulighed.
Di Maria savner en mere offensiv HB, som kan komme i truende overlaps. Carvajal klarer den opgave fremover, uanset om det er di Maria eller en anden der spiller.

Det er sådan jeg ser det:)

Ozil kan løfte sit niveau, hvis han får en spiller mere på banen, som mestrer spielmacher-kvaliteterne. Modric, Isco og/eller Mata - kom glad!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Casper HN, Dios, Petroleum

Leveret af Kunena Forum