Rygtebørsen XVIII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Real Madrid skrev:
DarioGomez skrev: Seriøst Hugol ... Hold lige kaje ik'?
Må være rekord for flest "Tak" her på sitet ;)
Haha - det manglede sgu da også bare! :-D
Men fedt - jeg fejrer min titel med boblevand og Fernet Branca!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hugol skrev: Dios du forventer da ik at isco vil være 3 valg. Det er sgu da endnu mere useriøst. Hvis vi køber begge så er det ōzil der maa pakke kufferten
Så lad os da for Guds skyld håbe, at vi ikke køber Isco. Ingen grund til at svække holdet!
Fedt Hugol, at du i øvrigt bor i Spanien sammen med din kæreste - det ville sgu også være mærkeligt, hvis du boede der med en andens!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Hugol skrev: Dios du forventer da ik at isco vil være 3 valg. Det er sgu da endnu mere useriøst. Hvis vi køber begge så er det ōzil der maa pakke kufferten
Så lad os da for Guds skyld håbe, at vi ikke køber Isco. Ingen grund til at svække holdet!
Fedt Hugol, at du i øvrigt bor i Spanien sammen med din kæreste - det ville sgu også være mærkeligt, hvis du boede der med en andens!
Real Madrid uden træner får sgu ik købt særlig meget, men Isco svækker ikke nogle hold uanset hvor han kommer til.
Du er godt nok i dit sjove hjørne i dag.
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Özil giver bare ikke nok efter min mening til spillet. Han blev brugt på kanten mod Dortmund og i mange andre kampe, javel han har nogle gode indspark derfra i ny og næ. Men for dælen hvor han sænker spillet.
Jeg går ud fra at han vil lægge mere centralt med den nye træner, men så skal han dælemne også løfte niveauet. Specielt i de store kampe.
- zgtaf
- Gæst
-
forresten:
www.sporten.dk/fodbold/ups-united-oenske...naldo-velkommen-hjem
:D alle de rygter...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det giver klart nogle muligheder for Derik at støtte op som 4 valg i første holds truppen. Jesé overtager Callejóns plads og Nacho/Casado kan tage Coentraos. Morata kan tage Higuains plads.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Casper HN
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Den der twitter besked. Den skræmmer mig!!
Det var photoshoppet.
www.thetimes.co.uk/tto/sport/football/cl...d/article3782753.ece
- ElGalacticos
- Gæst
-
Well.... Tag det roligt. Den er forfalsket. Se hvorfor her: ge.tt/8ZAbTXi/v/0?cDarioGomez skrev: Den der twitter besked. Den skræmmer mig!!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ronaldo, Özil, Isco, Mata, Jese
Alle fem spillere ville få rigeligt med spilletid over en hel sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista